is goedquote:
Grrrrrrrrrrr, daarom antwoord ze mij dus nietquote:
Maar daarom is het nog niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb geoefdend met niet-slapen in de vakantie zullen we zeggen
Geniet er vanquote:
Ik mis het woordje cop er bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
der Kindergarten![]()
Het betekende toch iets anders dan ik dacht
laat naar bed, vroeg weer op en drank.... zegt genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk snap ik niet waarom ik steeds zo moe ben
Okee, dat is inderdaad even jammer jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is goed
Ik was voor de file uit die kant op en alleen op de ring Amsterdam had ik ff pech
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaapquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
laat naar bed, vroeg weer op en drank.... zegt genoeg
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef RockNijntje het volgende:
der Kindergarten![]()
Het betekende toch iets anders dan ik dacht
Er zijn ook andere manierenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaap
quote:
nog meer weten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?
ja hoor die vindt dat wel goed. Zolang het Marijke betreft tenminste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef MPG het volgende:
[..].
Zit wat in. Maar vindt jouw muck dat wel goed?
Uhh nee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je de FIlm Kindergarden cop met Schwarzenegger niet?
hahahaha...niet goed, niet goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik stuiter en heb een zere arm nu
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja hoor die vindt dat wel goed. Zolang het Marijke betreft tenminste.
En nu echt weg
Frisse fruitjesquote:
Je slaapt wel onrustiger en minder diep met drank op, zegt men...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met drank op weet ik tenminste dat ik snel slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |