abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:03:01 #251
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91886222
Zo, lekker studeren O+
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:03:42 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886241
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je hebt er geen zin in, dat is het hele probleem. Als je met meer dan 1 persoon eet, kun je naast de rugzak ook nog een tas meenemen, dus dat is geen excuus. Je bent gewoon lui, daar komt het op neer :P
Zie edit. Ik heb geen zin en geen tijd om 4x in de week boodschappen te gaan zitten doen. Als ik thuis ben moet ik vaak alweer meteen door naar training of komen er mensen eten en moet ik dus voor meer dan 1 persoon boodschappen gaan doen.

Ik ga niet anders boodschappen doen omdat ik geen auto heb. Dat is dus dat hele "onafhankelijk" van de auto wat ik bedoelde. Gaan en staan war je maar wil en wanneer je maar wil.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_91886259
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Mensen die perse met de auto willen (ook al ben je met 10 minuten op de fiets in de binnenstad) en dan geen druppel drank drinken :N
als ik in Purm of Amsterdam ga stappen ga ik niet met de auto... of laat hem staan :+
Maar als je nou naar breda gaat om maar iets te noemen, is die auto verdomde handig :7
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:04:35 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886264
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, niet perse. Kan prima zonder. Maar is een stukje frustratie om vrienden die er als zoutzakken bij staan als ze met de auto komen en veeeeeeeeeeeel gezelliger zijn als ze een biertje of twee op hebben.
Vrienden zoeken die wel leuk zijn van zichzelf en niet alleen door de alcohol. ;)
L'Amour menaçant:
pi_91886265
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zie edit. Ik heb geen zin en geen tijd om 4x in de week boodschappen te gaan zitten doen. Als ik thuis ben moet ik vaak alweer meteen door naar training of komen er mensen eten en moet ik dus voor meer dan 1 persoon boodschappen gaan doen.

Ik ga niet anders boodschappen doen omdat ik geen auto heb. Dat is dus dat hele "onafhankelijk" van de auto wat ik bedoelde. Gaan en staan war je maar wil en wanneer je maar wil.
Ik zeg: geniet er van zolang het kan :Y)

It's going down, and it's partly your fault!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:05:05 #256
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886270
Ik ga trouwens gewoon lopend stappen meestal :D
L'Amour menaçant:
pi_91886295
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Vrienden zoeken die wel leuk zijn van zichzelf en niet alleen door de alcohol. ;)
Ja, het zal. We kunnen wel allemaal heel heiligboontje doen dat iedereen makkelijk even gezellig/leuk/tof is zonder drank als met drank, maar als we realistisch kijken is dat bullshit. Feestjes met drank zijn gezelliger.
pi_91886302
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef rival het volgende:

[..]

als ik in Purm of Amsterdam ga stappen ga ik niet met de auto... of laat hem staan :+
Maar als je nou naar breda gaat om maar iets te noemen, is die auto verdomde handig :7
Dan blijf ik daar meestal :Y) maar tussen A'dam en Utrecht zit nachtnet, dan vind ik t wel zo lekker om gewoon thuis te pitten.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91886313
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:01 schreef STING het volgende:

[..]

Een opmerking uit de categorie, weet je hoeveel suikerklontjes er in dat blikje cola zitten :{w
Meer dan in de Cola Light, vandaar dat Cola lekkerder is :9
pi_91886318
stappen doe ik met deels of helemaal met het ov :Y meestal metro heen ( stopt voor mn deur en midden in t centrum) en dan met de taxi terug. En heel soms, in een blutte bui, met de bobbus terug :') maar die vind ik eigenlijk best wel smerig, afgeragd volgekotst ding
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:07:14 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886334
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zeg: geniet er van zolang het kan :Y)
Zal ik ook zeer zeker doen. Straks weer lekker cruisen met Tori Amos op de radio. Hopsaaaaaa. Wanneer ik wil ook. Dus niet dat ik op werk zoiets heb van "Kut, nee sorry moet echt de meeting uit want moet mijn bus aansluiting gaan halen!". Komt zo amateuristisch over :')

Had ik vroeger wel eens toen ik nog geen auto had. Moesten collega's me naar jhet station gana brengen als ik moest overwerken, anders miste ik de trein naar huis. Ik ben anderen niet graag tot last en ik vind het zelf ook behoorlijk lastig.

quote:
It's going down, and it's partly your fault!
*O*
L'Amour menaçant:
pi_91886339
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga trouwens gewoon lopend stappen meestal :D
Ik ook *O* Max. 15 minuten lopen naar de verste kroeg waar ik heen ga.
pi_91886345
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:06 schreef littledrummergirl het volgende:
stappen doe ik met deels of helemaal met het ov :Y meestal metro heen ( stopt voor mn deur en midden in t centrum) en dan met de taxi terug. En heel soms, in een blutte bui, met de bobbus terug :') maar die vind ik eigenlijk best wel smerig, afgeragd volgekotst ding
In Utrecht loop ik meestal terug naar huis, is echt lekker 10-15min lopen, als je voldoende drinkt voel je de kou niet meer :P En t frist wel ff lekker op :Y
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:08:07 #264
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91886360
Ik ga met OV heen, of loop vanaf mijn werk, en terug met een taxi. :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:08:20 #265
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_91886366
Ik ga vaak met de auto op stap. Waar het ook is. Maar ik ben dan ook vaak de bob. Soms heb ik wel zin om te drinken en dan zorg ik dat iemand anders rijdt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_91886371
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ook *O* Max. 15 minuten lopen naar de verste kroeg waar ik heen ga.
Ik zit op 25min dan denk ik, maar boeit me niet.
pi_91886374
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Zal ik ook zeer zeker doen. Straks weer lekker cruisen met Tori Amos op de radio. Hopsaaaaaa. Wanneer ik wil ook. Dus niet dat ik op werk zoiets heb van "Kut, nee sorry moet echt de meeting uit want moet mijn bus aansluiting gaan halen!". Komt zo amateuristisch over :')

Had ik vroeger wel eens toen ik nog geen auto had. Moesten collega's me naar jhet station gana brengen als ik moest overwerken, anders miste ik de trein naar huis. Ik ben anderen niet graag tot last en ik vind het zelf ook behoorlijk lastig.

[..]

*O*
Meetings die rond 17:00 eindigen ga ik sowieso niet heen :P
pi_91886378
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef PeuRac het volgende:

[..]

In Utrecht loop ik meestal terug naar huis, is echt lekker 10-15min lopen, als je voldoende drinkt voel je de kou niet meer :P En t frist wel ff lekker op :Y
oh dat doe ik ook graag O+ lekker uitwaaien op de erasmusbrug. voor mij is het n half uurtje lopen denk ik. Laatst nog gedaan toen er ineens niks meer reed door de sneeuw, volgens mij hebben gas en ik er toen wel minimaal n uur over gedaan _O-
pi_91886427
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga vaak met de auto op stap. Waar het ook is. Maar ik ben dan ook vaak de bob. Soms heb ik wel zin om te drinken en dan zorg ik dat iemand anders rijdt.
En toch, heb ik bij jou (waarschijnlijk compleet verkeerd) het idee dat jij dan er een beetje saai bij hangt en om 0:30 al bij je vriend begint te zeuren dat je naar huis wil. Terwijl, als je wel drinkt, je feest totdat je er bij neervalt en iedereen een veel leukere avond heeft :Y)
pi_91886446
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

oh dat doe ik ook graag O+ lekker uitwaaien op de erasmusbrug. voor mij is het n half uurtje lopen denk ik. Laatst nog gedaan toen er ineens niks meer reed door de sneeuw, volgens mij hebben gas en ik er toen wel minimaal n uur over gedaan _O-
Ja zo, maar dan kan ik ook wel 1,5 uur doen over 10 minuten lopen :P
pi_91886482
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Zelfs met gladheid/sneeuw ben ik nog wel vlot thuis. Maar ik kan me voorstellen dat de Erasmusbrug niet zo prettig is met gladheid :')

De grap is dat ik trouwens wel een fietsenhandel kan beginnen :D elke keer als je naar huis loopt bieden al die zwervers je fietsen aan _O- soms nog echt mooie ook :o
pi_91886490
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En toch, heb ik bij jou (waarschijnlijk compleet verkeerd) het idee dat jij dan er een beetje saai bij hangt en om 0:30 al bij je vriend begint te zeuren dat je naar huis wil. Terwijl, als je wel drinkt, je feest totdat je er bij neervalt en iedereen een veel leukere avond heeft :Y)
Nee, dat ben ik, maar ook als ik gedronken heb. :')
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:12:41 #273
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886495
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, het zal. We kunnen wel allemaal heel heiligboontje doen dat iedereen makkelijk even gezellig/leuk/tof is zonder drank als met drank, maar als we realistisch kijken is dat bullshit. Feestjes met drank zijn gezelliger.
Het gaat niet over gezelligER. Het gaat over gezellig.
Ik ben zonder drank ook gezellig op stap. Alleen MET drank ben ik wat losser.
Wil echter niet zeggen dat ik persee moet drinken om het gezelLIG te hebben.
En wil ook niet zeggen dat, omdat ik te voet ben, ik persee moet drinken.
L'Amour menaçant:
pi_91886501
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Zelfs met gladheid/sneeuw ben ik nog wel vlot thuis. Maar ik kan me voorstellen dat de Erasmusbrug niet zo prettig is met gladheid :')

De grap is dat ik trouwens wel een fietsenhandel kan beginnen :D elke keer als je naar huis loopt bieden al die zwervers je fietsen aan _O- soms nog echt mooie ook :o
Een fietsenhandel beginnen met gesloten/geheelde fietsen. Lijkt me een TOPplan ;)
pi_91886509
Ik heb in het hele bedrijf 1 collega die ik niet kan luchten of zien. Uiteraard moet ik nu van verschillende kanten horen dat zij nu haar eigen fouten wil rechtbreien door mij de zwarte piet toe te spelen achter mijn rug om bij de directie.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_91886514
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het gaat niet over gezelligER. Het gaat over gezellig.
Ik ben zonder drank ook gezellig op stap. Alleen MET drank ben ik wat losser.
Wil echter niet zeggen dat ik persee moet drinken om het gezelLIG te hebben.
En wil ook niet zeggen dat, omdat ik te voet ben, ik persee moet drinken.
Nou, dan zijn we toch eens, gezelligER is beter dan gezellig :Y)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:13:31 #277
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886521
En dan laat ik nog ff in het midden dat drank sommige mensen helemaaaaal niet gezelliger maakt al denken ze dat zelf vaak wel.
L'Amour menaçant:
pi_91886530
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

Nee, dat ben ik, maar ook als ik gedronken heb. :')
+1 :D
Tap tap tap
pi_91886540
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:

[..]

lag toen echt sneeuw tot kniehoogte ofzo :{ en wij maar zwalken door die bende _O-
pi_91886542
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een fietsenhandel beginnen met gesloten/geheelde fietsen. Lijkt me een TOPplan ;)
Ik zei dat het kon, ben niet zo stom om het ook te doen :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_91886546
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef Ang3l het volgende:
En dan laat ik nog ff in het midden dat drank sommige mensen helemaaaaal niet gezelliger maakt al denken ze dat zelf vaak wel.
Ik zou alleen maar gaan zuipen als iedereen dronken is, dan zijn ze hopelijk een stuk minder irritant.
Tap tap tap
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:14:43 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886566
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Soms vind ik gezelLIG genoeg hoor :)
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:14:56 #283
220609 Nouk84
pi_91886570
quote:
Vroeger was ik zo ja :')

Nu is het nog 'anders' dan wanneer ik wel drink, maar ik heb het net zo goed naar mijn zin :)
pi_91886581
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ligt eraan, dat jij jezelf gezelliger vind, betekend niet dat de rest dat ook vind :')
pi_91886592
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:14 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Vroeger was ik zo ja :')

Nu is het nog 'anders' dan wanneer ik wel drink, maar ik heb het net zo goed naar mijn zin :)
Oh wow, dat ik dat goed had. Wel tof dat het nu niet meer zo is :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:15:51 #286
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886594
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:08 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Meetings die rond 17:00 eindigen ga ik sowieso niet heen :P
Kijk, daar heb je 't al :)
Je gata dus delen van je sociale en werk-leven aanpassen op de bus- en treintijden.
Daar heb ik ab-so-luut geen zin in... en dat KAN ook niet altijd.
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:15:59 #287
220609 Nouk84
pi_91886601
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik heb in het hele bedrijf 1 collega die ik niet kan luchten of zien. Uiteraard moet ik nu van verschillende kanten horen dat zij nu haar eigen fouten wil rechtbreien door mij de zwarte piet toe te spelen achter mijn rug om bij de directie.
Gadverdamme :r
pi_91886607
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ligt eraan, dat jij jezelf gezelliger vind, betekend niet dat de rest dat ook vind :')
Ook als ik de Bob ben merk ik het aan anderen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:17:08 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886629
quote:

[..]

Dat vind ik best wel een sneue gedachte eerlijk gezegd.
Zegt ook best wel wat over de capaciteiten om lol te maken van de mensen om je heen.
En zoals de waard is, is dat ook van toepassing hier?
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:17:13 #290
220609 Nouk84
pi_91886632
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef stbabylon het volgende:
Oh wow, dat ik dat goed had. Wel tof dat het nu niet meer zo is :)
Nu is het vaak mijn vriend die aangeeft dat ie wel naar huis wil :') Mijn standaard antwoord: Prima, maar als je nog wil blijven, ook goed.
pi_91886653
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kijk, daar heb je 't al :)
Je gata dus delen van je sociale en werk-leven aanpassen op de bus- en treintijden.
Daar heb ik ab-so-luut geen zin in... en dat KAN ook niet altijd.
Dat ligt niet aan de bus/treintijden. Dat ligt eraan dat meetings altijd uitlopen en ik om 17:00 wel ongeveer klaar ben met werken. Daarbij heeft een meeting op dat tijdstip nauwelijks nut, komt vrijwel niks nuttigs uit.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:18:23 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91886668
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat ligt niet aan de bus/treintijden. Dat ligt eraan dat meetings altijd uitlopen en ik om 17:00 wel ongeveer klaar ben met werken. Daarbij heeft een meeting op dat tijdstip nauwelijks nut, komt vrijwel niks nuttigs uit.
Idd, iedereen is gaar en wil naar huis, volkomen nutteloze tijd.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:19:01 #293
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886691
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb geen baan met een 9 tot 17 mentaliteit. Dus de ene keer is het Half 5 en de andere keer is het half 7. En de meetings om Half 8 's ochtends of half 6 's avonds kunnen beide nog steeds nuttig zijn.
L'Amour menaçant:
pi_91886694
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc scherm :( elke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk :(
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:20:24 #295
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886736
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Idd, iedereen is gaar en wil naar huis, volkomen nutteloze tijd.
:') Lekker personeel dan.
Ik ben het er mee eens dat meetings van 3 uur weinig nuttig zijn omdat emnsen aan het einde niet meer opletten.
Maar een meeting die tot langer dan 17 duurt is nutteloos? Jezus, waar werken jullie? In de provincie waar we om 17:30 thuis moeten zijn omdat moeder de vrouw de aardappelen op het vuur heeft staan?
L'Amour menaçant:
pi_91886737
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vind ik best wel een sneue gedachte eerlijk gezegd.
Zegt ook best wel wat over de capaciteiten om lol te maken van de mensen om je heen.
En zoals de waard is, is dat ook van toepassing hier?

Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
pi_91886738
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc scherm :( elke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk :(
mijn pc begint bij games dienst te weigeren -O-
tijd voor een nieuwe dus, maarja, geld.....
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:20:46 #298
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91886746
Ik heb geen motivatie meer :') Ik ben het studeren zat :(
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_91886764
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
Welkom in mijn wereld *)
Tap tap tap
pi_91886769
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb geen baan met een 9 tot 17 mentaliteit. Dus de ene keer is het Half 5 en de andere keer is het half 7. En de meetings om Half 8 's ochtends of half 6 's avonds kunnen beide nog steeds nuttig zijn.
Eh nee, 's ochtends ben je veel beter in staat om te overleggen en om met ideeen te komen. Wat HW zegt, 's avonds ben je gaar. 's Ochtends is iedereen nog fris. Is niet iets wat ik hier verzin, dit is allang onderzocht. Net zoals dat je een presentatie nooit langer dan 20 minuten moet laten duren. Met daarna een pauze.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')