Das mooi. Das heel mooi.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Moet ik dat doen??? Ehhhhhhhh
Overmorgen studie afronden. Eerder klaar dan Steer!
Dat valt mij op P dat jij dat vaker doet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi. Net toch nog maar even een wandeling gemaakt1u12 minuten
Heerlijk
En heel rustig op straat
Kun je leuk overal naar binnen gluren
Nou, nog niet vaak genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat valt mij op P dat jij dat vaker doet.
Hartstikke goed.
Zou voor mij ook een goede gewoonte zijn. Vaker dan 1 -2 x per week.
Nee, ik werk ma do vrij. Daarom kan ik dinsdagavond ook iets van zwemmen doen anders trek ik het nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef AnneX het volgende:
OK Bluezz was sneller. haha
Doe maar even met de muis linken en goochelen dan.
Heb jij morgen wel een werkdagje Bluezz?
Heb je al schoenen inmiddels?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, nog niet vaak genoeg hoorIk wil 21 mei een 20km loop gaan doen en ik moet echt gaan oefenen nu
Neequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef borisz het volgende:
Inmiddels masterchef Australia ep 55. Iemand maakte een beeramisu.
Yeah baby goedzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Even dus verwarrend do vrij . Maar ik snap hem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik werk ma do vrij. Daarom kan ik dinsdagavond ook iets van zwemmen doen anders trek ik het niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Den_Haag het volgende:
Maandag Donderdag Vrijdag werk ik dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef AnneX het volgende:
Even dus verwarrend do vrij . Maar ik snap hem.
Hier lioggen ook het lesrooster en de workouts van de sportschool te liggen.
Goh, ik ben wel los van die calorieën.
Goochel dan even , man.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef golfer het volgende:
Nou weet ik nog steeds niet wat 4DKPL is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gut zij heeft eindelijk door hoe de spoiler het doet.
Jammer voor Dude morgen in de trein. Affijn dan leest zij wel de krant alvast.
Is het leuk Steer om een bekende erbij te hebben in M.?
Is het leuk Memo om alvast een bekende te kennen in M?
72 in seizoen 1 jaquote:
ik vond t ook gezellig en lekker gegeten en inderdaad 5 min. lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Memo op diner en filmbezoek gehad. Gezellig.
Nu opruimen en instorten, morgen ff helemaal geen OK of gedoe.
Dat instorten snap ik helemaal, had je vanmiddag ook geen tijd voor een golfertje of zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Memo op diner en filmbezoek gehad. Gezellig.
Nu opruimen en instorten, morgen ff helemaal geen OK of gedoe.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef AnneX het volgende:
Goochel dan even , man.
Een gevalideerde lijst met ongeveer 40 vragen om vast te stellen of iemandIk heb gegoogled maar DKPL kon ik niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gut zij heeft eindelijk door hoe de spoiler het doet.
Jammer voor Dude morgen in de trein. Affijn dan leest zij wel de krant alvast.
Is het leuk Steer om een bekende erbij te hebben in M.?
Is het leuk Memo om alvast een bekende te kennen in M?
Die P. betekenis was ik benieuwd naar.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Geen idee waar dat kan in het zkhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat instorten snap ik helemaal, had je vanmiddag ook geen tijd voor een golfertje of zo?
hoezo voorspelbaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Memo is de enige voorspelbarevrouw in M. dus ja, wel leuk.
En word je daar gelukkig van?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik weet nu ook wat meer over steers knieen onderzoek
Ik had ook de associatie met FF toen ik dat item met Brard (wat een botox hoofd trouwens) zag Annequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef AnneX het volgende:
Hé Bluezz... wanneer is de generale? morgen?
Ik ga heel erg aan je denken dat jij staat te zingen op mijn jaardag.
Zelfs moeders raadde goed vanmiddag dat het dan de jaardag van haar dochter is.
Vanavond hadden wij ook nog het genoegen van het verschijnen van de immer vrolijke en goedgemutste Patty Brard in dwdd.
Matthijs rolde van zijn stoel toen hij begreep dat er een wereld schuilgaat in tentfeesten met 32000 mensen die meejoelen als Patty op het podium verschijnt. Dan doet zij nog nix hé.
Of één van de andere (volendamse) nederlandse sterren die zich vanzelfsprekend bloedje serieus nemen. Zou ik ook doen voor het makkelijk verdiende geld.
Patty gaat haar pensioen saven. Zij vertelde over 200 feesten per jaar.
Voor 1000 euro komt zij niet is mijn inschattring. En het is plezier ! maken. goh.
Waar gaat het heen ? wie kan dit duiden ? het brengt mij in verwarring !
Zou FF al uitgeskihut zijn ?
Presentatie aan Memo ging eigenlijk nog veel beter dan vanochtendquote:
Vertelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Memento-Mori het volgende:
oh en ik weet nu ook wat meer over steers knieen onderzoek
Ja, moet je je voorstellen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook de associatie met FF toen ik dat item met Brard (wat een botox hoofd trouwens) zag Anne![]()
![]()
Ja morgenavond generale
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Na 16 uur zonder slaap zeg ik: houdoe![]()
Als een Chinees Brabants gaat praten is het hoognodig tijd voor de PVV om daar maatregelen tegen te nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
Na 36 uur zonder slaap zeg ik: houdoe![]()
Van naam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:19 schreef PdeHoog het volgende:
Wie kent STEREO nog?Nou, het feest heeft niet lang geduurd
Ze bestaan niet meer!
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44412834
Tja, dacht ik ook al te lezen !quote:
Ah, gezellig ik stap ook inquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. In de trein naar Rotterdam
.
Have fun!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:26 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen. In de trein naar Rotterdam
.
Maar DE, je bent toch ook al oudquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Ken je dat? dat je je bed uitkomt en je oud voelt?![]()
Wil je tongen?quote:
laat de mr je een massage gevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:02 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen
Ken je dat? dat je je bed uitkomt en je oud voelt?(mijn rug werkt niet mee vanochtend,stom ding.. zijn gewoon mijn spieren hoor, niets bijzonders verder.) dus ik ga maar lekker morgenochtend hardlopen. (kan ik ook vast wat kcal verbranden voor de pannenkoeken
)
nee ik laat liever alleen mensen aan mijn rug die weten wat ze doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
laat de mr je een massage geven
Zoennuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:36 schreef Stereotomy het volgende:
Moggel!
Administratief planningsdagje!
Vanavond L. weer zien want salsa borrel voor het tweede halfjaar. Gonna be awwwwwwkward!
Goed bezig geweest jijquote:
Hopelijk vindt de weegschaal dat ook zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Den_Haag het volgende:
lekker zo'n gemiddeld beoordeling terwijl je het hoogste scoort qua omzet en sales van de hele unit.Au dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik gister vroeg nog: ben je na het afstuderen héél intressant voor andere wg.?
.
nee geen last van maar zijwaarts lopen loopt misschien makkelijker dan. zo lopen die mensen op tv ook altijd die nep showbizz trappen afquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
Ben ik de enige die niet met hakken van de trap af kan lopen? Echt, ik kan prima lopen op 9 cm hakken, zelfs rennen indien nodig, over kinderkopjes lopen, wat al niet. Maar de trap af, dan loop ik echt kneuzig te klossen.
Ja, beetje wel, anders kun je het voorste deel van de schoen niet goed neer zetten, en leun je op de hakquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee geen last van maar zijwaarts lopen loopt misschien makkelijker dan. zo lopen die mensen op tv ook altijd die nep showbizz trappen af
Ja klopt. en de trappen bij CF en Los zijn vrij smal dus daar loop ik ook altijd iets zijwaarts zodat mijn voet beter past en ik makkelijker de trap afkan ondanks hakken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, beetje wel, anders kun je het voorste deel van de schoen niet goed neer zetten, en leun je op de hakBij onze trap althans..
Je doet het er gewoon om hequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:59 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zal het wezen, inderdaad.
Pfff, ik heb het lang uitgesteld, maar nu moet ik echt rapporten nakijken. De eerste was echt superslecht, de tweede is medium-slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Den_Haag het volgende:
Wat hangt er van je beoordeling af? Winstdeling? Bonus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Promotie en de salarisstijging.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat hangt er van je beoordeling af? Winstdeling? Bonus?
De studenten waarvan ik goede resultaten verwacht, heb ik nog niet behandeldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef PdeHoog het volgende:
Je doet het er gewoon om heAlles slecht beoordelen
Hier net de zinloze tijdverspillingsactie achter de rugNu mijn eign boterhammetjes opeten
Ahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Promotie en de salarisstijging.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De studenten waarvan ik goede resultaten verwacht, heb ik nog niet behandeld
Getsie, ik vind dat zo frustrerend, van die slordige rapporten! Ik denk dat ik dit jaar van rottigheid maar onvoldoendes ga uitdelen
Wat gek! Nou ja, ik heb ook wel erg rekbare enkelbanden natuurljkquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef freecell het volgende:
Kinderkopjes hoef ik dan weer niet te proberen, maar met trappen geen moeite?
En de spierpijn is nu weg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:53 schreef LieLie het volgende:
Zo, dat was fase 1 van deel 1 van de vloer![]()
Nu wachten tot het droog is en dan olieën..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |