SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Ziet er wel lol uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef Patch het volgende:
Driving with Wolves lijkt me ook wel een gave film
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:54 schreef Patch het volgende:
dat is toch het uitgangspunt van 3D? dat je alles ziet aankomen?
Ben jij zo iemand die bvb Tom Bombadil mist in de films?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:58 schreef DragonFodder het volgende:
Ach, Avatar kijk je voor de belevenis, niet het verhaal
Ik vind het daardoor wel een eenmalige belevenis, in tegenstelling tot bijv. de Lord of the Rings trilogie, die ik zo'n beetje elk jaar wel eens zie (en lees)
Ik miste 'm niet in de film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ben jij zo iemand die bvb Tom Bombadil mist in de films?
ben ik het mee eens inderdaad, ik zou ook wel ieder jaar LOTR terug willen kijken, maar op de een of andere manier wil Lon3 ze nooit meekijken, omdat ik af en toe even een dialoogje meepraatquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik miste 'm niet in de film.
Maar ze hadden best de scenes op kunnen nemen en die scenes als extra features uit kunnen brengen
Een dialoog? de halve film kan jij uit je hoofd mee praten...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:59 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
[..]
ben ik het mee eens inderdaad, ik zou ook wel ieder jaar LOTR terug willen kijken, maar op de een of andere manier wil Lon3 ze nooit meekijken, omdat ik af en toe even een dialoogje meepraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |