Ok ik ga proberen wat te regelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Thory het volgende:
[..]
Ik ben online. Ben wel half afk. Maar kan wel reageren op berichtjes
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok ik ga proberen wat te regelen
Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.
En dankje
Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen.
En dankje
Prima hoor. Ik ben niet ongeduldig ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgen
Topquote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is.
T2 schepen zitten in een lichte neerwaartse trend volgens mij, maar die waren ook gruwelijk gespiked de laatste maanden.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef drumstickNL het volgende:
Zeg grr, merk jij ook een daling in de waarde van veel zooi?
Low:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, ook maar eens proberen dan.
Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7quote:
Ja herkenbaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7.
Ik baal wel altijd als een stekker als het weer eens zo ver is. Ik ging echt richting huis met allerlei mooie ingame plannen en het vooruitzicht dat ik daar de hele middag voor had. Kom thuis, start client, zie dat de downtime tot half 3 duurt maar dat de server al weer aan het opstarten is. Ok, kan, half uurtje wachten is niet zo'n ramp, ik wilde toch nog wat forum posts maken. Vliegt het EVE forum er ook om de haverklap uit en is het ondertussen half 4 geweest
Ik word nog eventjes niet enthousiast, ik zie wel wat er allemaal nieuw is bij de release ervan. Iets te vaak te hoge verwachtingen gehad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&bid=860
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Three women are in a bar talking about their husbands and how they made love.
The 1st woman says, "My husband is a marriage counselor, and before we make love, he brings me flowers and candy. I like that."
The 2nd woman proclaimes, "My husband is a mechanic, he makes love a little rough, I like that."
The 3d woman replies, "Well my husband works for CCP and all he does is sit on the edge of the bed and tell me how good it's going to be when I get it.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |