Dan pak je er toch eentjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Studless ftwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Wat zijn dat voor rare stenen? Mijn technisch lego was niet afgerond op de hoeken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
Toch blij dat Fok! geen webcamfunctie heeft, stond om te kleden terwijl ik de cam niet naar de muur had gedraaid![]()
Nee, dat was op zich wel een duidelijke ja.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
Toch blij dat Fok! geen webcamfunctie heeft, stond om te kleden terwijl ik de cam niet naar de muur had gedraaid![]()
En wie is daar heel blij van geworden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
Slaap lekker STquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit alleen nog maar naar het scherm te staren, tijd voor douche en bed dus![]()
Fijn dromen lieveplieverdjes![]()
Sweet dreams Sugarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zit alleen nog maar naar het scherm te staren, tijd voor douche en bed dus![]()
Niemandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En wie is daar heel blij van geworden?
Slaap lekker snoetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |