Wat heb je gedaan vandaagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me zo raar he. Eigenlijk heb ik best wel een goede dag gehad, maar ik kan niet echt vrolijk zijn..
Ik ken jou situatie natuurlijk niet zo goed en jij de mijne niet. Maar toch denk ik dat het twee verschillende dingen zijn. No offence verderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik heb hetzelfde. Toch weer een spoordag, toch weer 82 km. Maar het had eigenlijk meer moeten zijn
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Dat jullie niet hier aan mee hebben gedaan
Het Fok Maffiaspel #54 - 1e ronde van 2011, deelnemen nog mogelijk
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is geen correct soepel lopende Nederlandse zin
probeer het nog maar een keer
Ik denk dat ze zich kapot schrikkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik kwam het per toeval tegen op hun site. En dus dacht ik: Laat ik mijn neefje en nichtjes blij maken.
Zo beteR?
Ja dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken jou situatie natuurlijk niet zo goed en jij de mijne niet. Maar toch denk ik dat het twee verschillende dingen zijn. No offence verder
denk je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot schrikken
eerst gewerkt, daarna mijn post een beetje geordend met de begeleiding en daarna niet veel meer. Maar dat is al meer dan een gemiddelde dag. Maar het is niet zo dat ik moe ben, weet het gewoon niet.quote:
quote:
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.
Probeer ik ook, maar ja dat gaat niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook welMaar probeer het toch van de zonnige kant te zien bossie
Gewoon lekker elkaar zwart maken op fok en rellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net weer een andere versie van dat spel. Online is er oo niet half zo veel lol aan denk ik. Drieën online is gewoon onmogelijk.
Dit was al de 4de foto hé en de rest was beroerderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies
![]()
als jij maar schik hebt jongen
![]()
huh wut? loeren? dat kan ik welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich kapot schrikken
Klinkt wel als een goede dag en als je het ook zo heb beleefd nog beter. Jammer dat het niet super voelt maar misschien is het voorzichtigheidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
eerst gewerkt, daarna mijn post een beetje geordend met de begeleiding en daarna niet veel meer. Maar dat is al meer dan een gemiddelde dag. Maar het is niet zo dat ik moe ben, weet het gewoon niet.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
huh wut? loeren? dat kan ik wel
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies, elkaar aankijken, zien wie er naar wie zit te loeren, etc..
Dolfje weerwolfjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef wel.o.k het volgende:
![]()
suikertaartje![]()
deze doen?
[ afbeelding ]
Ja, zou ook kunnen, geen idee echt nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel als een goede dag en als je het ook zo heb beleefd nog beter. Jammer dat het niet super voelt maar misschien is het voorzichtigheid
IRL dus nog veel gaverquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon lekker elkaar zwart maken op fok en rellenecht wel tof hoor
Komen vast nog wel meer goede dag aan voor jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, zou ook kunnen, geen idee echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |