Slaap lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik viel in slaap terwijl ik mn bed aan t opmaken wasbest wel tijd om te gaan slapen dus
Jaquote:
haha...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef PeuRac het volgende:
Ik viel in slaap terwijl ik mn bed aan t opmaken wasbest wel tijd om te gaan slapen dus
Niet in Utrecht in ieder geval, dus dan is Duiven even dichtbijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hebben ze bij de andere IKEA's niet?
Duiven is toch bij Arnhem?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in Utrecht in ieder geval, dus dan is Duiven even dichtbij
succes ermeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel even klaar met die opdrachten. Hoop dat ik het morgen allemaal op tijd af ga krijgen
Alles is ongeveer even ver voor d'r buiten Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duiven is toch bij Arnhem?
Jij woont toch in Utrecht?
Is er geen 1 die dichterbij is?
Is haarlem niet veel dichterbij dan duiven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles is ongeveer even ver voor d'r buiten Utrecht
KLUTS!!!quote:
Ik woon tijdelijk in Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duiven is toch bij Arnhem?
Jij woont toch in Utrecht?
Is er geen 1 die dichterbij is?
Ik zie het net op facebook! Wat goed man! per wanneer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
KLUTS!!!
MIJN GOEDE NIEUWS AL GELEZEN???
Nee niet echt. Amsterdam misschien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is haarlem niet veel dichterbij dan duiven?
Morgen alles regelen met soos enz en dan kan ik misschien 3 feb de sleutel al hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie het net op facebook! Wat goed man! per wanneer?
Oh ok.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet echt. Amsterdam misschien.
Wat supertof voor je meid. Echt geweldig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Morgen alles regelen met soos enz en dan kan ik misschien 3 feb de sleutel al hebben
Ik heb net de huur betaald, leuk is anders..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Gasol het volgende:
Geld uitgeven is leuk, net een PS3 besteld
Ik ben al de halve avond aan het huilen van blijdschap.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat supertof voor je meid. Echt geweldig.
Wat zal er een last van je schouders vallen zeg.
Geld uitgeven is leuk...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Gasol het volgende:
Geld uitgeven is leuk, net een PS3 besteld
Dat geloof ik graag meid. En Y? wat vind die ervan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al de halve avond aan het huilen van blijdschap.
ik heb net 1/3 deel van een schuld aan mijn ma betaald, die ik binnen 3 dagen moet betalen omdat het binnen 3 dagen wordt geincasseerd door de bankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb net de huur betaald, leuk is anders..
dat doe ik gewoon netjes elke maand op de 1e van de maandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die is blij dat we in Emmen blijven, werd nog blijer toen ik zei dat we straks dichtbij zo goed als alle middelbare scholen wonen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag meid. En Y? wat vind die ervan?
Slaap lekker babequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die is blij dat we in Emmen blijven, werd nog blijer toen ik zei dat we straks dichtbij zo goed als alle middelbare scholen wonen.
Dat is nog minder leuk..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb net 1/3 deel van een schuld aan mijn ma betaald, die ik binnen 3 dagen moet betalen omdat het binnen 3 dagen wordt geincasseerd door de bank
Ja echtquote:
maar dankzij die schuld kon ik mijn vliegtickets iets goedkopen boeken zonder het geld te hebben op dat momentquote:
Hmm.. Ik had dan niet gegaan eigenlijk..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dankzij die schuld kon ik mijn vliegtickets iets goedkopen boeken zonder het geld te hebben op dat momenten kan ik dus op vakantie
![]()
Huur, omzetbelasting, voorschot inkomstenbelastingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ikniesnapniequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:38 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar dankzij die schuld kon ik mijn vliegtickets iets goedkopen boeken zonder het geld te hebben op dat momenten kan ik dus op vakantie
![]()
Tja, maar ik wist al dat ik het geld eind van de maand zou hebben, alleen zouden de tickets dan te duur zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Ik had dan niet gegaan eigenlijk..
Je legt het hierboven uitquote:
aaa..op die manier ik snap jou redenering. Andersom was mischien logischer geweest, maar ook niet tegelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je legt het hierboven uitHet staat wel raar: ik heb een schuld en dus kon ik m'n tickets goedkoop boeken.
Waar ga je naartoe?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..op die manier ik snap jou redenering.
Tja als ik nog langer zou had gewacht had ik bijna 1500 mogen betalen want 2 weken nadat ik het ticket kocht was het met 500 gestegen terwijl ik 1000 heb betaald![]()
dankzij mijn ma's creditcard
Neeee..ik doe niet aan jongetjes...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
Chili was het geloof ik.. Iets met Chileensje jongetjes afbeulen
Wel aan mannen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef cafpow het volgende:
[..]
Neeee..ik doe niet aan jongetjes...
nee, 13 uur achterelkaar als sardientje in een vliegtuig zitten, met in totaal reistijn incl. overstap van ruim 25 uurtjesquote:
Maar zijn die Chilenen ook niet van die kleine mensjes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat klinkt beter..als je ze in hun 20ste mannen kan noemen
Als ze in de 2e helft van de 20 zijn welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
Alles tot 30 zijn eigenlijk nog jochies. Daarna ook eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
sommigenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar zijn die Chilenen ook niet van die kleine mensjes?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ze in de 2e helft van de 20 zijn wel
Ik ben het dus eens met klutsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Alles tot 30 zijn eigenlijk nog jochies. Daarna ook eigenlijk.
