Okquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zou ik even aan beetman moeten vragen. Kom ik op terug. Sowieso halen wij veel spellen bij de Game-Mania.
Stress versnelt het verouderingsproces, dus het lijkt me logisch dat je er ook eerder grijs van wordt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Kluts het volgende:
Is het waar dat je grijs haar krijgt van stress?
Men zegt van wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:18 schreef Kluts het volgende:
Is het waar dat je grijs haar krijgt van stress?
Ja, ik weet namelijk wel dat ik vroeg grijs zou worden, maar ik ben echt 2 jaar geleden in eens echt grijs geworden. Nou ja, niet echt grijs, maar het is niet een enkel haartje ofzo.quote:
Das wel heel vroeg Klutsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik weet namelijk wel dat ik vroeg grijs zou worden, maar ik ben echt 2 jaar geleden in eens echt grijs geworden. Nou ja, niet echt grijs, maar het is niet een enkel haartje ofzo.
Ergo: ik moet mijn haar verven.
I know. Maar ik verf het toch altijd al, dus zo'n ramp is het niet.quote:
Hiephoi Hiephoi!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
volgende week beginnen de colleges, ook veel zin in weer, 2 en 9 feb naar utrecht, 2e schoonmakne 9e eindinspectie en sleutels inleveren en dn is dat echt afgesloten
Als je er maar kunt parkeren!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]rode kruis ben ik
Betaald parkeren, en ik dacht dat Rotterdam en Utrecht erg waren!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Memento-Mori het volgende:
betaald ja, heb toch geen auto ;p
Ja ach, das was te verwachten hequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:50 schreef Memento-Mori het volgende:
zo slapen en dan heerijk naar thermae 2000
en tja jofunu centrum he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |