Ik hoorde het op het journaal.quote:
Dat is missb's tosti. Mijne heeft wat andere ingrediėnten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoef echt geen tosti met tomaat en paprika
ohja, die ook nogquote:
Buiten datquote:
Ligt eraan waar je naartoe gaat denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die ook nog
[..]
Buiten dat
Ik hoef niet meer op kraamvisite
Wassen is soms een idee, vrouwen schop ik er gewoon uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind je na een dagje strand ook nog maandenlang terug in je bed?
Vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is missb's tosti. Mijne heeft wat andere ingrediėnten.
Want je leert daar geen mensen kennen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, die ook nog
[..]
Buiten dat
Ik hoef niet meer op kraamvisite
Nee, verder dan datquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je naartoe gaat denk ik.
Ga je naar Limburg?
Ik zeik omdat ik niet allebei lekker vind, en dus wel een duidelijk verschil proef door de kruidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeik niet zo. Ik vind beide lekker. En curry is een kruidenketchup.
was het maar zoquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind je na een dagje strand ook nog maandenlang terug in je bed?
Zou wel geinig zijn, maar denk dat je weinig mensen trekt naast die cocktail bars.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bierkroeg starten in Malta?
In het buitenland zwanger worden en kinderen krijgen doen mensen meestal pas als ze daar ook willen blijven. Dus de kans is een stuk kleiner dat ik daar ook elke paar maanden een ander lelijk kind moet bekijken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want je leert daar geen mensen kennen?
Het is nog steeds beide ketchupquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zeik omdat ik niet allebei lekker vind, en dus wel een duidelijk verschil proef door de kruiden
Je moet wel geile doorbitches hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zou wel geinig zijn, maar denk dat je weinig mensen trekt naast die cocktail bars.
[..]
quote:
Disney DVD'squote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik eens voor m'n verjaardag vragen? De schoenen zijn er niet meer in m'n maat... Verder geen inspiratie
GevraagT??? Ik zou me kapot schamen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[Gevraagt] Hulp voor Huppelmuts![]()
Kijk dan hoe lief
Werken, tenminste.. aanwezig zijn... rustig dagjequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whatchadoin?
Is de cabrio al klaar?
Maar je klikte er wel op hč? Ja hč?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
GevraagT??? Ik zou me kapot schamen!
Die van de filmpjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Werken, tenminste.. aanwezig zijn... rustig dagje
Jij lekker niksen? of studeren?
Niets aan gedaan nog, heb 2 auto's staan die ik aan het demonteren ben. dan moet ik voor iemand anders een andere motor inbouwen...
De Cabrio krijgt pas prioriteit als het warmer wordt buiten... zit niet al teveel werk meer aan.
Ik ga de station deze week te koop zetten
Ja, om daar de TS nog een keer uit te lachen met zijn TTquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je klikte er wel op hč? Ja hč?
Ik begin zo weer met studeren ja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef rival het volgende:
[..]
Werken, tenminste.. aanwezig zijn... rustig dagje
Jij lekker niksen? of studeren?
Niets aan gedaan nog, heb 2 auto's staan die ik aan het demonteren ben. dan moet ik voor iemand anders een andere motor inbouwen...
De Cabrio krijgt pas prioriteit als het warmer wordt buiten... zit niet al teveel werk meer aan.
Ik ga de station deze week te koop zetten
Het is als een muggen lampquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar je klikte er wel op hč? Ja hč?
Er staat kruidenketchup op de verpakking, dus ketchup. Houd eens op de zeiken zeg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, volgens jouw ketchup/curry logica is Grolsch hetzelfde als water.
Het is liefquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou op met zeiken, maar puur omdat ik dat zelf wil, niet omdat jij het zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er staat kruidenketchup op de verpakking, dus ketchup. Houd eens op de zeiken zeg.
Ik heb nog wel een emmer witte en een emmertje groen/blauwe verf voor je..quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is lief![]()
Zit hier gewoon te huilen nu
In een subforum waar al 1600 topics beginnen met [Gevraagd] gevraagt schrijven is gewoon dom. Naast dat het aanbod lief is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is lief![]()
Zit hier gewoon te huilen nu
Ja diequote:
Zeikerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In een subforum waar al 1600 topics beginnen met [Gevraagd] gevraagt schrijven is gewoon dom. Naast dat het aanbod lief is.
wanneer heb je weer tentamen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik begin zo weer met studeren ja...
Hoezo de station weg?
Verdomme. En ik maar kijken of ik een witte station BMW zie bij de Mac/KFC, heb je alweer een anderequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die![]()
heb er nu 1 met trekhaak. en we kunnen bij mijn maatje zijn buren aanhangers lenen... dus de station is niet meer nodig
handigquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die![]()
heb er nu 1 met trekhaak. en we kunnen bij mijn maatje zijn buren aanhangers lenen... dus de station is niet meer nodig
Tuurlijk, schatquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hou op met zeiken, maar puur omdat ik dat zelf wil, niet omdat jij het zegt
Ik wordtdt soms heel verdrietig van FOK!quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |