Ben ik de enige die dit krijgt wanneer ik wil inloggen op de Webapp?quote:Incorrect Email/Password Combination
LB en paas tegelijk.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:02 schreef zerokil het volgende:
Pffff na een dikke maand geen fifa is mijn rating is nu helemaal naar 400 gezakt..
Ik kom niemand meer voorbij..
Iemand wat tips voor me?
Hoe doe je ook al weer een snel 1-2tje?
Waarom wordt je daar ziek van?quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:54 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Pff ik word schijt ziek om tegen die higuans en villas te spelen.
Het is altijd maar hetzelfde. Balletje terug naar het middenveld en lob naar voren of via de flanken hoog voorgeven en erin koppen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:56 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar ziek van?
Beter verdedigen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:38 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Het is altijd maar hetzelfde. Balletje terug naar het middenveld en lob naar voren of via de flanken hoog voorgeven en erin koppen.
Naja in ieder geval beginnen met spelers die chemistry hebben met elkaar. Vervolgens je vleugel spelers moet snel (80) zijn en een goede pass (80) hebben. En je spits moet wel een beetje kunnen koppen vanaf ongeveer 80.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef zerokil het volgende:
Jongens wat is jullie favoriete formatie?
vroeger vond ik met vleugels fijn maar ik kan geen fatsoenlijke voorzet geven want dan gaat die altijd over de spitsen heen.. iemand weet hoe je dat kan verhelpen?
Misschien heb je voorzetten geven op handmatig staan, dan moet je meer moeite doen om hem goed voor de goal te krijgen. Anders ligt het aan je vleugelspelers, want een voorzet is best goed te doen in Fifa 11. Veel mensen kiezen snelle spelers over de zijkant maar sommigen vergeten dat een goede pass ook handig is. Leuk als Alexandre Pato iedereen voorbij vliegt over de zijkant maar als je niet zo'n goede voorzet skills hebt dan kan die bal helemaal de verkeerde kant op gaan. Als Sneijder die voorzet geeft heb je veel meer kans dat hij gewoon bij je spits uitkomt.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:01 schreef zerokil het volgende:
Jongens wat is jullie favoriete formatie?
vroeger vond ik met vleugels fijn maar ik kan geen fatsoenlijke voorzet geven want dan gaat die altijd over de spitsen heen.. iemand weet hoe je dat kan verhelpen?
Gaat allemaal om timing..als je de kans hebt gewoon echt wachten totdat je spits weg trekt of vrij komt en niet blind de ballen erin pompen. En je kan zelf variëren met hard/zacht, kort/lang etc natuurlijk..quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik kan wel goede voorzetten geven, alleen mijn spits trekt altijd naar de vleugelspeler toe, waardoor de voorzet bij de bijsluitende middenvelder of andere vleugespits komt en die kunnen weer niet zo goed koppen.
Nee ik heb jou niet maar ik wil wel tegen je spelenquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:54 schreef emokid het volgende:
Ziet er goed uit. Heb ik jou op Xbox Live of was jij dat met PS3?
Allemaal omgedraaidquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou zelf met Adebayor en Van Persie andersom spelen. Dan kunnen ze allebei naar binnen komen voor hun goede been...maakt bij mij echt heel veel uit
Verder Milner en Scholes omdraaien omdat Milner snelheid en meer scorend vermogen heeft en in deze formatie heb je daar aardig wat ruimte voor op die flank. Verder een prima ploeg. Zou zelf Nasri of Cesc proberen te halen ipv Arteta, Goed voor chem EN kwaliteit
allemaal goede formatiekartjes kopen. Wordt een dure maar je chem. wordt veeel beter. Je kan ook al je spelers even verkopen voor een goede prijs en dan weer kopen met de goede formatie. Ook kan je Cole een LB maken ipv een LWB. Voor je CM positie, scholes, carrick, fletcher, of arteta.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:18 schreef zerokil het volgende:
Heb nu dit team:
Op cm positie had ik effe snel iemand gekocht voor 300coins.
Ging egt heerlijk vooral Young en Wright Phillips zijn helden en die Bent schiet alles er in.
Iemand nog een suggestie op CM positie? rond de 2000 coins of misschien nog tips?
[ afbeelding ]
koop trouwens redknapp als coach met de goede opstelling, scheelt ook weel veel chem.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:39 schreef zerokil het volgende:
ik haal nu ongeveer 85 chem als ik 100 haal scheelt dat veel met team prestaties?
ja maar soms zit er wel een tussen. Je kan ook de goedkoopste Redknapp kopen en dan een manager formatie kaart 4-3-3 voor hoogstens 1k kopen. denk dat het wel 15 chem. punten scheeltquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef zerokil het volgende:
Bedankt voor jullie tips![]()
Redknapp ga ik probere!
Edit:
Redknapp is 4-42? kan ik niet beter iemand van 4-3-3 zoeken?
Ga naar Training Search, en selecteer onder Type: Manager. Daar staan formatie kaartjes voor managers, dan kan je Redknapp 4-4-2 omtoveren tot 4-3-3quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:08 schreef zerokil het volgende:
Bedankt voor jullie tips![]()
Redknapp ga ik probere!
Edit:
Redknapp is 4-42? kan ik niet beter iemand van 4-3-3 zoeken?
ik heb van mijn dik 200+ UT wedstrijden er 2 thuis gespeeldquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:
Heel erg bedankt mensen!
En hoe kan ik thuis spelen als ik online wil doen? want ik speel bijna altijd uit.
Ik weet van mezelf dat ik het niet dicht kan houden met 3 verdedigers :p. Als jij dit wel kan het je aanvallend een man exta dus dat is wel chill.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:05 schreef Doublepain het volgende:
Iemand ervaring met 3-4-1-2??
Heb allemaal 3-4-1-2 tactiek kaarten gekocht en me team zo opgesteld.. Kan het alleen nu niet testen, want heb geen zin om nu te spelen...
Daar wordt de rest van je spel ook niet beter van en dan heb je 1 mannetje voorin met cornersquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Doublepain het volgende:
Heb Juan Alex en Thiago Silva..
3 beesten, ultra defensief geen optie?
Met toernooien domineerde ik met Ultra Defensief.. Gewoon toekijken hoe ze tikken en op een moment tikt hij verkeerd, gelijk happen en naar voren tyfen..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar wordt de rest van je spel ook niet beter van en dan heb je 1 mannetje voorin met corners
Vind je dat ook leuk? Zoveel van die gasten tegenwoordig spelen echt alleen maar om te provoceren en te irriteren (daar bedoel ik jou niet mee overigens)..snap echt niet waar dat volk het plezier nu uit haalt..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:10 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met toernooien domineerde ik met Ultra Defensief.. Gewoon toekijken hoe ze tikken en op een moment tikt hij verkeerd, gelijk happen en naar voren tyfen..
Chem is daar wel ultiem kut...zou het heel knap vinden als je hiermee goed kan presteren.quote:
Het verschil is dat ik Sneijder, Xabi etc had.. Als ik Ultra offensief speelde dan zijn ze in 1 wedstrijd helemaal moe.. Moet ik gelijk wisselen.. Daar werd ik ziek van en ik kon maar geen toernooien winnen door die tyfus hoge steekballen van die gasten.. Daarom speelde ik zo..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vind je dat ook leuk? Zoveel van die gasten tegenwoordig spelen echt alleen maar om te provoceren en te irriteren (daar bedoel ik jou niet mee overigens)..snap echt niet waar dat volk het plezier nu uit haalt..
78.. Kan ik mee leven..quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Chem is daar wel ultiem kut...zou het heel knap vinden als je hiermee goed kan presteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |