abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:25:22 #251
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_92966555
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:21 schreef Thory het volgende:

[..]

Ik ben online. Ben wel half afk. Maar kan wel reageren op berichtjes :P
Ok ik ga proberen wat te regelen :)
Domo Arigato!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:26:56 #252
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92966632
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:25 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ok ik ga proberen wat te regelen :)
Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen. :P

En dankje :P
En wat slecht voor je is.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:37:20 #253
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_92967061
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:

[..]

Ohja vergeten te vertellen. Ik kan pas ergens morgen bij mijn API. Dat kan pas na 72 uur bij nieuwe accounts. Dat ze weten waarom het zolang duurt als ze erom vragen. :P

Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgen :)
Domo Arigato!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:38:23 #254
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_92967095
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:26 schreef Thory het volgende:

[..]

Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is. :)
Domo Arigato!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:38:39 #255
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92967107
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:37 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Dat komt wel goed. Waarschijnlijk kom je of in class 16 terecht of krijg je een stoomcursus om de eerste 2 weken in te halen van class 15 (mijn class) maar dat zal je vast nog allemaal te horen krijgen :)
Prima hoor. Ik ben niet ongeduldig ofzo :P
  vrijdag 18 februari 2011 @ 15:39:19 #256
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_92967142
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 15:38 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Net te horen gekregen dat Thuramien je zal gaan aanspreken zodra hij online is. :)
Top :)
pi_93092770
Zeg grr, merk jij ook een daling in de waarde van veel zooi?
pi_93093799
quote:
5s.gif Op maandag 21 februari 2011 10:11 schreef drumstickNL het volgende:
Zeg grr, merk jij ook een daling in de waarde van veel zooi?
T2 schepen zitten in een lichte neerwaartse trend volgens mij, maar die waren ook gruwelijk gespiked de laatste maanden.

Dit weekend niet veel gedaan dus weet niet hoe het er nu voor staat, hoop niet dat ik als ik inlog ineens met een zooi overpriced stock zit te koekeloeren :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93132206
Vandaag Hulkageddon lulz gehad. Hulk vol gepleurd met tank modules, meer dan 40k EHP uiteindelijk en in de belts rond gaan hangen wachten totdat er iemand me probeert te ganken.

Ik had het al bijna opgegeven na 3 uur saai rond hoveren toen ik ineens besprongen werd door 2 cruisers en 3 destroyers. Was in een 0.5 system dus het duurde ff voordat Concord kwam maar die gasten waren nog niet half door mijn shields heen :+

Nog een kleine 10 miljoen aan de loot overgehouden. Plus 2 killmails, final blow door mijn drones :D .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_93146072
Haha, ook maar eens proberen dan. :D
pi_93153905
quote:
2s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef drumstickNL het volgende:
Haha, ook maar eens proberen dan. :D
Low:
-Damage control Unit II
-Reactor control Unit II

Mids:
-Med shield extender II x2
-Invul field II x2

Highs:
Niks :P

Rigs:
-Medium core defence field extender I x2

Met mijn skills 38769 EHP in Eve Fitting Tool
Met bonus van mijn squad commander alt zelfs 41284.

De meeste hulks die geganked worden hebben een EHP van hoogstens 10-15k doorgaans.

Can met wat ore erin gedropt naast me om het wat echter te laten lijken. Drones out en op agressive gezet en hoppa, free killmails :+

Bedenk wel dat als ze je spelletje door hebben je nog steeds geganked kan worden door een sterkere fleet. Als ze met een paar gank BS aan komen zetten ben je vrij kansloos en moet je zorgen dat je weg komt :P

Maar 2 cruisers en 3 destroyers waren geen probleem :7
pi_93175948
Weinig geluk vandaag met de Hulkalulz :(

Zelfs nog diverse alts gebruikt om locaties te spammen in het HAG4 channel (waar ik dan met mijn ubertanked Hulk zat :') ) maar no luck. 1 gast was er bijna ingetrapt, kwam naar mijn system maar ging offline, meh.
pi_93176233
Hulkalollers zijn blijkbaar ingedut. :P
pi_93200017
Mreuh, het is weer eens zo ver, vroeg thuis, zin in EVE en dan ligt de server natuurlijk weer plat :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:40:17 #265
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93203452
Gaat wel lekker daar bij CCP ja.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_93203745
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef ethiraseth het volgende:
Gaat wel lekker daar bij CCP ja.
Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7 :') .

Ik baal wel altijd als een stekker als het weer eens zo ver is. Ik ging echt richting huis met allerlei mooie ingame plannen en het vooruitzicht dat ik daar de hele middag voor had. Kom thuis, start client, zie dat de downtime tot half 3 duurt maar dat de server al weer aan het opstarten is. Ok, kan, half uurtje wachten is niet zo'n ramp, ik wilde toch nog wat forum posts maken. Vliegt het EVE forum er ook om de haverklap uit en is het ondertussen half 4 geweest :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:54:21 #267
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_93204191
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ach ja, ik dood de tijd maar even met servicepack 1 installeren voor W7 :') .

Ik baal wel altijd als een stekker als het weer eens zo ver is. Ik ging echt richting huis met allerlei mooie ingame plannen en het vooruitzicht dat ik daar de hele middag voor had. Kom thuis, start client, zie dat de downtime tot half 3 duurt maar dat de server al weer aan het opstarten is. Ok, kan, half uurtje wachten is niet zo'n ramp, ik wilde toch nog wat forum posts maken. Vliegt het EVE forum er ook om de haverklap uit en is het ondertussen half 4 geweest :')
Ja herkenbaar :+ Sterkte.
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:01:23 #269
185327 Thory
Weet wat goed voor je is
pi_93204543
Ja, lijkt me heel tof. In persoon door je kamertje lopen en je schip bekijken. :D

Vraag me af of je ook bij andere op de kamer kan. Vermoed van niet.
pi_93204756
quote:
Ik word nog eventjes niet enthousiast, ik zie wel wat er allemaal nieuw is bij de release ervan. Iets te vaak te hoge verwachtingen gehad.

Deze grap is niet voor niks een classic en nog steeds van toepassing:
quote:
Three women are in a bar talking about their husbands and how they made love.
The 1st woman says, "My husband is a marriage counselor, and before we make love, he brings me flowers and candy. I like that."
The 2nd woman proclaimes, "My husband is a mechanic, he makes love a little rough, I like that."
The 3d woman replies, "Well my husband works for CCP and all he does is sit on the edge of the bed and tell me how good it's going to be when I get it.
pi_93205172
Haha, oke maar ze hebben er nu zólang over gedaan. Ik verwacht er wel een klein beetje van. :)
pi_93205515
Het zal op zijn minst wat leuke graphics opleveren. :)
pi_93206202
En daar gaat het ook om, leuke graphics die nieuwe spelers opleveren. (hoopt men)
pi_93230733
Hihi, net nog een battlecruiser ( Brutix) kill gehaald met mijn bait hulk. :+
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:23:36 #275
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_93243096
Nog een week en ik heb de skills om eindelijk in een drake te vliegen. 8-) Nu nog 60 miljoen verzamelen om het ding ook te kunnen kopen en uitrusten. ;(

En dan nog 50 dagen om effectief op een Raven over te kunnen gaan. :')
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')