abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92122468
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:26 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Friendlist ff checken :P! Oh jim, ze zijn beide apart op te starten :). DLC van mafia 2 :)
ik vind die joe's adventure wel erg matig trouwens. zonde van mn 400 punten.
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 00:34 schreef DJ_ het volgende:

[..]

valt altijd weinig bijzonders te downloaden dus dat doe ik thuis wel op mn xbox zelf :P
maar wat moet je dan op je werk doen? :o
pi_92237627
voor mensen die alan wake nog niet hebben.
hij is nu te krijgen voor 15 euro als digitale download :)

http://www.livecodes.nl/alan-wake.php

6 euro goedkoper als de goedkoopste op het internet.
en 10 euro goedkoper als nederlandse winkels :P
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92241179
Hey, wou een paar dagen terug op xbox live, maar kon toen niet connecten. Ik dacht dat wel een storingkje zou zijn ofzo, maar nu probeer ik het zojuist weer en doet ie het nog steeds niet. (hij geeft wel aan dat er verbinding is met internet, maar dat ie niet met live kan connecten).

Ik ga al jaren zonder problemen op live en heb niks aan instellingen/verbinding verandert..

iemand een idee?
pi_92241906
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:15 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Hey, wou een paar dagen terug op xbox live, maar kon toen niet connecten. Ik dacht dat wel een storingkje zou zijn ofzo, maar nu probeer ik het zojuist weer en doet ie het nog steeds niet. (hij geeft wel aan dat er verbinding is met internet, maar dat ie niet met live kan connecten).

Ik ga al jaren zonder problemen op live en heb niks aan instellingen/verbinding verandert..

iemand een idee?
is je router een keer gereset ? of hangt er een nieuwe switch/hub ergens tussen ?
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_92242094
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:26 schreef DJ_ het volgende:

[..]

is je router een keer gereset ? of hangt er een nieuwe switch/hub ergens tussen ?
Niks, ik heb letterlijk niks verandert aan de verbinding...ik lees trouwens op xboxforum dat ik lang niet de enige ben die al een week niet meer op live kan. Niemand hier problemen mee gehad??
pi_92243048
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Niks, ik heb letterlijk niks verandert aan de verbinding...ik lees trouwens op xboxforum dat ik lang niet de enige ben die al een week niet meer op live kan. Niemand hier problemen mee gehad??
nee hier niet
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:51:41 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92247847
Ik kreeg een PM van iemand over Xbox punten. Ik gok op spam, want ik heb helemaal geen Xdoos :') Zijn er meer die deze gekregen hebben? Hij noemt zichzelf 'premiumskills' ofzo.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:04:11 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92248778
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:28 schreef child_of_the_matrix het volgende:

[..]

Bij mij is de XBL verbinding ook nogal wisselvallig de laatste week, maar sowieso is mijn internetverbinding een beetje ruk deze week. Heb je ook UPC toevallig?
pi_92249188
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Bij mij is de XBL verbinding ook nogal wisselvallig de laatste week, maar sowieso is mijn internetverbinding een beetje ruk deze week. Heb je ook UPC toevallig?
Ik heb ziggo. Echt freaking lame dit, het meest trieste is nog wel dat microsoft er met geen woord over rept, terwijl op de fora het bol staat van de mensen met hetzelfde probleem als mij..
pi_92253586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:09 schreef DJ_ het volgende:
voor mensen die alan wake nog niet hebben.
hij is nu te krijgen voor 15 euro als digitale download :)

http://www.livecodes.nl/alan-wake.php

6 euro goedkoper als de goedkoopste op het internet.
en 10 euro goedkoper als nederlandse winkels :P
Je bent echt gestoord als je Alan Wake nog niet hebt en deze deal laat liggen. Het spel is echt mijn topper van 2010, ongekend toffe unieke game!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:26:23 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92254008
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Je bent echt gestoord als je Alan Wake nog niet hebt en deze deal laat liggen. Het spel is echt mijn topper van 2010, ongekend toffe unieke game!
Alan Wake was inderdaad best tof en heeft nog net mijn top 10 van 2010 gehaald :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_92262511
Alan Wake + de DLC zijn tof idd :9

Maar voor een eventueel deel 2 wil ik toch meer overdag dingen er in hebben.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_92268393
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik kreeg een PM van iemand over Xbox punten. Ik gok op spam, want ik heb helemaal geen Xdoos :') Zijn er meer die deze gekregen hebben? Hij noemt zichzelf 'premiumskills' ofzo.
yup, reported :)
pi_92277377
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:18 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zit in mijn top 5 all time favorite games :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:22:21 #65
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_92340958
Waar kan je nu nog voor cheap direct een xbx livecode kopen? www.livecodes.nl heeft zijn prijzen omhoog gegooid :N
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:59:29 #66
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_92347051
Fable 3 is echt gruwelijk vet! :o
  vrijdag 4 februari 2011 @ 22:34:55 #67
8369 speknek
Another day another slay
pi_92349426
Dead Space 2 gaat hem toch nog even niet worden.
Ben nog bezig met Dragon Age (backlogje), daarna Dragon Age 2, Portal 2, LA Noire, Deus Ex, misschien Duke Nukem Forever, en dan haal ik het einde van de zomer wel. Misschien in een luwte ergens als ie goedkoop is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92367372
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
Fable 3 is echt gruwelijk vet! :o
als je 2 nou maar de kans had gegeven want die vind ik persoonlijk cooler als 3 :)
maar ja jij krijgt 1 bug en gelijk is het hele spel kloote , zonde :n
pi_92367720
quote:
Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

als je 2 nou maar de kans had gegeven want die vind ik persoonlijk cooler als 3 :)
Maar Fable 2 was ook belachelijk buggy. Ik kreeg halverwege het spel een bug waardoor mijn character geen loop animaties meer had en dat hij voor altijd in een ''jezus-positie'' stil stond. Ik kon nog wel bewegen, maar dat was gewoon zweven over de grond. Toen zocht ik de bug op en was de enige oplossing overnieuw beginnen.... Ja, daar heb ik dus geen zin meer in.

Kutspel.
pi_92367774
zelfs zonder die bugs vond ik t maar een middelmatig spel. heb me er wel mee vermaakt maar vond t niets bijzonders.
pi_92384336
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:23 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Deel 2 viel me sowieso tegen vond het verhaal enzo ook niet tof en nu bij deel 3 hebben ze best wel wat leuke dingen gedaan!

Al zitten er ook wel veel klote dingen in maja al met al toch wel heel vet!
pi_92385995
Aq heb je al black ops, want heb nog een naplam voor je ghe ghe.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_92386283
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:34 schreef badboynova het volgende:
Aq heb je al black ops, want heb nog een naplam voor je ghe ghe.
Oke een NAPLAM dus?

klinkt goed!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:26:35 #74
8369 speknek
Another day another slay
pi_92388958
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef jimjim1983 het volgende:
zelfs zonder die bugs vond ik t maar een middelmatig spel. heb me er wel mee vermaakt maar vond t niets bijzonders.
Dit. Had niet echt bugs, maar het was echt een zelda lite. Avonturenspel zoals je er al honderden hebt gezien. De enige interessante features waren niet belangrijk voor het spel.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:38:00 #75
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_92389542
Wat ben je toch kritisch de laatste tijd Spek...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')