Mannen worden nooit volwassen zegt men wel eens. Toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Kluts het volgende:
Alles tot 30 zijn eigenlijk nog jochies. Daarna ook eigenlijk.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Mannen worden nooit volwassen zegt men wel eens. Toch?
sommigen hebben dus een te groot overschot aan ego..maar er zijn er zat die lief zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Alleen de varianten met te weinig hersenen en te veel ego.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
sommigen hebben dus een te groot overschot aan ego..maar er zijn er zat die lief zijn
Alleen het speelgoed wordt duurder.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Mannen worden nooit volwassen zegt men wel eens. Toch?
Ik val niet op mannen met te weinig hersenen en te veel ego.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Gasol het volgende:
[..]
Alleen de varianten met te weinig hersenen en te veel ego.
Dat doe je goed. Er zijn genoeg vrouwen die er wel in trappenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik val niet op mannen met te weinig hersenen en te veel ego.
Lief zijn is ook niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
sommigen hebben dus een te groot overschot aan ego..maar er zijn er zat die lief zijn
Ja, gelukkig heb ik vroeger dat soort vriendinnen gehad en weet ik waar ik bij uit de buurt moet blijven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:55 schreef Gasol het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Er zijn genoeg vrouwen die er wel in trappen
Omdat mannen anders zijn dan wij en liefheid misschien op een andere manier uiten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
dan weet ik toch niet waarom sommigen mannen die ik heb leren kennen zo vervelend waren
True that.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:54 schreef Kluts het volgende:
Alleen het speelgoed wordt duurder.
Maar nu doe je alsof het persé iets negatiefs is.
Niks mis met speelgoed. Vrouwen kopen graag nieuwe kleren, mannen kopen vaak liever een leuke game, nieuwe pc, of weet ik wat. Ieder zijn ding denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:58 schreef Techno het volgende:
[..]
True that.
Ach, ik heb geen "speelgoed" hobby's. Hooguit HiFi omdat ik nogal van muziek houd, maar zelfs dan nog ben ik rationeel en geloof ik derhalve niet in al die HiFi voodoo.
en zie daar mijn grootste knelpunt, mensen inschattenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat mannen anders zijn dan wij en liefheid misschien op een andere manier uiten.
Maar met een beetje mensenkennis kan je eigenlijk 9 van de tien keer na een ontmoeting wel bedenken of het foute boel is of niet.
Ik heb het ook wel eens mis, maar ik ga altijd op mijn gevoel af.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef cafpow het volgende:
[..]
en zie daar mijn grootste knelpunt, mensen inschatten
ho, niet alle vrouwen kopen graag kleren. Ik haat het kleren kopen, kan bijna nooit iets vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks mis met speelgoed. Vrouwen kopen graag nieuwe kleren, mannen kopen vaak liever een leuke game, nieuwe pc, of weet ik wat. Ieder zijn ding denk ik dan maar.
Overigens word ik trouwens ook wel blij van een nieuwe game of pc ofzo.
De tijd dat ik alle laatste gadgets moest hebben ligt alweer een jaar of 20 achter me. So sue me.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef Kluts het volgende:
Niks mis met speelgoed. Vrouwen kopen graag nieuwe kleren, mannen kopen vaak liever een leuke game, nieuwe pc, of weet ik wat. Ieder zijn ding denk ik dan maar.
Ik word ook blij van nieuwe klerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik heb 1x een oog gehad op een goede man, aardig, attent, lief, vrolijk, alleen bleek hij homo te zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens mis, maar ik ga altijd op mijn gevoel af.
En dat klopt meestal. Ook een kwestie van rationaliteit en common sense.
Ik koop me altijd suf aan kleding, maar mijn huidige laptop is de eerste nieuwe pc die ik voor mezelf gekocht heb.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
De tijd dat ik alle laatste gadgets moest hebben ligt alweer een jaar of 20 achter me. So sue me.
Ik koop pas een nieuwe PC als ik de games die ik wil spelen ook echt niet meer kan spelen op mijn huidige geval.
En dat terwijl er toch echt veel meer normale mannen dan foute gasten zijn naar mijn mening.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb 1x een oog gehad op een goede man, aardig, attent, lief, vrolijk, alleen bleek hij homo te zijn
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik heb 1x een oog gehad op een goede man, aardig, attent, lief, vrolijk, alleen bleek hij homo te zijn
Die normale mannen vallen alleen niet zo opquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl er toch echt veel meer normale mannen dan foute gasten zijn naar mijn mening.
Kleding kopen is niets mis mee. Althans, niet naar mijn mening.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef Kluts het volgende:
Ik koop me altijd suf aan kleding, maar mijn huidige laptop is de eerste nieuwe pc die ik voor mezelf gekocht heb.
Heb wel eerder een pc gekocht, maar dat was voor een vriendje.![]()
ach, ik heb wel goede mannen leren kennen hoor, alleen tja ..het blijft bij vriendschapquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
En dat terwijl er toch echt veel meer normale mannen dan foute gasten zijn naar mijn mening.
Onzin. Ik snap het misschien ook gewoon niet omdat ik echt een afkeer heb voor sportschooltypes en op nerds val.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Die normale mannen vallen alleen niet zo op
Ja, hoi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef Kluts het volgende:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef cafpow het volgende:
maar goed, lieverds ik ga lekker naar dromeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |