Linkje van je team?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:20 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Tip: Koop Xavi voor 49~51k en verkoop hem voor 57~60k. Ik zit onderhand al op 126k in mijn IF Abidal fonds en dat heb ik voornamelijk te danken aan het doorverkopen van deze Spaanse god.
Edit: IF Abidal voor 136k gekocht.
Mooi Team!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:49 schreef psychedelicate het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#kPxnTao7bao2K.
Een goed idee, maar helaas is hij minimaal 300k. 200k zou nog enigszins haalbaar zijn als ik Villa verkoop (150k), maar ik heb geen zin om weer uren op de market door te brengen om 150k bij elkaar te handelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:31 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Mooi Team!Misschien nu voor Aguero IF gaan? Die kan je ongeveer voor 200K krijgen en het is veel beter voor je chemistry en het is een geweldige speler!
Op http://www.fut11info.nl/ is Aguero nu gemiddeld 280. met het verkopen van je wissels en David Villa kom je al een heel eind.! Maar waarom eigenlijk David Villa verkopen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:38 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Een goed idee, maar helaas is hij minimaal 300k. 200k zou nog enigszins haalbaar zijn als ik Villa verkoop (150k), maar ik heb geen zin om weer uren op de market door te brengen om 150k bij elkaar te handelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:25 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe vraag je als virtuele prof om een hoge bal?
Ik dacht dat je bedoelde dat ik Villa met IF Aguero moest wisselen voor de chemistry. En IF Aguero is beter dan Villa.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:35 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Op http://www.fut11info.nl/ is Aguero nu gemiddeld 280. met het verkopen van je wissels en David Villa kom je al een heel eind.! Maar waarom eigenlijk David Villa verkopen?
Op Alves moet je gewoon bieden, hij staat vaak voor <14k op de market, terwijl de BIN meestal 20k is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:53 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cdbFZTz5bao6R
Opbouw van het nieuwe team![]()
Heb nog ruim 100k liggen maar er komen nog wat spelers aan.
Káka komt nog, Julio César, Lucio en Dani Alves.
Haal ik net niet maar daar verzin ik nog wel iets op.
Ik bedoel Ozil IF verkopen en alle wissels verkopen en dan IF Aguero Kopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik Villa met IF Aguero moest wisselen voor de chemistry. En IF Aguero is beter dan Villa.
IF Ozil is een geweldenaar die ik nu al niet meer wil missen. En ik houd van mensen die goed kunnen passen (dribbelen kan ik totaal niet).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:05 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ik bedoel Ozil IF verkopen en alle wissels verkopen en dan IF Aguero Kopen.
Dus als aanval:
Forlan Villa
Aguero (IF)
Dan moet je het lekker zo laten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:09 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Ozil is een geweldenaar die ik nu al niet meer wil missen. En ik houd van mensen die goed kunnen passen (dribbelen kan ik totaal niet).
Ik let erop, thanksquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:54 schreef psychedelicate het volgende:
Op Alves moet je gewoon bieden, hij staat vaak voor <14k op de market, terwijl de BIN meestal 20k is.
Er staat nu een Alves (4-1-2-1-2) op de market met een current bid van 2050 en nog 37 minuten te gaan. Prijs zal ongetwijfeld omhoog gaan, maar het valt te proberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik let erop, thanks![]()
Probleem is dat mijn braziliaanse team 4-1-2-1-2 gaat spelen, en die wil iedereen.
Maar het heeft geen haast, hij komt zeker een keer langs voor een goede prijs
Nee dusquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Zijn er nog mensen hier die af en toe een normaal potje spelen?
Ik was hem al aan het volgen jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Er staat nu een Alves (4-1-2-1-2) op de market met een current bid van 2050 en nog 37 minuten te gaan. Prijs zal ongetwijfeld omhoog gaan, maar het valt te proberen.
Edit: Oh, nu al 10,5k.
Ja ikke, Ik wil wel een ker een potje doen op de xbox.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef CasselerRIP het volgende:
Zijn er nog mensen hier die af en toe een normaal potje spelen?
Balen, vergeten te zeggen dat ik op de ps3 speel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja ikke, Ik wil wel een ker een potje doen op de xbox.
Ik wil nog wel potje tegen jou doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:49 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ja ikke, Ik wil wel een ker een potje doen op de xbox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |