Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik viel in slaap terwijl ik mn bed aan t opmaken wasbest wel tijd om te gaan slapen dus
Jaquote:
haha...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik viel in slaap terwijl ik mn bed aan t opmaken wasbest wel tijd om te gaan slapen dus
Niet in Utrecht in ieder geval, dus dan is Duiven even dichtbijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de andere IKEA's niet?
Duiven is toch bij Arnhem?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in Utrecht in ieder geval, dus dan is Duiven even dichtbij
succes ermeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel even klaar met die opdrachten. Hoop dat ik het morgen allemaal op tijd af ga krijgen
Alles is ongeveer even ver voor d'r buiten Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duiven is toch bij Arnhem?
Jij woont toch in Utrecht?
Is er geen 1 die dichterbij is?
Is haarlem niet veel dichterbij dan duiven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is ongeveer even ver voor d'r buiten Utrecht
KLUTS!!!quote:
Ik woon tijdelijk in Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duiven is toch bij Arnhem?
Jij woont toch in Utrecht?
Is er geen 1 die dichterbij is?
Ik zie het net op facebook! Wat goed man! per wanneer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KLUTS!!!
MIJN GOEDE NIEUWS AL GELEZEN???
Nee niet echt. Amsterdam misschien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is haarlem niet veel dichterbij dan duiven?
Morgen alles regelen met soos enz en dan kan ik misschien 3 feb de sleutel al hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het net op facebook! Wat goed man! per wanneer?
Oh ok.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet echt. Amsterdam misschien.
Wat supertof voor je meid. Echt geweldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen alles regelen met soos enz en dan kan ik misschien 3 feb de sleutel al hebben
Ik heb net de huur betaald, leuk is anders..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Gasol het volgende:
Geld uitgeven is leuk, net een PS3 besteld
Ik ben al de halve avond aan het huilen van blijdschap.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat supertof voor je meid. Echt geweldig.
Wat zal er een last van je schouders vallen zeg.
Geld uitgeven is leuk...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Gasol het volgende:
Geld uitgeven is leuk, net een PS3 besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |