Heb eigenlijk ook nog werkelijk geen idee welk systeem het uiteindelijk gaat worden, vond 4-4- diamond altijd wel fijn met inter bij fifa 10, goede LM/RM's zijn schaars, alleen bale is verdedigend en aanvallend sterk, voor de rest krijg je dan verkapte wingers met lage defense and dan ben je verdedigend ineens heel kwetsbaar. Barcelona speelde ook altijd wel fijn dus wilde ik 4-3-3 gaan spelen, maar heb een er een hekel aan als m'n wingers zo verschrikkelijk ver van de goal zitten, daarom is het maar 4-3-2-1 geworden. Heb nu zo iets in gedachte:quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Wat je wel kan doen is 4-2-3-1 spelen..maar dan zit je met hetzelfde probleem met Walcott bedenk ik me nu terwijl ik dit typ
Ik zou RvP ook niet graag vanaf de linkervleugel willen hebben eigenlijk...dan heb je dat heerlijke schot niet als je naar binnen kapt..
Ah ok, misschien dan toch Van Persie proberen op LF of eventueel RF om hem naar binnen te laten komen zodat ie met links kan schietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:19 schreef Tim86 het volgende:
Ja, maar je hebt wel secundaire posities he. Bij een optimale positie is het schoentje felgroen, bij secundair is hij donkergroen. CF kan spelen op LF en RF, een CM op RM, LM, CDM en CAM, een RB op LB, een RWB op LWB, een RWB op RB etc
Maak een FC Brazilie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:44 schreef StijnDa het volgende:
Ik wil eigenlijk een keer iets anders, want ik speel al erg lang met ongeveer dezelfde ploeg.. Dus ik ben net echt 2 uur (minstens) bezig geweest om van alles te verzinnen maar het komt eigenlijk allemaal niet lekker uit. Ik heb argentijnse aanval bekeken, premier league, frans, spaans, liga bbva(als league), bundesliga, maar het lukt gewoon niet om een nieuw heel team te bouwen naar wens. Heb ook gekeken naar het half omgooien van mijn team, alleen de aanval, maar dat werkt ook niet fantastisch. Krijg dan iets als dit
-- Forlan - Milito
Aguero - pastore IF/lavezzi (IF)
cambiasso - de rossi
- Serie A verdediging
Forlan en Milito matchen dan weer totaal niet, dat is jammer want het lijkt me een supercombo.
Ik wil ook niet te veel achteruit gaan qua team eigenlijk.
Er valt ook een hoop af door geldgebrek helaas. Ben er de laatste tijd ook niet echt op vooruit gegaan door jumbo packs met waardeloze kaarten.
Toch maar weer doorsparen![]()
edit: linkje erbij
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#cPOzvuVDbaoLL
Interessant inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:46 schreef emokid het volgende:
[..]
Maak een FC Brazilie.
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#VMMrTzE7baoMx
Ik zat zo te kijken, en te denken waarom is dit ultiem en toen zag ik dat het allemaal van fc Utrecht wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef OmniRocket het volgende:
Zo.. mijn ultieme team is bijna klaar![]()
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fcJB1GdabaoP1
Tip: Koop Xavi voor 49~51k en verkoop hem voor 57~60k. Ik zit onderhand al op 126k in mijn IF Abidal fonds en dat heb ik voornamelijk te danken aan het doorverkopen van deze Spaanse god.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:56 schreef psychedelicate het volgende:
Ik wil als enige nog IF Abidal kopen. Vanmiddag had ik nog zo'n 45k over en die moet ik nu zien om te zetten naar 160k. Ondertussen zit ik zo rond de 70k, maar echte bargains heb ik op Alves (11k) na nog niet gevonden (alleen Mascherano's die ik met 2k winst kan doorverkopen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |