quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu muck weg is moet iemand anders me voorlezen. Dus waarom niet diegene waarvan Muck zegt dat het haar kloon is alleen met iets meer ervaring?
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aan de ene kant ben ik nu ook wel moe maar ik hoop nog iemand te spreken
Autistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of niet
Best wel dom eigenlijk
Ik heb allemaal van die afwijkingen. Zo 'moet' ik ook 3 Strongbows per dag drinken
nee, ik bedoelde hier thuis,quote:
Whaoh wat een gatquote:
Jawel... oke, een beetje dan...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey RN![]()
wil het een beetje lukken?
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaftquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga NOOIT voor 11 uur naar bed tenzij ik ziek ben. Moe of niet
Best wel dom eigenlijk
Ik heb allemaal van die afwijkingen. Zo 'moet' ik ook 3 Strongbows per dag drinken
wut?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaoh wat een gat!
* MPG stopt er ******* in..
Als je me beter kent zul je daar meer en meer van overtuigd rakenquote:
Ooooh, vandaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde hier thuis,
de vrouw kwam terug van d'r uitje......
Hoe had ze het dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde hier thuis,
de vrouw kwam terug van d'r uitje......
Have funquote:
Beter als nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel... oke, een beetje dan...
Een ehm.... ehm... roze koekquote:
Maar we leren je niet beter kennen aangezien je een hoop niet online gooitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je me beter kent zul je daar meer en meer van overtuigd raken
Ja, ik zou alleen kunnen stoppen voor een verdomd goede redenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker dom, zozo dus toch wel verslaaft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |