abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91877789
Ivm upgrade naar losse voor en eind -versterk deze prachtige versterker te koop. Even heel cliche, maar de kenner hoeft geen uitleg over deze versterker. Google anders even naar "NAD 3020". Was/is een legendarische versterker van eind jaren 70, begin jaren 80.

De versterker levert 20watt bij 8ohm. Dat is niet zoals bij andere merken '20' watt en waar bij een meting 60% van overblijft maar 20 eerlijke watts. NAD is daar altijd erg conservatief mee. Ook is het meer als de impedantie lager is, de specs verschillen een beetje op internet dus ik vermeld het niet in de advertentie.
Nu staat er een paar B&W DM220's op aangesloten. Daar komt ruim voldoende volume uit, dus aan power geen te kort. Zeker niet als je een setje 'bookshelf' speakers hebt.

Mijn exemplaar heeft wel twee minpunten. De aan/uit knop mist het plastic dopje. En de balans knop doet het alleen voor de linker speaker. (Als je naar rechts draait gebeurt er niets). Ik heb het nooit gedurft om te gaan solderen. De potentie meters van de volume, balans, trebble en bass kraken overigens niet!
Verder is deze versterker nog helemaal in top conditie. Overigens zit er ook een zeer goede phono voorversterker in.

Voor deze versterker vraag ik E75
Je kan de versterker komen ophalen (en beluisteren) in Delft. Anders is verzenden na vooruitbetaling op kosten koper ook geen probleem.
Ook kan je het beste even via de mail contact opnemen. Dan heb je het snelste antwoord: t.moens(at)gmail.com
pi_91882718
Filter ingesteld
Juin uit Eigen Tuin!
pi_91885532
Foto'tje in mijn pm-box?
pi_91958034
Schop :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')