ik het liefst mediumquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben dol op biefstuk, het liefst zo rood mogelijk
Ja dat vind ik ook heeeerlijkquote:
Een paar dorpen verderop zit een heel goed grillrestaurant.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet toch maar weer eens spare ribs gaan eten als ik uit eten ga
met zo'n grote biefstuk moet je ook wel anders is het midden nog steenkoudquote:
Ik mot geen paddo's hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:43 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Of dat met champignons en uitjes.
Doe mij maar de gewonequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kipkrokant schnitzels zijn inderdaad super
Ze zitten hier ook wel maar gek genoeg is het iets wat ik vaak 'vergeet'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een paar dorpen verderop zit een heel goed grillrestaurant.
we hebben hier een poulier die hele goede spareribs heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een paar dorpen verderop zit een heel goed grillrestaurant.
spareribs zijn ook lekkerquote:
Dan is het ook niet lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met zo'n grote biefstuk moet je ook wel anders is het midden nog steenkoud
Hoe maak je ze klaar? In de oven ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben hier een poulier die hele goede spareribs heeft
ik neuk lieverquote:
ja, gewoon lekker in de oven op 200 gradenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe maak je ze klaar? In de oven ofzo
Kennelijk moet er een restaurand/cafe zijn die hele goede heeftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben hier een poulier die hele goede spareribs heeft
Nog nooit gedaan maar klinkt goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, gewoon lekker in de oven op 200 graden
Hier in de buurt zat een zaakje die echt superlekkere spare-ribs had.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spareribs zijn ook lekker![]()
maar dan wel die van Luxor uit eindhoven![]()
die heeft zo'n lekkere marinade
Jammer want klinkt erg smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:48 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Hier in de buurt zat een zaakje die echt superlekkere spare-ribs had.Heerlijke marinade en het vlees viel nog net niet van het bot, zo mals was het.
Helaas bestaat die tent niet meer.
moet je Ll eens meenemen die eet er van 1 kilo op plus dan nog de friet, groente en slaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww dat eet ik zonder problemen op, heeeerlijk zelfs
Nee, die vind ik vaak te droog. Bij de aldi hebben ze lekkere gevuld met ham-kaassaus. Die is wel niet krokant maar wel erg lekker (ook kip)>quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mot geen paddo's hebben
[..]
Doe mij maar de gewoneen om het even lekker te maken met zigeunersaus
Ik zou je er zo eentje willen mee nemen van de vleesboer die bij ons op het werk ze verkoopt, echt lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, die vind ik vaak te droog. Bij de aldi hebben ze lekkere gevuld met ham-kaassaus. Die is wel niet krokant maar wel erg lekker (ook kip)>
Waar zit de Luxor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
spareribs zijn ook lekker![]()
maar dan wel die van Luxor uit eindhoven![]()
die heeft zo'n lekkere marinade
van mij nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
Goed, binnen 10 minuten zijn jullie van me af
Post jij maar vrolijk verderquote:
op de leenderweg bij plaza Futuraquote:
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou je er zo eentje willen mee nemen van de vleesboer die bij ons op het werk ze verkoopt, echt lekker![]()
daar heb ik op het moment geen behoeft aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
eens kijken of er nog iets te snaaien valt
Ik zie net dat ze alleen nog afhalen en bezorgen doen.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
eens kijken of er nog iets te snaaien valt
Okee, daar woonde ik eerst erg dichtbij. Nu niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op de leenderweg bij plaza Futura
Zou ook wel gek zijn na zo'n groot stuk vleesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik op het moment geen behoeft aan
Misschien laten bezorgen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zie net dat ze alleen nog afhalen en bezorgen doen.Misschien maar eens heen. Ook al is het ruim 20 minuten rijden.
ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik op het moment geen behoeft aan
Ruim 7 uur om te kunnen slapen danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Post jij maar vrolijk verder
Mijn wekker gaat om 6.15
Ik denk niet dat ze hier bezorgen. Als ik al zie hoe lang de plaatselijke shoarma boer erover doet, dan haal ik het zelf wel even.quote:
Oooohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze hier bezorgen. Als ik al zie hoe lang de plaatselijke shoarma boer erover doet, dan haal ik het zelf wel even.
Welterusten Bos en fijne dag alvast voor morgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga tanden poetsen, slaappil innemen en op bed liggen.
Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |