abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2011 @ 07:40:28 #126
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_92111980
Ik vind de AI offline echt hinderlijk.
Deathlift or Die.
  maandag 31 januari 2011 @ 08:51:40 #127
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_92112551
Wij allemaal :P
pi_92112651
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:59 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ik zat zo te kijken, en te denken waarom is dit ultiem en toen zag ik dat het allemaal van fc Utrecht was :')
Mijn huidige eerste team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fviFJEUpbapx8

En dan speel ik daar steeds 3 wedstrijdjes mee, en dan 1 met de reserves van de bank:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#eIqUuSNIbapya

Afgelopen weekend een wedstrijd 1011 coins gekregen! (online 'friendly' match)
pi_92123301
Heb nu ook Ultimate Team op de PS3. Iemand enig idee hoe ik die kan beheren via de webapp? Krijg nu mijn 360 UT.
pi_92123603
misschien bij Mijn Spelersscherm/My PLayer Hub je actieve ID naar die van de PS3 zetten?
pi_92123859
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef OmniRocket het volgende:
misschien bij Mijn Spelersscherm/My PLayer Hub je actieve ID naar die van de PS3 zetten?
Gelukt, thanks. :P Wat zijn spelers en contractkaarten duur op de PS3 market.
pi_92123896
Hoezo PS3 en x360? :P
pi_92123937
Ben thuis de enige die op de Xbox speelt, de rest is meer van de PS3. :P
pi_92124306
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:12 schreef emokid het volgende:
Ben thuis de enige die op de Xbox speelt, de rest is meer van de PS3. :P
Gelijk hebben ze! :9
pi_92124369
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Gelukt, thanks. :P Wat zijn spelers en contractkaarten duur op de PS3 market.
Ja klopt, het is op de PS3 ook veel moeilijker om een goed team bij elkaar te krijgen!
pi_92128868
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k0tyO32XbapBA
Mijn braziliaanse team :)
Iemand tips?
pi_92129731
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#k0tyO32XbapBA
Mijn braziliaanse team :)
Iemand tips?
Lucio in de basis!?
Misschien nu Maicon en Luis Fabiano IF en dan Dani Alves aan de linkerkant?
pi_92129987
Lucio = Baas! idd maicon op rechts en alves naar LB positie halen... zo heb ik het in ieder geval.
pi_92130028
Hoe krijgen jullie de chemistry zo hoog met weinig licht-groene lijntjes?

En tevens hebben jullie ook al last van dat alle teams verkeerde spelers bevatten als je gewoon ff online een team kiest om tegen een maat te gaan ballen? Soms hebben spelers zelfs geen namen! Echter kloppen de skills nog wel gewoon en de voorletters van de spelers ook.
pi_92130086
Ga voor een Manager die dezelfde opstelling deelt als de opstelling van je team, dan krijg je zo 15 bonuspunten voor Chemistry erbij.
pi_92130195
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Lucio in de basis!?
Misschien nu Maicon en Luis Fabiano IF en dan Dani Alves aan de linkerkant?
Ja natuurlijk ;) Moet hem nog even verhandelen voor Lucio met de goede opstelling.
Maicon inderdaad, maar dat is nog wel even sparen. Luis Fabiano IF is echt onbetaalbaar, misschien eerder Hulk IF.

quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef emokid het volgende:
Ga voor een Manager die dezelfde opstelling deelt als de opstelling van je team, dan krijg je zo 15 bonuspunten voor Chemistry erbij.
Bij mij maar +10 omdat er geen braziliaanse coaches zijn :{
pi_92131276
Maakt het verder uit of je een coach van 75 hebt of 85 bijvoorbeeld?

-en btw niemand gekke namen probleem met normale club/landen teams offline?
pi_92131669
Coach maakt weinig uit, maar de shiny coaches hebben vaak een hoger percentage bonus bij morale en/of fitness kaarten..moet je maar even kijken. Staat gewoon op de voorkant van de coachkaart.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92131711
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef Apekoek het volgende:
-en btw niemand gekke namen probleem met normale club/landen teams offline?
Dat is een bekend probleem. Je moet dan even de nieuwste squads downloaden en dan is het opgelost. Ik heb het maar 1x gehad in al die tijd.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92133031
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
Coach maakt weinig uit, maar de shiny coaches hebben vaak een hoger percentage bonus bij morale en/of fitness kaarten..moet je maar even kijken. Staat gewoon op de voorkant van de coachkaart.
Ja contract +3% ofzo, wat moet ik me daarbij voorstellen?
pi_92133370
Bij bijvoorbeeld een Gold contract (24 wedstrijden) krijg je 0,03 x 24 = 0,72 wedstrijd extra. Je moet elke coach/trainer die je in een pakje krijgt aan je club toevoegen, want al deze bonussen worden gestacked. Ik zit inmiddels op 25% (o.i.d.) en dat levert mij een extra 6 wedstrijden per contract op. Hetzelfde geldt voor Fitness kaarten e.d.
pi_92135627
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef psychedelicate het volgende:
Bij bijvoorbeeld een Gold contract (24 wedstrijden) krijg je 0,03 x 24 = 0,72 wedstrijd extra. Je moet elke coach/trainer die je in een pakje krijgt aan je club toevoegen, want al deze bonussen worden gestacked. Ik zit inmiddels op 25% (o.i.d.) en dat levert mij een extra 6 wedstrijden per contract op. Hetzelfde geldt voor Fitness kaarten e.d.
Aha, dat is al een stuk logischer :)
Ik dacht al wat moet je met zo'n halve wedstrijd per contractkaart extra.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:43:53 #148
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_92141524
Voor mij beginnen er nu wel minpunten vergeleken met fifa 10 naar boven te komen. Ik vind dat het fysieke aspect veel te belangrijk is geworden, kleine mennekes als xavi, iniesta en van der vaart kunnen amper een bal vast houden of wegdraaien met een tegenstander in de rug.

Ook de AI van je medespelers is dramatisch, ze lopen niet zo goed vrij als bij de vorig editie en beweging niet om vrij te lopen, dit is niet alleen bij de be-a-pro mode zo, maar ook online en bij manager mode.

Ten derde is het passingsysteem ronduit kut, balletjes zijn steeds veel te zacht tenzij je de pass-knop 10 seconde lang ingedrukt houdt, ook kiest het spel soms voor een totaal onlogische oplossing als je een pass wil geven en komt deze terecht bij iemand waar je de bal totaal niet wilde hebben.

Al met al vind ik het toch een stuk minder lekker spelen dan fifa 10.
pi_92142072
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef Fenomeno het volgende:

Ten derde is het passingsysteem ronduit kut, balletjes zijn steeds veel te zacht tenzij je de pass-knop 10 seconde lang ingedrukt houdt, ook kiest het spel soms voor een totaal onlogische oplossing als je een pass wil geven en komt deze terecht bij iemand waar je de bal totaal niet wilde hebben.
Dit vind ik wel een pluspunt ;) Het was erg makkelijk in 10 en nu moet je zelf wat meer en preciezer sturen.
Voor de rest wel mee eens
pi_92143193
Dat vind ik ook een pluspunt ja...al die pingpongkneuzen kunnen nu niets meer. Ook goed dat die lobjes nu zo moeilijk zijn. 9 op de 10 online goals die ik tegen kreeg waren onmogelijke lobs en afstandsschoten (wat ook veel moeilijker is). Nu doen diezelfde kneuzen alleen continu tikjes breed..er zijn voor mijn gevoel echt veel gasten die geen idee hebben wat ze moeten doen als ze alleen voor de keeper komen ZONDER medespeler in de buurt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')