Ik sta er niet in.quote:
Voor 1 gratis bestelling in je frietkot zet ik je er inquote:
Ik bezorg niet. Maar als je in dit gehucht komt, beloofd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Voor 1 gratis bestelling in je frietkot zet ik je er in
Even quotenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik bezorg niet. Maar als je in dit gehucht komt, beloofd.
We kijken met een vaste groep echt al 2 jaar standaard met z'n allen op zondagavond SBS6. Elke week wegmisbruikers en daarna undercover in NL/Peter R de Vries/Red mijn Vakantie/DAS je goed recht (das nu). Eerst was het in KLB maar ze wouden ons weg en toen kregen we onze eigen SCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Staal het volgende:
Ik word geen snackbar..
Oh, september pas. Nou heb je wel mooi de tijd, ook om te verhuizen.
Wat is er met zondagavond?
Mocht je het zelf niet redden dan voor je nageslacht.quote:
Ah, nu snap ik waarom jullie in mijn topic kwamen. (DAS je goed recht.)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We kijken met een vaste groep echt al 2 jaar standaard met z'n allen op zondagavond SBS6. Elke week wegmisbruikers en daarna undercover in NL/Peter R de Vries/Red mijn Vakantie/DAS je goed recht (das nu). Eerst was het in KLB maar ze wouden ons weg en toen kregen we onze eigen SC
Ja, omdat IEMAND geen nieuw topic opendequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Ah, nu snap ik waarom jullie in mijn topic kwamen. (DAS je goed recht.)
zonder mij was staal niet een van onze nieuwe rekrutenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, omdat IEMAND geen nieuw topic opende
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je hebt je nummer 1 plaats weer teruggepakt zie ik maraca
Ben als TNT'er wel wat gewendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Staal het volgende:
[..]
*mompel*
Brood op de plank. *mompel*
Overigens tof dat nog niemand op me zeikt hier. Recent heb ik jullie voor vanalles uitgemaakt en nu post ik volop mee.
Nu ja, er is nu ook geen sodemieter op TV, zo is het ook.
Waar is mijn pakketje?quote:
quote:
bol.com "voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" maar niet heusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
TNT binnen 1 dag bezorgd maar niet heus
*proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
My glasses, my glasses, I can't be seen without my glasses!
Ja klopt, maar hier pak je mij niet mee terugquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
bol.com "voor 21:30 uur besteld, de volgende dag in huis" maar niet heus
Lang slapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Gister sliep ik om kwart voor tien al, had ik vandaag eigenlijk ook moeten doen. Heerlijk, lang slapen
Nee maar er zijn veel mensen die falen van bol wijten aan tntquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hier pak je mij niet mee terug
Dat is net zo überquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lang slapen
Ik heb meer het probleem dat ik s'middags in slaap val
Ook nu je een baan hebt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Maraca het volgende:
Ik moet er om 5.00 uitEn ik moet nog een verslag afmaken
oke ahahhahaahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee maar er zijn veel mensen die falen van bol wijten aan tntDus dat wilde ik even voorkomen
Verder ben ik tnt niet dus mij persoonlijk raken doe je ook niet haha.
[..]
Dat is net zo über
Hoofdpijn daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oke ahahhahaah
Maar 's middags meer dan een uur slapen = tijd kwijt en hoofdpijn
Maar ik doe het wel minstends 1x per week
Baan is vanaf september .. maak mijn studie gewoon afquote:
spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik heb poging twee gedaan tot een reactie krijgen van koos @twitter
Ik heb nu een best intelligente vraag gesteld vind ik zelf, heel verkeerskundig enzoquote:
ik heb veel slaap nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hoofdpijn daar doe ik niet aan
Tijd kwijt-> Je kan toch veul later gaan slapen 's avonds?
Oke ik zou gewoon stoppen als ik een baan had.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Baan is vanaf september .. maak mijn studie gewoon af
Nja als Sinterklaas heb je wel recht op je siësta natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb veel slaap nodig![]()
En van welk geld moet ik leven dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oke ik zou gewoon stoppen als ik een baan had.
Nee grapje
Met je salaris?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
En van welk geld moet ik leven dan?
Die ik vanaf september pas krijg?quote:
Ik studeer + geef vanaf 1 februari 10 uur per week lesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Je studeert nu alleen maar?Je kan een bijbaantje nemen bij TNT
Oei, een juf onder ons. Dat betekent vanaf nu niet meer openbaar soggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik studeer + geef vanaf 1 februari 10 uur per week les
Er bestaat een zekere addon voor Firefoxquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef xxiessiexx het volgende:
God wat haat ik die reclames op youtube
Ik gebruik Chromequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Er bestaat een zekere addon voor Firefox
Daar heb ik een kloon voorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oei, een juf onder ons. Dat betekent vanaf nu niet meer openbaar soggen
't komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef tralalala het volgende:
Pas net terug uit Utrecht, de minor is afgelopen.
Dit was post 22.333 en ik kom erachter dat ik 111 posts te laat achter kom dat ik de 22.222 mijlpaal gemist hebquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:36 schreef Maraca het volgende:
Zow, de motivatie voor mijn studie is echt rampzalig geworden
Heb een baanquote:
Neem ontslag!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb een baanMaar moet eerst mijn studie afmaken die niks te maken heeft met die baan
![]()
whehequote:Op woensdag 26 januari 2011 06:34 schreef Maraca het volgende:
Ik kreeg de vraag waar ik mijzelf zag over 10 jaar. Had moeten zeggen "op wikipedia" .. gemiste kans![]()
quote:
Net gedaanquote:
Ja ik hoor gewoon nog van hemquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft de baan, olé olé olé
KooSpee KoosSpee
@
@xxiessiexx Waarschijnlijk ga ik donderdag nog weer eens in Drachten kijken. Je hoort van me
![]()
Ik heb tenminste een keer college van Wouter Bos gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:21 schreef xxiessiexx het volgende:
Vandaag kwam iemand van de KLPD bij ons op school en die had het ook over Wegmisbruikers en Blik op de weg en dat het zulke populaire programma's zijnEn hij had het uiteraard ook over Koos
Tis dat voor studie dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:49 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een keer college van Wouter Bos gehad
Nu jij nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:58 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft de baan, olé olé olé
Bedankt!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:03 schreef tralalala het volgende:
Gefeliciteerd Maraca! Lees het nu pas
Door je baan die in september begint?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:23 schreef Maraca het volgende:
Mijn agenda is ineens overvollike.. wtf..
Afgelopen zomer heb ik een paar dagen gehad dat ik om 17.30 wakker werdquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:40 schreef tralalala het volgende:
Best ernstig, ik werd vanochtend vanmiddag pas om 14:00 wakker.![]()
Nee, de baan die in februari begint. Net mijn rooster gekregenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Door je baan die in september begint?
Wat voor baan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, de baan die in februari begint. Net mijn rooster gekregen
Als docentquote:
Aha, op die manierquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als docentGa van februari t/m juli als docent werken en pas vanaf september als assistent accountant
Semi-baan. Krijg wel salarisquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Aha, op die manier
Maar is het nu dan als baan of als stage?
Omdat ik in eerste instantie opgeleid ben tot accountantquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Als je salaris krijgt is het goed
Maar waarom ga je dan als accountant werken terwijl je opgeleid wordt voor leraar?
Huren.. kopen is geen doen in deze marktquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Je gaat een huis kopen begrijp ik?
Die verhuren ook huizen namens derdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat heeft een makelaar er dan mee te maken?
Die stellen juist de eisenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan kan je toch gewoon een huis zonder tussenkomst van een makelaar huren als ze gaan zeuren over je salaris?
Onze Koos?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van m'n werkgever dat ze een filmpje gaan opnemen met Koos en of je vragen voor 'm hebt![]()
Ja dat hoeft nu niet meer he, leve twitterquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:05 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van m'n werkgever dat ze een filmpje gaan opnemen met Koos en of je vragen voor 'm hebt![]()
Ja, onze Koos jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die stellen juist de eisen
[..]
Onze Koos?
Ja, die gaat solliciteren bij Noordkaapquote:
kan pas het 4e jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die gaat solliciteren bij Noordkaap
Boehquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kan pas het 4e jaar
Jaquote:
Of gewoon van tevoren een studie kiezen met baangarantiequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar wel op tijd beginnen met solliciterenOf een bijbaantje proberen te regelen
Omdat er herhalingen zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo, nu kijk ik én tv én ik zit in dit topic. Hoe ontopic is dat dan
Ik had bonje met de buren opgezet.quote:
Nee, de directeur alleen maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Dus Irritatie komt in een filmpje van onze haringeter?
FC Twentequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee, de directeur alleen maar![]()
Wij als werknemers kunnen vragen insturen die hij kan stellen
Twente-PSV trouwens opgezet, nog meer?
Een Spaansequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor welke voetbalclub zal ik eens zijn?
met zo'n instelling voor ajaxquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Voor welke voetbalclub zal ik eens zijn?
Ajax heeft anders hele fanatieke fans in de Fsidequote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
met zo'n instelling voor ajax
Of vorig jaar AZ en nu Twente!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
met zo'n instelling voor ajax
Heb je wel vaker van die originele buien?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu moet ik zondag extra hard spammen
Dit topic telt toch niet meequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je wel vaker van die originele buien?Je valt in herhaling. Zo kan ik ook aan veel posts komen
Maar Twente won wel terechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb je wel vaker van die originele buien?Je valt in herhaling. Zo kan ik ook aan veel posts komen
Heb genoeg aan 8 uur slaapquote:
Dat is een sigaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom heb je poep in je mond
Morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Morgen!
Ik ben alweer terug van schoolNu maar eens met koffer en al op huis aan
Moet je van alle leerlingen een portret maken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Morgen![]()
heb jij ook ooit een leerlingportret gemaakt?
Alsjeblieft niet zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Moet je van alle leerlingen een portret maken?
Het is wel heel handig voor beginnelingen zo jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef Maraca het volgende:
Even jullie mening peilen:
Overdreven of goed:
Ik was er persoonlijk wel blij mee en vind het goed dat een organisatie 1 lijn trekt in wat ze uit wil stralen.
Ik heb geen idee wat dat isquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Morgen![]()
heb jij ook ooit een leerlingportret gemaakt?
Ik mag ook gaan winkelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is wel heel handig voor beginnelingen zo jaIk zie al wel weer dat ik een compleet nieuwe garderobe nodig zou hebben als ik bij dat bedrijf wil werken
![]()
Het is best formeel.
Zeker stervensduur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag ook gaan winkelenAlleen zal ik met name kleding nodig hebben voor klantenbezoeken
heb al een heel tof pak op het oog
200 euro in totaal, wat nog goedkoop isquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
200 euro in totaal, wat nog goedkoop is
Dan mag ik direct naar huisquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is toch bijna zomer, ga je op blote voeten.
Fijn weekendquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef xxiessiexx het volgende:
Oke ik ben pleite
Succes met shoppen, ik ben nu even voor de gein 2,5 uur reizen
Jezusquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maracas verplichte kleding
man: vrouw:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen UIN omdat Alberto Ziek?
ajax - nacquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:03 schreef Staal het volgende:
Wat kijken de lieve kijkbuiskinders vanavond?
Of liggen de gozertjes hier nog helemaal in katzwijm bij het idee van Macara in zakelijk pak?
Alberto had het eerste stukje moeten oplossen.quote:Dieneke Knaape heeft door zuurstofgebrek bij haar geboorte een spastische aandoening en zit al vanaf haar 16de in een rolstoel. Zij is van veel instanties en hulpmiddelen afhankelijk. Dieneke kon voorheen met een kortingspasje gebruik maken van speciaal openbaar vervoer dat haar thuis kwam ophalen en ook weer naar huis bracht. Dit pasje is van de ene op de andere dag van haar afgenomen. De gemeente is van mening dat zij genoeg verdient en dus zelf het dure vervoer kan betalen. Dit is echter niet waar. Dieneke heeft krap 200 euro in de maand om de nodige boodschappen van te doen
Jan en Elly Hoffmann moeten met pijn hun hart hun geliefde caravan verkopen. Ze kunnen geen gebruik meer maken van de caravan omdat hun kleinzoon bij hun in huis is komen wonen. De caravan staat in Spanje en daar gingen ze alleen in het laagseizoen naar toe. Een caravanhandelaar toont interesse en wil de caravan voor hun verkopen. Ze zouden er 8000 euro voor krijgen. De caravan is inmiddels verkocht, maar Elly en Jan hebben nog geen cent van die 8000 euro gezien.
We krijgen op de redactie meerdere berichten over oplichting. Dit varieert van kleine zaken tot aan het niet betalen van duizenden euros. Maar wat als de oplichter zich verschuilt achter goed bedachte regels en je zo op een slinkse wijze vast zit aan iets waar je niet op zit te wachten maar wel voor moet betalen! Dit gebeurt met onze gedupeerden, zij zitten vast aan kennismakingspakketten waar ze niet meer vanaf komen.
Een groep studenten van de opleiding operatieassistent is de dupe geworden van een hele lullige fout. Drie jaar lang hebben zij met succes heel hard gewerkt om hun diploma te halen. Maar een paar weken voordat ze hun diploma zouden krijgen, gebeurde er iets onvoorstelbaar. Want vanwege een administratieve fout konden ze niet afstuderen. John gaat kijken of hij dit probleem kan oplossen.
Nee. Alleen dat julllie uit KLB komen en iedere zondag SBS kijken. Volg je deze reeks eik wel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:11 schreef tralalala het volgende:
Maar je weet de oorsprong van deze reeks dus niet eens?
Je jaagt me echt niet weg hoor.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:15 schreef tralalala het volgende:
Maar je komt net in de verkeerde periode![]()
Undercover in Nederland en Red mijn vakantie zijn super populair hier!
Zondagavond is het wel drukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Ik weet niet eens wie koos is. Alberto ken ik wel van tv.
Maar ik heb jullie zo afgefikt en jullie bleven lief. Dus daarom post ik hier af en toe. Het is geen drukke reeks maar staat daarom ook nog steeds in mijn actives. En jullie vallen mee.
Zondagavond is verplicht zelfs. Ik doe wel mee hoor.quote:
Je komt er wel achter wie koos isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Maar ik heb jullie zo afgefikt en jullie bleven lief. Dus daarom post ik hier af en toe. Het is geen drukke reeks maar staat daarom ook nog steeds in mijn actives. En jullie vallen mee.
Dat doet Rob natuurlijk voor de garp!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
loempiaatjes in japan
Je bedoelt Koos de trucker?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Is dat zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je komt er wel achter wie koos is
Yvon Jaspers. Dat is te makkelijk bashen.quote:
Hey, Brabander?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:53 schreef tralalala het volgende:
Ja hallo?
Ik heb geen zin om te sloapen zoals Ruud de hele dag doet.
Die ken ik wel natuurlijk.quote:
Kun jij ¤ 1,50 missen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:59 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie toch met Alberto? Als iemand zo lief wil zijn een samenvatting te geven?
Jullie lokten mij in deze reeks he.
Watquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Oeh spannend, dan weet je gelijk de uitslagquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag om 16.00u mijn laatste tentamen ooit (mondeling), wish me luck
*luck wisht*quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:19 schreef Jor_Dii het volgende:
Vanmiddag om 16.00u mijn laatste tentamen ooit (mondeling), wish me luck
Wutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:33 schreef Maraca het volgende:
Mijn laatste tentamen is pas met mijn pensioen
Ik zou wat anders gaan doenquote:
Nou ja, het hoeft niet maar dan raak ik mijn titel kwijtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou wat anders gaan doen
Waarom schijnt de zon trouwens precies als ik wat op de computer moet lerenStomme reflectie.
Doe het gordijn dicht?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom schijnt de zon trouwens precies als ik wat op de computer moet lerenStomme reflectie.
Welk gordijnquote:
Dan gooi je maar wat kussens naast je beeldschermquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Welk gordijnEr hangt hier niks meer voor het raak en het zonnescherm is nog niet opgehangen buiten
![]()
Ik leer beneden want boven in m'n kamer is het ijskoud
Handig als je een zelfreflectie moet schrijvenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Scherpquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Handig als je een zelfreflectie moet schrijven
Zelfreflectiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Handig als je een zelfreflectie moet schrijven
Ik moet die van mij maandag inleveren .. bijna 100 blz aan zooiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
ZelfreflectiesVerschrikkelijk lijkt me dat
Wat is het onderwerp?quote:
Jeutje heb je zoveel over jezelf te vertellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet die van mij maandag inleveren .. bijna 100 blz aan zooi
Jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:23 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jeutje heb je zoveel over jezelf te vertellen?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
Moest jij trouwens niet afrijden vandaag?
Wel pech met die irritante zon en je mag geen zonnebril opzetten tijdens het afrijden..quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel pech met die irritante zon en je mag geen zonnebril opzetten tijdens het afrijden..
Scheelt dat ik vrijstellingen heb. Daar maakte ik mij de meeste zorgen overquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh jaSucces!
Ik was stikzenuwachtig toen
Ja ik zie klappen ook liever aankomenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt."anders kunnen ze niet zien of je kijkt" nee, dat lijkt me veiliger dan dat ik geen klap zie
Ja da's wel fijn idd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scheelt dat ik vrijstellingen heb. Daar maakte ik mij de meeste zorgen over
Ach, dat stelt geen reet voor joh. Bij m'n 3e examen (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Scheelt dat ik vrijstellingen heb. Daar maakte ik mij de meeste zorgen over
Dat is xxiessiexxquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zul je zien dat je dat ook haalt
[ afbeelding ]
Is dat niet de zus van Arnold?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie weten niet wie Olga is
nee van helgaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Is dat niet de zus van Arnold?
ik heet arnoldquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef xxiessiexx het volgende:
Arnold heeft een raam in het dak van z'n slaapkamer zodat ie alle sterren kan zienBest vet
Het perfectionistische zusje van Helgaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Jullie weten niet wie Olga is
NEE GDFH;ASDJG;OIRBPORIVGFPJ FA DIE KENDE IK NOG NIET \O;HFPOFPOquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hebbie net zo'n hoofd als de tekenfilmheld?
Oh sorryquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
NEE GDFH;ASDJG;OIRBPORIVGFPJ FA DIE KENDE IK NOG NIET \O;HFPOFPO
jij ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh sorryJij begon met dat plaatje en je naam zeggen
Doe mij jouw hyves es pasen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |