Mijn huidige eerste team:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik zat zo te kijken, en te denken waarom is dit ultiem en toen zag ik dat het allemaal van fc Utrecht was![]()
Gelukt, thanks.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
misschien bij Mijn Spelersscherm/My PLayer Hub je actieve ID naar die van de PS3 zetten?
Gelijk hebben ze!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef emokid het volgende:
Ben thuis de enige die op de Xbox speelt, de rest is meer van de PS3.
Ja klopt, het is op de PS3 ook veel moeilijker om een goed team bij elkaar te krijgen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef emokid het volgende:
[..]
Gelukt, thanks.Wat zijn spelers en contractkaarten duur op de PS3 market.
Lucio in de basis!?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k0tyO32XbapBA
Mijn braziliaanse team![]()
Iemand tips?
Ja natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Lucio in de basis!?
Misschien nu Maicon en Luis Fabiano IF en dan Dani Alves aan de linkerkant?
Bij mij maar +10 omdat er geen braziliaanse coaches zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef emokid het volgende:
Ga voor een Manager die dezelfde opstelling deelt als de opstelling van je team, dan krijg je zo 15 bonuspunten voor Chemistry erbij.
Dat is een bekend probleem. Je moet dan even de nieuwste squads downloaden en dan is het opgelost. Ik heb het maar 1x gehad in al die tijd.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Apekoek het volgende:
-en btw niemand gekke namen probleem met normale club/landen teams offline?
Ja contract +3% ofzo, wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Coach maakt weinig uit, maar de shiny coaches hebben vaak een hoger percentage bonus bij morale en/of fitness kaarten..moet je maar even kijken. Staat gewoon op de voorkant van de coachkaart.
Aha, dat is al een stuk logischerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef psychedelicate het volgende:
Bij bijvoorbeeld een Gold contract (24 wedstrijden) krijg je 0,03 x 24 = 0,72 wedstrijd extra. Je moet elke coach/trainer die je in een pakje krijgt aan je club toevoegen, want al deze bonussen worden gestacked. Ik zit inmiddels op 25% (o.i.d.) en dat levert mij een extra 6 wedstrijden per contract op. Hetzelfde geldt voor Fitness kaarten e.d.
Dit vind ik wel een pluspuntquote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Fenomeno het volgende:
Ten derde is het passingsysteem ronduit kut, balletjes zijn steeds veel te zacht tenzij je de pass-knop 10 seconde lang ingedrukt houdt, ook kiest het spel soms voor een totaal onlogische oplossing als je een pass wil geven en komt deze terecht bij iemand waar je de bal totaal niet wilde hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |