Oh zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of zij door die smiley ging kwijlen
Nee, juist. Duidelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij vind altijd iedereen aardig, dus dat telt niet.
Nee joh, veel te vroeg! Hoezo, wat mot je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef Watertornado het volgende:
Waar is missbehavin eigenlijk opeens heen? Tosti cremeren?
Ja maar hij had het over tosti'squote:Op woensdag 26 januari 2011 09:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is nooit te vroeg voor een morning cocktail.
(he said cock)
Dat werkt toch niet met kwijlen sufferd...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:41 schreef rival het volgende:
[..]
Nee ik vroeg me af of zij door die smiley ging kwijlen
Oh zo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet met kwijlen sufferd...
Ja, dat was onvergetelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij had het over tosti's
Uhuh, vooral hoe jij zat te zeuren dat de tomaat in gelijke partjes moest en niet in plakjesquote:
tomaat.. op een tosti...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, vooral hoe jij zat te zeuren dat de tomaat in gelijke partjes moest en niet in plakjes
Het is nooit te vroeg voor een tosti.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, veel te vroeg! Hoezo, wat mot je?
Jawel, cherry tomaatje en zoete puntpaprikaquote:
Tomaat zou ik nog kunnen overwegen te proberen, maar paprika op een tosti?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, cherry tomaatje en zoete puntpaprika
ja wel eerst snijden hèquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tomaat zou ik nog kunnen overwegen te proberen, maar paprika op een tosti?
Ja, maar jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Gadverdamme... Tomaat en paprika op een tosti
Kaas en ketchup, meer niet
je bedoelt curryquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Niks ervan. Kaas en ham, klaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, cherry tomaatje en zoete puntpaprika
chili sausquote:
Dan blijf jij toch lekker met je vingers van mijn tosti af, chubbyquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tomaat zou ik nog kunnen overwegen te proberen, maar paprika op een tosti?
Kaas, ham, ananas, en vlammensausquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Je bent een konijn, dus dat je geen ham zegt laat ik gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Als je een keer mijn tosti hebt geproefd kom je smeken om meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan blijf jij toch lekker met je vingers van mijn tosti af, chubby
Ketchup, curry, een pot nat en beide lekkerquote:
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een keer mijn tosti hebt geproefd kom je smeken om meer.
Ananasquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Leugens!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ketchup, curry, een pot nat en beide lekker
Dat is toch ook hetzelfde?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens!
Is NIET hetzelfde.
Dan is koffie zeker hetzelfde als water, aangezien het 1 het andere als basis heeft...
en vrouwen hetzelfde als zand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens!
Is NIET hetzelfde.
Dan is koffie zeker hetzelfde als water, aangezien het 1 het andere als basis heeft...
je gaat ver weg van mij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
oeh, ik ontdek net echt een major voordeel bij het emigreren
Zeik niet zo. Ik vind beide lekker. En curry is een kruidenketchup.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Leugens!
Is NIET hetzelfde.
Weg van Nederlanders?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef PeuRac het volgende:
oeh, ik ontdek net echt een major voordeel bij het emigreren
zand zeurt nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
en vrouwen hetzelfde als zand.
Mayoquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
Die vind je na een dagje strand ook nog maandenlang terug in je bed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
en vrouwen hetzelfde als zand.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vind je na een dagje strand ook nog maandenlang terug in je bed?
Ik hoef echt geen tosti met tomaat en paprikaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik niet als ik het zo lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |