Nou stoere jongens, test mequote:
wat op een IQ-test?quote:
Ik dacht dat we jou de afgelopen uren al genoeg hebbe getest toch?quote:
Owh. waarin faal ik dan precies???quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:11 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik dacht dat we jou de afgelopen uren al genoeg hebbe getest toch?. Je faalt maar wil het zelf niet inzien. En waarom moetten wij ons bewijzen? Volgens mij ben jij degene die een nick te zuiveren heeft, of ben je zo'n pussy die volgende keer weer onder een andere Nick gaat lopen posten?
luister je nu naar de radio?quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. waarin faal ik dan precies???
Dat je na 100x iets uitleggen het nogsteeds niet snapt. maar nu ga ik toch wel beetje twijfelen of je geen kloon bent..quote:Op woensdag 26 januari 2011 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. waarin faal ik dan precies???
quote:
Ja, een enorme faal in het levenquote:Op woensdag 26 januari 2011 03:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat je na 100x iets uitleggen het nogsteeds niet snapt. maar nu ga ik toch wel beetje twijfelen of je geen kloon bent..
het is dat je het zelf toegeeftquote:Op woensdag 26 januari 2011 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Ja, een enorme faal in het leven
Trusten kerelquote:Op woensdag 26 januari 2011 03:17 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
en nu ben ik weg welterusten iedereen behalve die hoer
Heerlijk koud... maar ik had goede muziek bij me dus het viel wel meequote:
Gelukkig warm je nu op onder de douchequote:Op woensdag 26 januari 2011 06:53 schreef trolololo het volgende:
[..]
Heerlijk koud... maar ik had goede muziek bij me dus het viel wel mee
En nu krijg ik het weer koudquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gelukkig warm je nu op onder de douche
Wat doe je nu al wakker dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:10 schreef ViezeFreddiey het volgende:
goddomme, moet ik oas om half 11 op school zijn..
omdat ik het niet wistquote:
Weet je het al? Ik heb een huisjequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Weet je het al? Ik heb een huisje
Hamster?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:41 schreef Dalando het volgende:
Great, de afgelopen 2 dagen ben ik erachter gekomen via de huisarts dat ik een bijnogietsontsteking hebt, maar iniedergeval iets bij mijn wangen zit vol, daardoor hoest ik veel en krijg ik koorts t/m 39 graden. Maar ik heb pilletjes gekregen en zolang ik de pilletjes neem en afleiding heb, merk ik niet zo veel meer van het hoesten en de koorts. En de perfecte afleiding is natuurlijk:
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaadiooooooooooooooooooooooo oooooooonzin!
Goeiemorgen allemaal
Is het pass nogsteeds hetzelfde voor de nieuwe server? En als ik Edcast en VDJ 6.02 combineer zou het toch ook moeten werken? En met Edcast zou ik dus ook direct vanuit skype kunnen opnemen in geval dat? Gr.
Nee, ik heb geen huisdieren.quote:
Gelukkig maarquote:
Waarom niet? Als ik tijd en geld zou hebben zou ik een pup nemen:quote:
Waar wacht je op?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
24.01.2011:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
25.01.2011:
25.01.2011:
Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag.
25.01.2011:
26.01.2011:
26.01.2011:
Chauffeur is onderweg
Eindelijk
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik tijd en geld zou hebben zou ik een pup nemen:
[ afbeelding ]
Nieuwe Mobielquote:
Vooral tijd is belangrijk, 3 keer per dag uitlaten enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik tijd en geld zou hebben zou ik een pup nemen:
[ afbeelding ]
Haha, als ik vroeger in mijn oude klas zou kijken op de middelbare school dan zou ik er 4 kunnen uitkiezen die mee konden doen! Aaah, goeie tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Help ons kind is te dik!
Waarom maakt men zulke programma's?
Hé je zit weer op je eigen account.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Is dat beter dan iphone 4? Zoja, waarom?
Omdat geniaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:41 schreef Dalando het volgende:
Is het pass nogsteeds hetzelfde voor de nieuwe server? En als ik Edcast en VDJ 6.02 combineer zou het toch ook moeten werken? En met Edcast zou ik dus ook direct vanuit skype kunnen opnemen in geval dat? Gr.
omdat hij bijna hetzelfde is alleen betaal je voor een iphone 2,5 keer zoveelquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
NeE Jonguh eeen Iphoen heeft veul meer apps en loopt nooit vastquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:49 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
omdat hij bijna hetzelfde is alleen betaal je voor een iphone 2,5 keer zoveel
Nee, pass is niet het zelfde.quote:
DM me dan even het nieuwe pass aubquote:
Jij bent dan ook een faalhaasquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef Beach het volgende:
Ik kan niet luisteren trouwens, doetut nie.
Volgens mij zijn dit random opnames uit het verledenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
Goed nummer
Who is turnin' the tables?
Grapje togh xDquote:
haaaiquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:21 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dit random opnames uit het verleden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:33 schreef Dalando het volgende:
hoi graseter.
Waarom icecast 2dat kent VDJ 6 niet
_!!!
* Dalando heeft behoefte aan een knuffelhoi delando.
Ik prefereer ook Shoutcast want dat kan je wel overal afspelen.
hihihi je tekst staat niet buiten de kwootquote:
Ik zit mobiel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
hihihi je tekst staat niet buiten de kwoot
Tja. Leer het nou toch eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |