Niet vandaag. Ik moet in Utrecht geraken van het weekend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar wil je eigenlijk naartoe vandaag Missbehavin?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapte je maar, dan voelde ik nog es wat.
Met aanhang(sel) of zit die weer chickies te hosselen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet vandaag. Ik moet in Utrecht geraken van het weekend.
Ook alquote:
Ik wil je wel een ferme schop onder je bips geven hoor. Doet extra zeer doordat ze verbrand zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapte je maar, dan voelde ik nog es wat.
Ik heb het gevoel dat het maandag is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al
Iedereen die ik spreek heeft een kutochtendIk zou haast denken dat 't aan mij ligt
Ik heb een prima ochtend, lekker thuis werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al
Iedereen die ik spreek heeft een kutochtendIk zou haast denken dat 't aan mij ligt
vanuit Deventer toch? Ik zou fietsen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Niet vandaag. Ik moet in Utrecht geraken van het weekend.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met aanhang(sel) of zit die weer chickies te hosselen?
quote:
Mja voel me naar en gaar, zonder reden eigenlijk.quote:
Wil jij even niet zo vloeken? Fietsen, bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
vanuit Deventer toch? Ik zou fietsen.
Fietsen is goed voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij even niet zo vloeken? Fietsen, bah
Jeetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het maandag is.
Dat is geen argument hoor.quote:
Als je geen 25 euro voltarief retour wilt betalen zou ik gewoon liften. Kan je best.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Hoi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Je begint het al te leren he.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om met argumenten te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |