Das mooi. Das heel mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Moet ik dat doen??? Ehhhhhhhh
Overmorgen studie afronden. Eerder klaar dan Steer!
Dat valt mij op P dat jij dat vaker doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Net toch nog maar even een wandeling gemaakt1u12 minuten
Heerlijk
En heel rustig op straat
Kun je leuk overal naar binnen gluren
Nou, nog niet vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat valt mij op P dat jij dat vaker doet.
Hartstikke goed.
Zou voor mij ook een goede gewoonte zijn. Vaker dan 1 -2 x per week.
Nee, ik werk ma do vrij. Daarom kan ik dinsdagavond ook iets van zwemmen doen anders trek ik het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef AnneX het volgende:
OK Bluezz was sneller. haha
Doe maar even met de muis linken en goochelen dan.
Heb jij morgen wel een werkdagje Bluezz?
Heb je al schoenen inmiddels?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, nog niet vaak genoeg hoorIk wil 21 mei een 20km loop gaan doen en ik moet echt gaan oefenen nu
Neequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Inmiddels masterchef Australia ep 55. Iemand maakte een beeramisu.
Yeah baby goedzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Even dus verwarrend do vrij . Maar ik snap hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik werk ma do vrij. Daarom kan ik dinsdagavond ook iets van zwemmen doen anders trek ik het niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Maandag Donderdag Vrijdag werk ik dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef AnneX het volgende:
Even dus verwarrend do vrij . Maar ik snap hem.
Hier lioggen ook het lesrooster en de workouts van de sportschool te liggen.
Goh, ik ben wel los van die calorieën.
Goochel dan even , man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat 4DKPL is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gut zij heeft eindelijk door hoe de spoiler het doet.
Jammer voor Dude morgen in de trein. Affijn dan leest zij wel de krant alvast.
Is het leuk Steer om een bekende erbij te hebben in M.?
Is het leuk Memo om alvast een bekende te kennen in M?
72 in seizoen 1 jaquote:
ik vond t ook gezellig en lekker gegeten en inderdaad 5 min. lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Memo op diner en filmbezoek gehad. Gezellig.
Nu opruimen en instorten, morgen ff helemaal geen OK of gedoe.
Dat instorten snap ik helemaal, had je vanmiddag ook geen tijd voor een golfertje of zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Memo op diner en filmbezoek gehad. Gezellig.
Nu opruimen en instorten, morgen ff helemaal geen OK of gedoe.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef AnneX het volgende:
Goochel dan even , man.
Een gevalideerde lijst met ongeveer 40 vragen om vast te stellen of iemandIk heb gegoogled maar DKPL kon ik niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gut zij heeft eindelijk door hoe de spoiler het doet.
Jammer voor Dude morgen in de trein. Affijn dan leest zij wel de krant alvast.
Is het leuk Steer om een bekende erbij te hebben in M.?
Is het leuk Memo om alvast een bekende te kennen in M?
Die P. betekenis was ik benieuwd naar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Geen idee waar dat kan in het zkhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat instorten snap ik helemaal, had je vanmiddag ook geen tijd voor een golfertje of zo?
hoezo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Memo is de enige voorspelbarevrouw in M. dus ja, wel leuk.
En word je daar gelukkig van?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik weet nu ook wat meer over steers knieen onderzoek
Ik had ook de associatie met FF toen ik dat item met Brard (wat een botox hoofd trouwens) zag Annequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef AnneX het volgende:
Hé Bluezz... wanneer is de generale? morgen?
Ik ga heel erg aan je denken dat jij staat te zingen op mijn jaardag.
Zelfs moeders raadde goed vanmiddag dat het dan de jaardag van haar dochter is.
Vanavond hadden wij ook nog het genoegen van het verschijnen van de immer vrolijke en goedgemutste Patty Brard in dwdd.
Matthijs rolde van zijn stoel toen hij begreep dat er een wereld schuilgaat in tentfeesten met 32000 mensen die meejoelen als Patty op het podium verschijnt. Dan doet zij nog nix hé.
Of één van de andere (volendamse) nederlandse sterren die zich vanzelfsprekend bloedje serieus nemen. Zou ik ook doen voor het makkelijk verdiende geld.
Patty gaat haar pensioen saven. Zij vertelde over 200 feesten per jaar.
Voor 1000 euro komt zij niet is mijn inschattring. En het is plezier ! maken. goh.
Waar gaat het heen ? wie kan dit duiden ? het brengt mij in verwarring !
Zou FF al uitgeskihut zijn ?
Presentatie aan Memo ging eigenlijk nog veel beter dan vanochtendquote:
Vertelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik weet nu ook wat meer over steers knieen onderzoek
Ja, moet je je voorstellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook de associatie met FF toen ik dat item met Brard (wat een botox hoofd trouwens) zag Anne![]()
![]()
Ja morgenavond generale
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Na 16 uur zonder slaap zeg ik: houdoe![]()
Als een Chinees Brabants gaat praten is het hoognodig tijd voor de PVV om daar maatregelen tegen te nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Na 36 uur zonder slaap zeg ik: houdoe![]()
Van naam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wie kent STEREO nog?Nou, het feest heeft niet lang geduurd
Ze bestaan niet meer!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44412834
Tja, dacht ik ook al te lezen !quote:
Ah, gezellig ik stap ook inquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. In de trein naar Rotterdam
.
Have fun!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. In de trein naar Rotterdam
.
Maar DE, je bent toch ook al oudquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Ken je dat? dat je je bed uitkomt en je oud voelt?![]()
Wil je tongen?quote:
laat de mr je een massage gevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Ken je dat? dat je je bed uitkomt en je oud voelt?(mijn rug werkt niet mee vanochtend,stom ding.. zijn gewoon mijn spieren hoor, niets bijzonders verder.) dus ik ga maar lekker morgenochtend hardlopen. (kan ik ook vast wat kcal verbranden voor de pannenkoeken
)
nee ik laat liever alleen mensen aan mijn rug die weten wat ze doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat de mr je een massage geven
Zoennuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Administratief planningsdagje!
Vanavond L. weer zien want salsa borrel voor het tweede halfjaar. Gonna be awwwwwwkward!
Goed bezig geweest jijquote:
Hopelijk vindt de weegschaal dat ook zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Den_Haag het volgende:
lekker zo'n gemiddeld beoordeling terwijl je het hoogste scoort qua omzet en sales van de hele unit.Au dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik gister vroeg nog: ben je na het afstuderen héél intressant voor andere wg.?
.
nee geen last van maar zijwaarts lopen loopt misschien makkelijker dan. zo lopen die mensen op tv ook altijd die nep showbizz trappen afquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik de enige die niet met hakken van de trap af kan lopen? Echt, ik kan prima lopen op 9 cm hakken, zelfs rennen indien nodig, over kinderkopjes lopen, wat al niet. Maar de trap af, dan loop ik echt kneuzig te klossen.
Ja, beetje wel, anders kun je het voorste deel van de schoen niet goed neer zetten, en leun je op de hakquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee geen last van maar zijwaarts lopen loopt misschien makkelijker dan. zo lopen die mensen op tv ook altijd die nep showbizz trappen af
Ja klopt. en de trappen bij CF en Los zijn vrij smal dus daar loop ik ook altijd iets zijwaarts zodat mijn voet beter past en ik makkelijker de trap afkan ondanks hakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, beetje wel, anders kun je het voorste deel van de schoen niet goed neer zetten, en leun je op de hakBij onze trap althans..
Je doet het er gewoon om hequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zal het wezen, inderdaad.
Pfff, ik heb het lang uitgesteld, maar nu moet ik echt rapporten nakijken. De eerste was echt superslecht, de tweede is medium-slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Wat hangt er van je beoordeling af? Winstdeling? Bonus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Promotie en de salarisstijging.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hangt er van je beoordeling af? Winstdeling? Bonus?
De studenten waarvan ik goede resultaten verwacht, heb ik nog niet behandeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Je doet het er gewoon om heAlles slecht beoordelen
Hier net de zinloze tijdverspillingsactie achter de rugNu mijn eign boterhammetjes opeten
Ahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Promotie en de salarisstijging.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De studenten waarvan ik goede resultaten verwacht, heb ik nog niet behandeld
Getsie, ik vind dat zo frustrerend, van die slordige rapporten! Ik denk dat ik dit jaar van rottigheid maar onvoldoendes ga uitdelen
Wat gek! Nou ja, ik heb ook wel erg rekbare enkelbanden natuurljkquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef freecell het volgende:
Kinderkopjes hoef ik dan weer niet te proberen, maar met trappen geen moeite?
En de spierpijn is nu weg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef LieLie het volgende:
Zo, dat was fase 1 van deel 1 van de vloer![]()
Nu wachten tot het droog is en dan olieën..
Wordt wel beter ja!quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En de spierpijn is nu weg?
Oe, oe.....ik zie zonZometeen maar weer lekker een half uurtje wandelen dan he
Goed bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef LieLie het volgende:
Zo, dat was fase 1 van deel 1 van de vloer![]()
Nu wachten tot het droog is en dan olieën..
pardon????quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook de associatie met FF toen ik dat item met Brard (wat een botox hoofd trouwens) zag
was ik al mee bezig. weer extra motivatie daarvoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
DH ook al een baaldagWanneer ga je solliciteren?
zeker. nu is de salarisstijging ongeveer inflatie-correctiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
AhNu snap ik ook waarom je zo chagrijnig ben. Wat een gezeik dan zeg
Mja, ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat gek! Nou ja, ik heb ook wel erg rekbare enkelbanden natuurljk
Ik denk dat Bluezz de feesten bedoelde en niet dat jij op Mevr. Brard lijkt!quote:
AUquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef freecell het volgende:
Mja, ik ookScheurbare ook, dus loop sowieso niet veel op hakken.
Stond net op mijn zeer platte espritlaarzen (goede pasvorm ed) nogmet mijn enkelknobbel op straat terwijl ik recht bleef(moest ook wel, kind op rug
)
Heb ik gedaan. Het is gewoon niet een briljante groep, dat wist ik al. Maar het is zo vervelend nakijken.quote:Maar over die rapporten: als je nu vooraf zegt dat een slordig rapport gekort wordt?
Dan worden ze vast netter
Nog 2 wekenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij nog aan het leren? Wanneer ben je klaar met de tentamens?
Ja dat heb ik elke ochtendquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Ken je dat? dat je je bed uitkomt en je oud voelt?(mijn rug werkt niet mee vanochtend,stom ding.. zijn gewoon mijn spieren hoor, niets bijzonders verder.) dus ik ga maar lekker morgenochtend hardlopen. (kan ik ook vast wat kcal verbranden voor de pannenkoeken
)
Oeh en morgen lekker uit eten
truequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef Isabeau het volgende:
DH, dat bedrijf gaat je nooit op je kunde beoordelen, daar klaag je al jaren over.
Weg daar idd!!
Preciesquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat Bluezz de feesten bedoelde en niet dat jij op Mevr. Brard lijkt!
Oh, dat is irritant! Succes dan nog! Komt vast wel goed als je het al zo goed voorbereid hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog 2 wekenen doordat ik gisteren ziek was klopt er niets meer van mijn planning en ben nog steeds behoorlijk verzwakt merk ik
![]()
Maar we gaan gewoon rustig door en vanavond ook nog eens werken
Hoe komt het dan dat het zo lang geleden is?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:16 schreef freecell het volgende:
Sarabi, succes met leren dan maar
Ik ga straks aan het werkEerste keer in twee maanden oid
![]()
Maargoed, ik heb er wel zin in, maar met zulke gaten ertussen kan je vaak weer opnieuw beginnen...
Dan was de brillenmaker 'm vergeten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Bril is klaar. Eindelijk.
Als je zegt na 2 weken en het wordt uiteindelijk 3 weken, watskebeurt dan?
Kweeniequote:
Hun budget was op tegen het einde van het jaar en toen hadden we in de tweede week van januari een afspraak die niet doorgingquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat het zo lang geleden is?
Suc6 in ieder geval!
Oh jammer dan idd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef freecell het volgende:
Hun budget was op tegen het einde van het jaar en toen hadden we in de tweede week van januari een afspraak die niet doorging
Ah. Dat komt bekend voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zeker. nu is de salarisstijging ongeveer inflatie-correctie
Nog nooit last gehad bij mijn opticien en ik kom er echt al een jaar of 25 nu denk ik. HEt is niet de goedkoopste, dat welquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
KweenieIk heb gewoon elke 2 a 3 jaar slechte ervaringen met diverse brillenwinkels... kom je hem eindelijk halen zit er een verkeerd glas in o.i.d. wéér 3 weken wachten. Neem je een zonnebril erbij op sterkte mét leesgedeelte, ga ik hem ophalen na 2 weken, is er een stuk uit het glas.
Ik ben dus niet meer zo enthousiast
Goed geregeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh jammer dan idd.
Ben net even naar buiten gelopen, de gemeente is bezig met het achterpad (hier achter de tuinen) van overhangende takken te ontdoen. Of ze even van onze enorme boom de dode takken af willen zagen vroeg ik? Kreeg ik een hele uitleg wat voor soort boom het is blablablabla en noa de schaft komme we wel ff de takkuh eraf tikkuh![]()
Ja, zo kwam ik mijn tuin uitlopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef PdeHoog het volgende:
Goed geregeldZeker met zo'n lief lachje en zo?
![]()
Nou, vrouwen zijn gewoon zo voorspelbaar op sommige vlakkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, zo kwam ik mijn tuin uitlopen
Hoe weet jij dat
In Utreg ging ik altijd naar een klein zaakje op HC. Nu in B'daal 1 maal Hans Anders in Haarlem en dat was een ramp. Nu eye wish groeneveld... mss gaat het goed hoor, maar ik heb niezoveel vertrouwen na de vorige keerquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
Nog nooit last gehad bij mijn opticien en ik kom er echt al een jaar of 25 nu denk ik. HEt is niet de goedkoopste, dat wel
als ik nou nog een stevige bonus zou krijgenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
als ik nou nog een stevige bonus zou krijgen
maar ja, die hadden ze ivm de crisis vorig jaar maar afgeschaft.
Ik had m'n bril laatst de ene dag besteld, en de volgende dag kon ik hem ophalen. Was ook wel prettig, want daarna ging ik weer naar Zweden...Maar goed, ik heb maar heel weinig sterkte en vrij weinig andere zaken..quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog nooit last gehad bij mijn opticien en ik kom er echt al een jaar of 25 nu denk ik. HEt is niet de goedkoopste, dat wel
hehequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, vrouwen zijn gewoon zo voorspelbaar op sommige vlakken
En dan 'boe!' zeggenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
hehe
Ze keken wel wat geschrokken, volgens mij dachten ze dat ik kwam klagen o.i.d.
Klinkt ook bekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
als ik nou nog een stevige bonus zou krijgen
maar ja, die hadden ze ivm de crisis vorig jaar maar afgeschaft.
Ga jij ook nerdicwalken danquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.wandeltraining.nl/homepage.htm
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Dude : jij hield toch zo van egeltjes?
Voordeel is dat ie over een half jaar weer thuis komt toch? Heb je online wel mogelijkheden om in contact te blijven?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:16 schreef minilot het volgende:
Hoi allemaal!![]()
Ik ga zo eens even wat topics teruglezen. Nog bedankt voor de diverse vriendelijke woorden maandagochtend. Mijn beste vriend is nu al twee hele dagen weg, maar het voelt als twee weken. Ik hoop dat de tijd spoedig weer wat sneller zal verlopen.![]()
Ik ben nog een beetje huilerig, maar zolang ik afleiding heb gaat het wel okee. Ik word er in elk geval erg productief van - ik hou mezelf maar een beetje bezig om er maar niet aan te hoeven denken dat -ie weg is.![]()
Nee johquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ga jij ook nerdicwalken dan
[ afbeelding ]
Er is Skype + webcam. Gisteren probleemloos gebabbeld. Dat scheelt, hij is tamelijk goed bereikbaar. Anders zou ik het ook echt niet trekken hoor!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voordeel is dat ie over een half jaar weer thuis komt toch? Heb je online wel mogelijkheden om in contact te blijven?
Wat is het probleem? Te weinig inspiratie? Zal ik meedenken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef LieLie het volgende:
Ik moet nog eten bedenken voor de rest van de week
En Helena Bonham Carter erin! Dus dan ga ik er sowieso heen, Oscarnominaties of niet!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:22 schreef golfer het volgende:
De film The King's Speech heeft niet voor niets 12 Oscarnominaties gekregen. Wat een prachtige en goed geacteerde film is dat!.
Gezond en slank. Wel interessant om te eten. Beetje feelgoodachtig. Geen uren in de keuken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Te weinig inspiratie? Zal ik meedenken?Wat zijn de eisen/wensen?
Nog seizoensgerelateerd, of maakt dat geen biet uit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezond en slank. Wel interessant om te eten. Beetje feelgoodachtig. Geen uren in de keuken.
Mag, is geen vereistequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog seizoensgerelateerd, of maakt dat geen biet uit?![]()
(Ik ben niet zo sterk in 'slanke' recepten, maar ik zal eens in mijn receptendatabase kijken wat ik vinden kan.
.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef LieLie het volgende:
Hm, ik heb een pikante groenekoolstampot gevonden in de Boodschappen, met gebakken vis erbij. Dat is wel wat alvast.
Dat scheelt echt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:23 schreef minilot het volgende:
Er is Skype + webcam. Gisteren probleemloos gebabbeld. Dat scheelt, hij is tamelijk goed bereikbaar. Anders zou ik het ook echt niet trekken hoor!
Oe...databasequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nog seizoensgerelateerd, of maakt dat geen biet uit?![]()
(Ik ben niet zo sterk in 'slanke' recepten, maar ik zal eens in mijn receptendatabase kijken wat ik vinden kan.
.
quote:Neem een hoogslaper, bami, een misselijk jongentje en overzie het slagveld...
Waar gaat het over? Ik kijk altijd graag naar films met Colin Firthquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:22 schreef golfer het volgende:
De film The King's Speech heeft niet voor niets 12 Oscarnominaties gekregen. Wat een prachtige en goed geacteerde film is dat!.
Straks even de stad in om de nieuwe bril van B. op te halen.
Jemig, dat is een stekelvarken zeker of zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:03 schreef Bluezz het volgende:
Dude : jij hield toch zo van egeltjes?
Bleek nog lastig! Bijna alle recepten die ik heb verzameld zitten vol bacon of room..quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor jou is over tien minuten klaar!
Colin Firth en Helena Bonham Carter, dan moet 'ie wel geweldig zijn!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef minilot het volgende:
En Helena Bonham Carter erin! Dus dan ga ik er sowieso heen, Oscarnominaties of niet!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:48 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jemig, dat is een stekelvarken zeker of zo?
Oh, haha! Ik typte 'database' maar ik bedoelde gewoon mijn online bookmark-tooltje Delicious. Fijn online recept zien > knopje op browserbalk > evt. categorieën kiezen - klaar, opgeslagen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oe...databaseWat gebruik je voor spannends?
![]()
* PdeHoog nerd en altijd geinteresseerd in dat soort dingen
En 12 oscarnominatiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Colin Firth en Helena Bonham Carter, dan moet 'ie wel geweldig zijn!
Ah okquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, haha! Ik typte 'database' maar ik bedoelde gewoon mijn online bookmark-tooltje Delicious. Fijn online recept zien > knopje op browserbalk > evt. categorieën kiezen - klaar, opgeslagen.
Lijstje klaar tot vrijdagquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef minilot het volgende:
[..]
Bleek nog lastig! Bijna alle recepten die ik heb verzameld zitten vol bacon of room..
Enfin, enkele tips!
Dit is de lekkerste risotto die ik ken (felgroen, van de tuinerwtjes!), al eet ik het uit budgetoverwegingen doorgaans met een paar gebakken garnalen in plaats van met coquille
http://www.aspoonfulofsugar.net/wp/2009/03/pea-risotto-with-seared-scallops/
Tot slot, deze makkelijke, maar zeer lekkere curry van kip, citroen, zwarte peper en veel ui:
http://www.kayotic.nl/blog/peppery-chicken-curry#more-5714
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat scheelt echt!
en ik kan het weten
Dat is dan helemaal mooi!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef LieLie het volgende:
Oh, hoef er niet eens veel boodschappen voor te halen!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Blijkbaar word je gestimuleerd je collega's te helpen zodat je gezamenlijk als unit hoger gaat scoren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Confidence through competence
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Pee: goed bezig met je wandelingen. Ik ga zaterdag nogmaals de 9,5k lopen op de Holterberg. Weekend er na zou ik dan aan de 12-13k beginnendie 2x doen en dan weer wat er bij. Moet lukken dan voor mei de 20 lekker te kunnen lopen
Pilates helpt bij mij altijd enorm tegen spierpijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:18 schreef Sunnythesun het volgende:
hoi
hier ook een beetje spierpijn in mijn liezenvanaaf weer lekker sporten, wordt het weer beter van hoop ik
![]()
Oh Pee: goed bezig met je wandelingen. Ik ga zaterdag nogmaals de 9,5k lopen op de Holterberg. Weekend er na zou ik dan aan de 12-13k beginnendie 2x doen en dan weer wat er bij. Moet lukken dan voor mei de 20 lekker te kunnen lopen
Ja moeten we ff kijken. Vast wel ergens een route te doen van pak em beet 13-15 km.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk vind ook dat ik lekker bezig ben. Maar als ik morgen die schoenen heb, moet het nog beter gaan
Wat gaan we 6 maart lopen?
Zoveel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja moeten we ff kijken. Vast wel ergens een route te doen van pak em beet 13-15 km.
oh 10 is ook goed.. en hou er rekening mee dat ik iets minder snel loop dan jij, dus misschien hou je het dan ook iets langer volquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zoveel?Ik heb nu al problemen met 8
Nou ja, komt goed
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Blijkbaar word je gestimuleerd je collega's te helpen zodat je gezamenlijk als unit hoger gaat scoren.![]()
![]()
Ik ben bezig mijn tempo iets naar beneden te schroevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
oh 10 is ook goed.. en hou er rekening mee dat ik iets minder snel loop dan jij, dus misschien hou je het dan ook iets langer vol
Ja als je te snel gaat dan is de belasting ook hoger dus logisch dat je dan eerder last krijgt hier en daar. Je moet natuurlijk wel lekker op tempo lopen, dat is fijner, maar het is handig daar een goed evenwicht in te vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben bezig mijn tempo iets naar beneden te schroevenOok omdat ik heb gemerkt dat ik het dan langer volhou idd. Gister aanzienlijk minder last van mijn knie. En nu voel ik hem lichtjes. Dus even rustig aan doen nog maar.
Uhuh. Lastig nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja als je te snel gaat dan is de belasting ook hoger dus logisch dat je dan eerder last krijgt hier en daar. Je moet natuurlijk wel lekker op tempo lopen, dat is fijner, maar het is handig daar een goed evenwicht in te vinden
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef LieLie het volgende:
Ik heb in de afgelopen twee dagen meer nuttige dingen gedaan in huis dan in de afgelopen twee maanden
Is het nu helemaal schoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef LieLie het volgende:
Ik heb in de afgelopen twee dagen meer nuttige dingen gedaan in huis dan in de afgelopen twee maanden
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh leuk! Zondag is mijn oom jarig en hij geeft een klein feestje met een hapje te eten. En Sam's 'nichtje' komt ook! Dus wordt voor Sam ook nog gezellig![]()
(alleen de cavia's waren op, dus of ik wel voor Sam zelf wat lekkers mee wilde nemen![]()
)
Euh.. neequote:
Nee, dat scheelt nogalquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt ook geen tentamens meer om voor te studeren, LieLie
Paraplu mee! Gaan! Kom op...je smelt nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef LieLie het volgende:
En nu dacht ik even naar de winkel te gaan: gaat het weer regenen hè
Ik kan toch niet fietsen met een paraplu? Maar het lijkt al overgewaaid dus ik ga alquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Paraplu mee! Gaan! Kom op...je smelt niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
LOL
Komt net iemand van de technische dienst binnen die in het zkh aan het inventariseren is wat er aan computers e.d. staat ivm invoering van elektronisch patientendossier.
Ik werk hier met een oud 15 inchmonitor omdat mijn begeleider geen geld aan me wilde uitgeven voor een echte monitor. Dus mannetje van de technische dienst ziet mijn monitor:
M: 'Amai, is dat een 15 inch monitor?'
S: 'Ja'
M: 'Hm. Werk je straks met het elektronisch patientendossier?'
S: 'Niet dat ik weet?'
M: 'Um. *Zou* je ermee willen werken als je er toegang voor had? zeg ja, dan krijg je een nieuwe monitor!'
S: 'Um... ja?'
M: 'Okee! Ik kom over 2 weken een 22-inch monitor brengen!'
![]()
![]()
Dan ga je lopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kan toch niet fietsen met een paraplu? Maar het lijkt al overgewaaid dus ik ga al
LOL
Komt net iemand van de technische dienst binnen die in het zkh aan het inventariseren is wat er aan computers e.d. staat ivm invoering van elektronisch patientendossier.
Ik werk hier met een oud 15 inchmonitor omdat mijn begeleider geen geld aan me wilde uitgeven voor een echte monitor. Dus mannetje van de technische dienst ziet mijn monitor:
M: 'Um. *Zou* je ermee willen werken als je er toegang voor had? zeg ja, dan krijg je een nieuwe monitor!'
![]()
![]()
LOL
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga filmavonden houden hier in het zkh m'n nieuwe monitor!
[ afbeelding ]
Ik heb al de hoogste sales en omzet meeste knieën van de afdeling!quote:
Is ie ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:50 schreef ColdFeet het volgende:
Colin Firth en Helena Bonham Carter, dan moet 'ie wel geweldig zijn!
En dan verder gewoon bezuinigen op patientenzorg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
LOL
![]()
![]()
Ik was duidelijk niet de enige die daarover speculeerde.quote:
Die monitor die ik momenteel heb komt niet door de ARBO keuring heen, heur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan verder gewoon bezuinigen op patientenzorg.
Nog steeds mijn oudste zoon die al een paar jaar in Australië woont waar ik alleen 'ouderwetse' brieven mee kan schrijven, dus weest blij met skiapquote:
Yep. We hadden op de balie 1 monitor (platte beeldbuis) en dat werkte prima. En plots stonden er 2 monitoren die veel groter en luxer waren en ik heb nooit begrepen waaromquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef golfer het volgende:
En dan verder gewoon bezuinigen op patientenzorg.
Ach, komaan. Niemand heeft ooit beweerd dat de Tsjetsjenen lieverdjes zijn - maar je zat er gewoon naastquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:49 schreef golfer het volgende:
Ik was duidelijk niet de enige die daarover speculeerde.
Maar gelukkig zijn die brave, lieve Tsjestjenen dus onschuldig.
Kan Gullit met een gerust hart verder daar z'n zakken vullen bij die dictator.
Inderdaad retro! Vind persoonlijk de oude iets mooierquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog steeds mijn oudste zoon die al een paar jaar in Australië woont waar ik alleen 'ouderwetse' brieven mee kan schrijven, dus weest blij met skiap![]()
![]()
@ Steer, zo gaat het bij ons ook met die ouwe pc'sAlles komt nu op een server te staan als ze vervangen worden. Ook met oog op het EPD straks. Per 1 maart beginnen we met cardioportal een heel nieuw (voor ons dan) systeem.
Bril is helemaal goedLekker retro, goed zicht, lekker dunner geslepen dan mijn vorige (-6,75 he
) en lezen en computeren gaat gelijk prima
![]()
![]()
Oud en Nieuw
Klopt.quote:
Hij is idd retro zegquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:53 schreef Bluezz het volgende:
Bril is helemaal goedLekker retro, goed zicht, lekker dunner geslepen dan mijn vorige (-6,75 he
) en lezen en computeren gaat gelijk prima
![]()
![]()
Oud en Nieuw
Ik heb er op 1 werkplek eentje die is zo groot en de lettertjes zo klein en je kan hem dus ook niet zelf instellen hequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Yep. We hadden op de balie 1 monitor (platte beeldbuis) en dat werkte prima. En plots stonden er 2 monitoren die veel groter en luxer waren en ik heb nooit begrepen waaromAlleen dat dat overal in het ziekenhuis zo ging. Vast een ander potje
Ik snap wel dat heel veel mensen dit niet mooi zullen vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef LieLie het volgende:
Inderdaad retro! Vind persoonlijk de oude iets mooier![]()
Maar wel fijn dat ie helemaal goed is en lekker kijkt!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap wel dat heel veel mensen dit niet mooi zullen vindendie oude heb ik 3 jaar opgehad, het is wel klaar met dat soort montuur
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik heb een vrij kleine, rechthoekige, donkerrode. Daavoor had ik meer zo'n jamai-modelquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap wel dat heel veel mensen dit niet mooi zullen vindendie oude heb ik 3 jaar opgehad, het is wel klaar met dat soort montuur
wat hebben wij met andere mensen te maken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt.
Net als een paar miljoen andere mensen die daar meteen na de aanslag over begonnen.
vaag weet ik t eea ervan... apart verhaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
Jakkes. Volg jij de berichtgeving over die drie Roemeense zusjes in Vlaanderen, DE? Ze mogen nu nog twee maanden blijven - wauw
Ja zoiets heb ik ook gehad, niet zo opvallendquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef LieLie het volgende:
Deze heb ik nu (heb zelfs geprobeerd blij te kijken)
Moet hem eigenlijk wat vaker op, geeft m'n ogen wel wat meer rust. Maar denk er vaak niet aan.
leuke bril.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef LieLie het volgende:
Deze heb ik nu (heb zelfs geprobeerd blij te kijken)
Moet hem eigenlijk wat vaker op, geeft m'n ogen wel wat meer rust. Maar denk er vaak niet aan.
Even in een staartquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja zoiets heb ik ook gehad, niet zo opvallendEn waar zijn je krullen
![]()
Staat je goed hoor
BBTquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leuke bril.
en geprobeerd blij te kijken doet me denken aan:
Ik vind de oude ook mooierquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is idd retro zeg![]()
Ik vind de oude ook iets mooier
Goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Oh, en P! Ze hadden nu rode currypasta bij de winkel! Dus volgende week maak ik ook even die noodles met garnalen van Ainsley!
Nee johquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef LieLie het volgende:
Volgende week als ik ga winkelen met Sun even een lekkere scrub kopen bij Rituals of de Tuinen oid. Heb zin in lekker lang douchen en prutten met scrub en een masker en bodylotion. Maar heb helemaal geen scrub meer!
Vind het veel leuker om met scrubjes en lotion en uitgebreid prutten bezig te zijn nu ik ben afgevallen, is dat raar?
Dat heb ik altijd al leuk gevonden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:19 schreef LieLie het volgende:
Vind het veel leuker om met scrubjes en lotion en uitgebreid prutten bezig te zijn nu ik ben afgevallen, is dat raar?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al leuk gevonden.
Johquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd al leuk gevonden.
Oe, even onthouden! En ik vind het ook lastig met die tweequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
De trekpleister heeft geweldig fijne grapefruit scrubzoutEcht héél erg lekker, LieLie!
Of het kruidvatIk haal die twee altijd door elkaar.
Nog tot 20:00 vergaderen en het loopt altijd uit
En volgende maand kennen we Bloes niet anders dan met die bril en dan weten we niet beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Bloes je hebt zo'n moderne retro bril!!! Alle geneeskundemeisjes hebben hier ook zo'n bril
Oja! Het optreden! Spannnunnd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volgende maand kennen we Bloes niet anders dan met die bril en dan weten we niet beterEn zondag gaat ze op de foto
zolang je alle uren betaald krijgtquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
De trekpleister heeft geweldig fijne grapefruit scrubzoutEcht héél erg lekker, LieLie!
fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Sarabi het volgende:
Kom er net achter dat ik moet werken (in de avond) op valentijnsdag en mijn verjaardag(zitten maar twee dagen tussen).
En overdag zit ik de hele dag op de universiteit, gezellig
zit helemaal niet naast jequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
dr is er een chagrijnig hier..... en hij zit naast me
Komt doordat hij je gaat missen als je weggaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Jij wist toch allang dat jullie geen individuele targets hadden manquote:
Ja, helemaal jammer als je een lange afstandsrelatie hebt want dan kan je ook niet voor maar een half uurt/uurtje afsprekenquote:
En de film. Althans als ik het juiste knopje op onze camera daarvoor kan vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
En volgende maand kennen we Bloes niet anders dan met die bril en dan weten we niet beterEn zondag gaat ze op de foto
Voer hem een nootje.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Dat moet toch wel goed komen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
En de film. Althans als ik het juiste knopje op onze camera daarvoor kan vinden.
quote:
volgens mij hangt dan de vlag uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Komt doordat hij je gaat missen als je weggaat
dus hoe gaat dat nu op je verjaardag en valentijnsdag? niks afspreken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, helemaal jammer als je een lange afstandsrelatie hebt want dan kan je ook niet voor maar een half uurt/uurtje afspreken
Waarschijnlijk....quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
dus hoe gaat dat nu op je verjaardag en valentijnsdag? niks afspreken?
Yep, maar niet dat ze de softe targets zo laag gingen scoren dat het niks uitmaakte wat je deed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij wist toch allang dat jullie geen individuele targets hadden man
Je mot wat als de middudelife crisis allang achter je ligt en je dik in de overgang zit tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en Bloes je hebt zo'n moderne retro bril!!! Alle geneeskundemeisjes hebben hier ook zo'n bril
Balen is dat jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:44 schreef Sarabi het volgende:
Ja, helemaal jammer als je een lange afstandsrelatie hebt want dan kan je ook niet voor maar een half uurt/uurtje afspreken
Kruidvatquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Ja dat ken ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
Laat ze maar komen Lein, en bind er meteen een paar aan de muur vast.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh, de inspectie komt binnenkort langs bij mij op de afdeling. Aanleiding: mevrouw met de gebroken elleboog
De dokter was ook boos, hij wist helemaal niet dat die vrouw agressief was. Collega sprak de dokter:quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:10 schreef Bluezz het volgende:
Laat ze maar komen Lein, en bind er meteen een paar aan de muur vast.
Je zal wel een gesprekje krijgen, HET LAG NIET AAN JOU lieverd
Niet doen. En vooral niet als het gerapporteerd is al die tijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:12 schreef Leintjeuh het volgende:
De dokter was ook boos, hij wist helemaal niet dat die vrouw agressief was. Collega sprak de dokter:
D: is mw. X vaker agressief?
C: Ja, ze spaat, knijpt, probeert in borsten te knijpen, scheld je uit, spuugt naar je.
D: Waarom lees ik dat niet terug in de rapportage?
C: We hebben het maanden lang gerapporteerd. Niemand deed er wat aan en wij zijn het normaal gaan vinden.
*zucht*
En ik schijt ook echt in mijn broek voor de gevolgen die dit gaat hebben
6 jaar is nog best langquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je mot wat als de middudelife crisis allang achter je ligt en je dik in de overgang zit toch![]()
[..]
Balen is dat jaWij hebben het 6 jaar volgehouden om uit tassen te leven, toen zijn we maar samen gaan wonen
Dat en dat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Niet doen. En vooral niet als het gerapporteerd is al die tijd.
Thijs en ik waren het na een half jaar al helemaal zatquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
6 jaar is nog best langik ben het nu na 3 jaar wel echt zat eerlijk gezegd
Rationeel snap ik het wel hoor. Maar ik voel me er wel rot om.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Lein: ik snap dat je nu bang bent aangezien een incident met jou de directe aanleiding is, maar als ik dit zo hoor moet de inspectie ook inzien dat het bij ieder ander had kunnen gebeuren en dat de schuld dus niet bij één persoon (in dit geval: jou) ligt!!
Afleiding, leef je uit en geef ze er van langs met die kwastquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Maargoed, er staat een flinke afwas te wachten
De 19equote:Op woensdag 26 januari 2011 17:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
6 jaar is nog best langik ben het nu na 3 jaar wel echt zat eerlijk gezegd
@LieLie wanneer ben jij jarig?mijn 2 beste vriendinnen en ik zijn ook allemaal binnen 1 week jarig
Ja, ik koop ze regelmatig als in bij L'Amuse ben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:18 schreef Sunnythesun het volgende:
@ Golfer: jij hebt vaak Holkamp kroketten toch?? Staat nu iets over die bakkerij in de delicious..
In het artikel geeft hij zoete recepten weg die ook in zijn boek staan (De Banketbakker, van tarte tatin tot garnalenkroket), maar ook dat ziet er erg goed uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ik koop ze regelmatig als in bij L'Amuse ben.
De Holtkamp garnalen croquetten vind ik het lekkerste, maar hij heeft ook kaas-, kreeft- en zwezerikvullingen.
Nee die rapportages zijn er NIET. Van maanden geleden wel, maar omdat daar nooit iets mee gedaan is, zijn mijn collega's gestopt met rapporteren. Recent zijn ze niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:17 schreef DarkElf het volgende:
kan mijn bericht niet meer editten?
wilde nog zeggen; idd fijn dat die rapportages er zijn maar snap dat je je druk maakt, is toch heftig dit
Maar dan nog zijn er wel eerdere rapportages en iemand veranderd toch niet zomaar? je collega;s kunnen toch ook verhalen vertellen neem ik aan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee die rapportages zijn er NIET. Van maanden geleden wel, maar omdat daar nooit iets mee gedaan is, zijn mijn collega's gestopt met rapporteren. Recent zijn ze niet.
Ja maar als iets niet gerapporteerd is, is iets niet gebeurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef DarkElf het volgende:
Maar dan nog zijn er wel eerdere rapportages en iemand veranderd toch niet zomaar? je collega;s kunnen toch ook verhalen vertellen neem ik aan?
Als het goed is zitten die oudere rapportages in het zorgdossier van die mevrouw en kan je toelichten dat aangezien er niets mee gedaan werd het geen bijzonderheid was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:34 schreef DarkElf het volgende:
Maar dan nog zijn er wel eerdere rapportages en iemand veranderd toch niet zomaar? je collega;s kunnen toch ook verhalen vertellen neem ik aan?
klote situatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:36 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar als iets niet gerapporteerd is, is iets niet gebeurd.
Kan ik me niet herinneren, ik heb 44 mensen om voor te zorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:37 schreef DarkElf het volgende:
klote situatie
heb jij ooit iets geschreven erover toevallig?
snap ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kan ik me niet herinneren, ik heb 44 mensen om voor te zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |