Ik kijk het thuis altijd, op de bank, deken om, zak chips erbij een een fles wijn. Heerlijk, me timequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Ripley het volgende:
Ik ga denk ik na die oscarnacht in de bioscoop als dat weer georganiseerd wordt. Lijkt me al een paar jaar leuk om te doen!
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke...Klinkt logisch.
Even denken. Marktplaats afstruinen
Ik geef Black Swan een hele goede kansquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Technische prijzen misschien...qua beste film denk ik dat the Kings´ speech, the Fighter en Black Swann meer kans maken....
Oeh, dat klinkt helemaal niet zo verkeerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het thuis altijd, op de bank, deken om, zak chips erbij een een fles wijn. Heerlijk, me time
Swan is gewoon met een Nquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Technische prijzen misschien...qua beste film denk ik dat the Kings´ speech, the Fighter en Black Swann meer kans maken....
Helemaal niet hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef STING het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt helemaal niet zo verkeerd
Ik blijf niet wakkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk het thuis altijd, op de bank, deken om, zak chips erbij een een fles wijn. Heerlijk, me time
Ik welquote:
Ik denk dat ze die ook nog wel eens zouden kunnen winnen inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Ripley het volgende:
Inception wint screenpkay denik ik, was de adapted geloof ik?
welkom in de clubquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besef me net he
Dat als ik straks mn huisje heb. Ik echt ECHT single ben
En blijf toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik besef me net he
Dat als ik straks mn huisje heb. Ik echt ECHT single ben
Voorlopig wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En blijf toch?
Gefeliciteerd overigens met je huis
En de LAT-relatie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voorlopig wel ja![]()
Ik ga de volgende keer toch voor het head over heels in love gevoel.
preciesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer toch voor het head over heels in love gevoel.
Your secret is save with usquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik niet over uitweidenmaar het is kut.
Ooh, krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mag ik niet over uitweidenmaar het is kut.
Welke LAT?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |