ieuw.. als jij dat lekker vindt.. ja hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik dan denken aan Chantal Jansen?
tuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mag ik dan denken aan Chantal Jansen?
Ga je me nou nadoen?quote:
is nie echt he..quote:
Help me danquote:
ik vind Chantal ook wel aantrekkelijke vrouw opzich, niks mis mee toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ieuw.. als jij dat lekker vindt.. ja hoor
zeg dat ze oud is en dikquote:
is ze er nog?quote:
Nee hoor, ik vind je gewoon een onbegripvol kutwijf zonder enig invoelingsvermogen... That;s all..quote:
niet mijn type...quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik vind Chantal ook wel aantrekkelijke vrouw opzich, niks mis mee toch?
en jij bent een lui krengquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je gewoon een onbegripvol kutwijf zonder enig invoelingsvermogen... That;s all..
ben je blij dat je het eruit hebt kunnen gooien?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind je gewoon een onbegripvol kutwijf zonder enig invoelingsvermogen... That;s all..
Jij hoort ook op kerels te vallenquote:
Ja ga lekker zo doen dom mokkelquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo hoort dat zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij hoort ook op kerels te vallen
wel dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar jij valt toch ook nie op vrouwen toch ?
Lui?? Omdat de omwerklink van de server niet werkt??quote:
omdat je niks probeertquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lui?? Omdat de omwerklink van de server niet werkt??![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |