Ohquote:
Moet haast wel een kloon zijn Pietje.quote:
Wie?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Schtutz@
Ik ben vandaag iemand tegengekomen in de stad waarvan ik zeker ben dat ik 'r vaker gezien heb maar geen idee waar of wanneer. Ik kan er slecht tegen als mijn geheugen me in de steek laat
Ben je leuk genoeg om je wel te leren kennen??? heb je leuke en intressante dingen op je kerfstok??? heb je Humor en zie je er goed uit??? zoniet la maar danquote:
Jij wordt ook steeds veeleisenderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben je leuk genoeg om je wel te leren kennen??? heb je leuke en intressante dingen op je kerfstok??? heb je Humor en zie je er goed uit??? zoniet la maar dan![]()
Mwah, maar je hebt groot gelijk hoor Heks, als je de lat hoog genoeg legt krijg je ook minder vullis binnenquote:
quote:Striptease: afl.3 Hou rechts
25.01.2011 | Cultuur - Documentaire - Fragment - Striptease
Hij kan nog niet rijden, maar weet al zeer goed rechts te houden. Striptease gaat op bezoek bij een jonge militant van de extreem-rechtse groep Agir. Hij kan het goed uitleggen en een goede verstaander heeft niet veel woorden nodig. De boodschap is dus heel duidelijk …
http://video.canvas.be/striptease-afl3-hou-rechts
juist Deissy wij voelen elkaar aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, maar je hebt groot gelijk hoor Heks, als je de lat hoog genoeg legt krijg je ook minder vullis binnen
Het doet mij denken aan scènes uit League of Gentlemen, een nogal aparte absurde sitcom van de BBC.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef Coos het volgende:
Deze was ook lachenEn triest. Totaal de weg kwijt.
http://video.canvas.be/striptease-afl-2-uw-vel-moet-ik-hebben
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
Mn moeder is een uur geleden richting mn broer gegaan om als het nodig is op mn nichtje te pakken...
ik hoop het wel voor hun...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.
spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
Mn moeder is een uur geleden richting mn broer gegaan om als het nodig is op mn nichtje te pakken...
las jullie gaan morgen weer voor een echoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.
Het duurt nog heeel lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las jullie gaan morgen weer voor een echoje zit op de helft toch Juud
Zo'n echo? Half uurtje schat ik zo.quote:
Ook dat duurt best lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n echo? Half uurtje schat ik zo.
voor je het weet is ze geboren hoor, tijd gaat te snel, zo is het maandag zo weer het weekend de dagen vliegen om.quote:
Een 6,5. Gewoon aardig, niet echt bizonder. (Wel af en toe hele mooie landschapsbeelden)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand al gezien? Net gedownload, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor je het weet is ze geboren hoor, tijd gaat te snel, zo is het maandag zo weer het weekend de dagen vliegen om.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
Ik las net wel een heftige spoiler op YT mbt die film.
Ik zeg niks. Op YT waren ze ook al zo boos op die spoilert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zeggen.
zit ergens rond de 40 minuten
Nou, dan kun je wel stoppen met kijken. Die vogel blijft gewoon iedere morgen op hetzelfde tijdstip overvliegen, that's it, de rest van de filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zeggen.
zit ergens rond de 40 minuten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dan kun je wel stoppen met kijken. Die vogel blijft gewoon iedere morgen op hetzelfde tijdstip overvliegen, that's it, de rest van de film
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btwquote:
Ik sta stabiel op 29, al een week langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btw
Ja je bent liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sta stabiel op 29, al een week lang
Hoe kan hetquote:Werkstrafje voor doodrijder
Spijkenisse - Een wegpiraat die met 130 km per uur de 19-jarige Imre Cok voor een bioscoopcomplex doodreed, heeft slechts 240 uur werkstraf gekregen. De rechter vond roekloos rijgedrag "niet bewezen"..
Ivo K. uit Hoogvliet heeft kort in voorarrest gezeten, en als dat wordt afgetrokken, rest hem nog een werkstraf van 148 uur.
April 2010 reed K. Imre in Spijkenisse op de Groene Kruisweg bij een tijdelijke fietsoversteekplaats ondersteboven.
De officier van justitie in Rotterdam had acht maanden cel geëist, zo meldt Omroep Rijnmond.
Op de site van de omroep wordt verontwaardigd gereageerd op de volgens velen belachelijk lage straf. "Ik ben sprakeloos", schrijft Cees uit Rotterdam. "Noemen ze dit een straf", meldt een ander.
"De rechter heeft gelijk, met 130 over een 80 weg scheuren is niet roekeloos. Dat is wél hersenloos! Deze rechter (zoals wel meerdere rechters) is volledig de werkelijkheid uit het oog verloren en acteert alleen nog maar als een robot volgens de regeltjes. Geen spoortje van enige menselijkheid in de rechterlijke macht geloof ik", aldus een ander op de site van Rijnmond.
Sinds wanneer is dat note-waardig dan? Dan zal Pietje het wel druk hebben als ie ooit NGC kijkt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btw
Als ik blauw was kreeg je een posi notequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand dat dat onderkend
Dat was voor Pietje. Static denk ik .. Was een dood paardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat note-waardig dan? Dan zal Pietje het wel druk hebben als ie ooit NGC kijkt!
Ik al maanden op 30.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sta stabiel op 29, al een week lang
En De Leeuwenkoningquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat note-waardig dan? Dan zal Pietje het wel druk hebben als ie ooit NGC kijkt!
Als ik blauw zou zijn, ging ik gewoon pittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik blauw was kreeg je een posi note
Die durft pietje alleen te kijken met vriendjes overdag!quote:
125 dagen klinkt toch korter dan 4 maandenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nog maar 17/18 weken, ook wel 4 maand.
Nog maar 125 dagen....
Oh wacht ik ben blauwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als ik blauw zou zijn, ging ik gewoon pitten
Pietje is anders een hele stoere Pietje hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die durft pietje alleen te kijken met vriendjes overdag!
Wat heb je gezopen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh wacht ik ben blauw [ afbeelding ]
Ja? blauw van de drank of blauw van de rook?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Logisch, dinsdag, 22:02 uur, vaste prikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo laat alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Logisch, dinsdag, 22:02 uur, vaste prik
Dan niet tutholaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:03 schreef Soury het volgende:
Ja troela's ik ga dat niet uitleggen enzo....
hahaquote:
Ik leef nogquote:
Ik ben een hollandse boere trien hoorquote:
ow...ik dacht dat ze met dr blauw knoop sardientjes aan het roken was...majaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:05 schreef Deisyy het volgende:
Soury bedoelt dat ze blauw bloed heeft, maar dat mag niemand weten
Nou echt he !!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijd vliegt, voor je het weet is de zomer weer voorbij
Adoe!!!quote:
Verdamme betraptquote:
Ik proeste even... Mijn toetsenbord met snot. Lekker belangrijkquote:
quote:
En nu ben je blauw en blijf je ook nog een soppend aan je toetsenbord plakken...wat kut meidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik proeste even... Mijn toetsenbord met snot. Lekker belangrijk
Slaap lekker zonder pijn hopelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Blauwe!
Anyhood, ik duik er eens vroeg in, slaap al drie nachten erg slecht. Mijn benen doen 's nachts zeurderig pijn. Ik vermoed gangreen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Tijd vliegt, voor je het weet is de zomer weer voorbij
Nah zonder die poten gaat het ook wel. Oh die tieten van je maken je toch wel onstabiel ...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Blauwe!
Anyhood, ik duik er eens vroeg in, slaap al drie nachten erg slecht. Mijn benen doen 's nachts zeurderig pijn. Ik vermoed gangreen
Ik ben hartstikke zwart hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
En nu ben je blauw en blijf je ook nog een soppend aan je toetsenbord plakken...wat kut meid
slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Blauwe!
Anyhood, ik duik er eens vroeg in, slaap al drie nachten erg slecht. Mijn benen doen 's nachts zeurderig pijn. Ik vermoed gangreen.
In de zijligging niet hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah zonder die poten gaat het ook wel. Oh die tieten van je maken je toch wel onstabiel ...
ach Dementor maak je niet druk, voor het einde van het jaar heb je er nog veel meerquote:
quote:
Jemig hoe danquote:
Dan moet je gewoon het Teun-systeem inbouwen!quote:
Ian Niks ja dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is vanwege die opmerking richting Ian afgelopen week.
Waarbij ik opmerk dat je SAM in deze ook rustig Pietje kunt noemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon het Teun-systeem inbouwen!
[ afbeelding ]
Die trekt de note aan
Yep die gaat recht op doel af hè! Remlof heeft een afwijking naar links.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Waarbij ik opmerk dat je SAM in deze ook rustig Pietje kunt noemen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep die gaat recht op doel af hè! Remlof heeft een afwijking naar links.
O, ja? Hoe weet jij dat?quote:
Een virtuele lul kan diep zittenquote:
Ik vond 'm tofquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Beetje flauwe film hè Piet, ik heb het een stuk doorgespoeld, het werd langdradig.
Meer dan waard.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat is vanwege die opmerking richting Ian afgelopen week.
Hoe dan ??? Zo relaxed met je pootje verbrijzeld. Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 'm tof. Niet langdradig, het is een relatief korte film en dat hebben ze juist prima gedaan.
Join the clubquote:
Ik baal dat ik nog steeds niet weet waarom die vogel nu op exact hetzelfde tijdstip in de morgen overkwam.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 'm tof. Niet langdradig, het is een relatief korte film en dat hebben ze juist prima gedaan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[me=De_Kardinaal] vuurt een Teun af!
vuurt een Teun af!
vuurt een Teun af!
vuurt een Teun af!
vuurt een Teun af!
vuurt een Teun af![/me]
Zo doe je dat!
Zie illustratie een tijdje geleden.quote:
ok.. Ik zoek je post historie wel doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie illustratie een tijdje geleden.
Precies, daarom is 't een goede filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso is die plot met die twee grieten vraag, want die spelen verder geen enkele rol meer. Ik had min of meer verwacht dat die alarm zouden slaan of zo.
Het is waar gebeurd he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso is die plot met die twee grieten vraag, want die spelen verder geen enkele rol meer. Ik had min of meer verwacht dat die alarm zouden slaan of zo.
mwah, "Touching the Void", ook gebaseerd op een waar gebeurt verhaal, tien keer beterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Precies, daarom is 't een goede film.
Ik heb van de week het Nieuws gezien, volgens mij was alles ook echt gebeurd maar ik vond het evengoed ook wel leuk....het was ver van mijn bed ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Jian het volgende:
Ik heb van de week The Chronicles of Narnia: The Voyage of the Dawn Treader gezien![]()
Volgens mij niet echt gebeurd, maar ik vond het toch wel leuk
Ik vond het ongeloofwaardig .. Je arm geplet .Dat doet zeer er hij was zo relaxed. Domme filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar dat hadden ze er ook wel uit mogen laten wat mij betreft.
Als je arm geplet is voel je er juist niks van. Pas als ie eraf gaat gaat 't zeer doen, maar hij had 'm afgebonden (al dagenlang). Dan voel je van de arm alsnog niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Soury het volgende:
Ik vond het ongeloofwaardig .. Je arm geplet .Dat doet zeer er hij was zo relaxed. Domme film
Ja, de film was "te gemaakt gespeeld", kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het ongeloofwaardig .. Je arm geplet .Dat doet zeer er hij was zo relaxed. Domme film
Alles is ver van je bed !! Jammer beter je best doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb van de week het Nieuws gezien, volgens mij was alles ook echt gebeurd maar ik vond het evengoed ook wel leuk....het was ver van mijn bed ook!
Ik kijk altijd het jeugdjournaal, da's geloof ik ook niet echt gebeurdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb van de week het Nieuws gezien, volgens mij was alles ook echt gebeurd maar ik vond het evengoed ook wel leuk....het was ver van mijn bed ook!
Da's nog info van de tijd dat je in het vreemdelingenlegioen diende neem ik aan ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je arm geplet is voel je er juist niks van. Pas als ie eraf gaat gaat 't zeer doen, maar hij had 'm afgebonden (al dagenlang). Dan voel je van de arm alsnog niks.
Wat een boefjequote:Lionel Messi heeft een boete van naar verluidt tussen de tweeduizend en drieduizend euro gekregen. Dat meldt de wereldvoetbalbond FIFA. Niet dat de aanvaller van Barcelona zich ernstig heeft misdragen: na zijn doelpunt tegen Racing Santander, Messi maakte de 2-0 uit een penalty, toonde hij een t-shirt met daarop de tekst fijne verjaardag moeder. Verboden, volgens de Spaanse voetbalbond (RFEF).
Pietje, wat een onzin.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je arm geplet is voel je er juist niks van. Pas als ie eraf gaat gaat 't zeer doen, maar hij had 'm afgebonden (al dagenlang). Dan voel je van de arm alsnog niks.
Holy cock !!!quote:
Het denigrerende kusje was wel duidelijk toch.quote:
Jij ging al een half uur geleden pitten. Opgerot.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Pietje is nu aan het rommelen in een keukenla, op zoek naar een mes om één en ander te testen
Alleen direct na een ongeval voel je vanwege de adrenaline even niets. Maar het duurt meestal niet zo heel lang voordat de één of andere zenuw wat signalen door gaat gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Z'n arm kreeg toch ook een andere kleur, en stierf af. Of ben ik echt gek?
Nee hoor Pietje, zo gaat dat in real life ook hoor, ........ maar wel gaan het maar niet uitproberen hèquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja ga ff de hele film verradenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ook als ie geplet is, en er geen bloed heen gaat. Ook zenuwen worden 'gevoed' door bloedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Alleen direct na een ongeval voel je vanwege de adrenaline even niets. Maar het duurt meestal niet zo heel lang voordat de één of andere zenuw wat signalen door gaat geven
Hij gaat notequote:
Dan zou iemand zonder been nooit geen pijn hebben in zijn niet aanwezige voet, maar juist die verrekken regelmatig van de fantoompijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ook als ie geplet is, en er geen bloed heen gaat. Ook zenuwen worden 'gevoed' door bloed.
Welnee gewoon niet kijken. Lees het verhaal van die gozer das meer boeiend. En waarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Toverheks het volgende:
Laat Pietje zich zelf maar een note geven, gaat gewoon de hele film verraaien, ja lekker dan nou hoef ik hem niet meer te zien
Nou, ik zelf nog niet helemaal eigenlijk. Want ik ben wel benieuwd wat zo iemand nu echt voelt bij een afgebonden arm in die situatie. Ik denk dat het heel erg pijnlijk is, maar zeker weten doe ik het ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fantoompijn
Ok, ik ben overtuigd.
Heeft ie dat voor of na dat het gebeurde geschreven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee gewoon niet kijken. Lees het verhaal van die gozer das meer boeiend. En waar
Met één arm, ernaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Heeft ie dat voor of na dat het gebeurde geschreven?
Ik heb mijn arm gebroken (bovenarm) en ik wil je zeggen dat ik de pleuris heb gegild. Het bot stak nog net niet door mijn vel. Fucking hell echt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, ik zelf nog niet helemaal eigenlijk. Want ik ben wel benieuwd wat zo iemand nu echt voelt bij een afgebonden arm in die situatie. Ik denk dat het heel erg pijnlijk is, maar zeker weten doe ik het ook weer niet.
M.a.w., ik schuif wel een stukje op in jouw richting. Klein stukje hè
had de promo van pietje al gezien leek me goeie film, maar nu zal je zien ga ik alleen op die arm lettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee gewoon niet kijken. Lees het verhaal van die gozer das meer boeiend. En waar
Ja, want dat deed ie ook nog even tussen neus en lippen door hè, twee keer een bot breken voordat hij ging snijden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn arm gebroken (bovenarm) en ik wil je zeggen dat ik de pleuris heb gegild. Het bot stak nog net niet door mijn vel. Fucking hell echt.
Daar gaat het ook om.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had de promo van pietje al gezien leek me goeie film, maar nu zal je zien ga ik alleen op die arm letten
Alleen als er met jou geen land te bezeilen valt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Jian het volgende:
Als ik nou Piraat op de Noordzee zou worden hè, zouden ze me dan ook gewoon weer vrijlaten nadat ze me opgepakt hadden? Ik vroeg het me gewoon af
Het is echt. Dat boeide me ook om de film te kijken. Maar het acteerwerk deed me niks ..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, want dat deed ie ook nog even tussen neus en lippen door hè, twee keer een bot breken voordat hij ging snijden.
Gewoon paniek, want eigenlijk voelde je er niks van natuurlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb mijn arm gebroken (bovenarm) en ik wil je zeggen dat ik de pleuris heb gegild. Het bot stak nog net niet door mijn vel. Fucking hell echt.
Jah inderdaadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Gewoon paniek, want eigenlijk voelde je er niks van natuurlijk
zal ook wel een film over gemaakt zijn denk ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
Wat ik eigenlijk veel heftiger vond, ik weet niet meer welke film/doc dat was, maar dat is zo'n vent die op Mount Everest ofzo echt 30 meter van de tent ligt dood te vriezen, gewoon bij kennis hè en dat niemand van die gasten in die tent de kracht heeft om m te halen/redden i.v.m. zuurstofgebrek. Echt gebeurd hoor, ik zeg 't je
Zware rokers denk ik?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
Wat ik eigenlijk veel heftiger vond, ik weet niet meer welke film/doc dat was, maar dat is zo'n vent die op Mount Everest ofzo echt 30 meter van de tent ligt dood te vriezen, gewoon bij kennis hè en dat niemand van die gasten in die tent de kracht heeft om m te halen/redden i.v.m. zuurstofgebrek. Echt gebeurd hoor, ik zeg 't je
Ik heb eigenlijk nooit medeleven met dit soort avonturisten. Ze gaan ervoor en leggen het loodje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Jian het volgende:
Ik heb dat altijd met conducteurs , dan denk ik, ja kom op, je wil een avontuurlijk leven, je wil dat uniform dragen, je wil reizen, ga dan niet zeiken als je een beetje zinloos geweld tegen komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit medeleven met dit soort avonturisten. Ze gaan ervoor en leggen het loodje.
Je neemt de gok
slaap lekker Teunquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik ga oprutte, omdat het moet van Pietje
Dat is werkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met conducteurs , dan denk ik, ja kom op, je wil een avontuurlijk leven, je wil dat uniform dragen, je wil reizen, ga dan niet zeiken als je een beetje zinloos geweld tegen komt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met conducteurs , dan denk ik, ja kom op, je wil een avontuurlijk leven, je wil dat uniform dragen, je wil reizen, ga dan niet zeiken als je een beetje zinloos geweld tegen komt.
Je weet wel beter mag ik hopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geen werk, dat is een avontuur
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Dank je Heks, hij is aan die muis niet besteed en ik ga 'm niet uitleggen, dat verdom ik
Ik zie geen smiley die op tafel slaat van het lachen, dus ik ga uit van sarcasme, dus rot dan maar lekker naar je nest ofzo, je bent weer niet te pruimen vanavondquote:
Het is ook altijd wat met mij he ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie geen smiley die op tafel slaat van het lachen, dus ik ga uit van sarcasme, dus rot dan maar lekker naar je nest ofzo, je bent weer niet te pruimen vanavond
Die ging zich toch laten scheren van kut tot teen. Best stoer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:02 schreef Toverheks het volgende:
Moot je inbox is vol, maar geniet en niet de bibbers hebben hoor, je gaat een pracht avontuur tegenmoet,![]()
![]()
![]()
en ff laaste nummertje ik wens jullie slaap lekker![]()
![]()
Ja, in Nieuw-Zeeland.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ging zich toch laten scheren van kut tot teen.
Jemig das duurquote:
Ha das cool.... Mehhhhquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dan laat ik dus ook alles vervangen door schapenwol, dan heb je ook wat.
Staat er een pic in Krea?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb net een sieradendoosje gemaakt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Laysa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah zo is het nu dus
deze is leuk Liesquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens vind ik het echt zo een stomme hobby maar ik knutsel tegenwoordig wat af!!!!
Het staat ook zo stom, om te zeggen. Net als borduren ofzo. Maar ik vermaak mij er echt al weken avonden mee, papercraft, dingen met stroken maken enzoEn ik wil ook nog eens zeep maken, was in shock toen ik las dat je daar gootsteenontstopper voor gebruikt.
Vind ik helemaal niet stom, niks om je druk over te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ergens vind ik het echt zo een stomme hobby maar ik knutsel tegenwoordig wat af!!!!
Het staat ook zo stom, om te zeggen. Net als borduren ofzo. Maar ik vermaak mij er echt al weken avonden mee, papercraft, dingen met stroken maken enzoEn ik wil ook nog eens zeep maken, was in shock toen ik las dat je daar gootsteenontstopper voor gebruikt.
Ik zit dus ook steeds daar te kijken of er iets is wat ik leuk vind! Na de vakantie maar eens iets kiezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Kom ik nog effe de boel afsluiten hier zie ik dit !quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Nah, lief van jullie.
Voor al die dingen die daar staan maak ik stroken, dat is eigenlijk heel simpel.
Als je uit een tijdschrift een strook knipt is hij vrij dun dus moet je hem vouwen. De stroken moeten wel allemaal even breed zijn dus je moet even grote tijdschrijften hebben. Deze is uit een a4tje en daar 4 stroken van, Tegenwoordig haal ik uit een a4 folder de nietjes en knip daar stroken van, is dat dan a3?
Naja maakt niet uit, de stroken moeten even breed zijn, je vouwt ze door de helft, vouwt het weer terug, vouwr dan in de lengte je randen naar het midden toe en klapt hem dan dicht. (met wat lijm er tussen,) Dan heb je een stukje draad, daar maak je veel van, die plak je aan elkaar en die rol je op, simpeler kan ik het niet uitleggen
Nu wordt 't interessant.quote:Fraude met het reizen met de OV-chipkaart is ook mogelijk zonder daadwerkelijk op een station in te checken. Daardoor wordt de reis niet geregistreerd en ontvangt de vervoerder geen geld, schrijft Webwereld woensdag.
oh dat is nog laat hoor Marrije, soms beginnen ze hier nog vroeger als er een woning wordt gerenoveertquote:Op woensdag 26 januari 2011 07:49 schreef Marrije het volgende:
De bouwvakkers in de woning hieronder zijn NU al met de drilboor aan de gang
ik zeg doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
En anders open ik een ustream, ipv tekenen met Tonja, knutselen met liesje![]()
oh dan mag je in je handjes knijpen, hier doen ze er langer over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:27 schreef Marrije het volgende:
Ik vroeg gisteren of de nieuwe keuken er al in zat, zegt die man, de oude is er net uit.
Ja, daarom juist![]()
Maar er schijnt een maand (!) te staan voor het renoveren van zo'n woning
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh dan mag je in je handjes knijpen, hier doen ze er langer over.
Komkoimmertijd Marrije?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het maar lang duren
![]()
En ze roken zoveel dat het in mijn hal gewoon ruikt alsof iemand er een peuk zit te roken
quote:Man slaat alarm om seksdrift vrouw
Waiblingen - Een wanhopige man die de seksdrift van zijn dominante echtgenote niet meer kon verdragen, heeft de politie ingeschakeld.
Het stel uit het Duitse Waiblingen is achttien jaar getrouwd en heeft twee kinderen. De man wordt naar eigen zeggen al jarenlang door zijn vrouw geterroriseerd. Dat meldt Bild.
Hoewel zijn vrouw onlangs aankondigde te willen scheiden, bespringt ze haar man nog iedere nacht. Het slachtoffer neemt sinds vier jaar zijn toevlucht tot de woonkamer voor zijn nachtelijke rust, maar dat houdt de hitsige Duitse niet tegen.
De man kan dat niet langer verdragen en kan op begrip rekenen van de politie: "We vinden dat de man zoals iedereen recht heeft op zijn nachtrust." De agenten gaan 'eens met de vrouw praten.'
ach denk maar zo, ze moeten wel kunnen ontspannen ondertussen, ga ze vooral niet terecht wijzen marrije want dan beginnen ze morgen gewoon om kwart over 6quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het maar lang duren
![]()
En ze roken zoveel dat het in mijn hal gewoon ruikt alsof iemand er een peuk zit te roken
Bullquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
Waar of niet waar?
Bron: Telegraaf.nl
[..]
Oh ik ga er niks van zeggen hoor, hou de babykamer gewoon dicht (grenst aan de hal).quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach denk maar zo, ze moeten wel kunnen ontspannen ondertussen, ga ze vooral niet terecht wijzen marrije want dan beginnen ze morgen gewoon om kwart over 6bouwvakkers is en zijn apart volk
Ja op het arbeidsethos en klantvriendelijkheid is in 020 wel wat aan te merken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach denk maar zo, ze moeten wel kunnen ontspannen ondertussen, ga ze vooral niet terecht wijzen marrije want dan beginnen ze morgen gewoon om kwart over 6bouwvakkers is en zijn apart volk
ja las ik, 4 nog wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Gert het volgende:
Morning
[..]
Ja op het arbeidsethos en klantvriendelijkheid is in 020 wel wat aan te merken.
Vier Amsterdamse hotels in top-10 Smerigste van Europa
Vier van de tien is best wel dramatisch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja las ik, 4 nog wel.
ach in dit hotel kan je van de vloer eten, ja ik run een hotel en heb altijd 2 vaste *gasten* soms een loge van 1 van hun erbij, en die denkt dan ook leuk zo een prive hotel
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vier van de tien is best wel dramatisch.
Maar het állerslechtste hotel van Europa staat ergens in Turkije. Die recensies van bezoekers!
quote:By now we were losing the will to live.........I would have used the chair to hang myself but knowing our luck the leg would have broken and i would have ended up with a collar.
Drie op de acht chauffeurs dealt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:
En dan onderweg naar het hotel even kabouterpost scoren in de taxi. Zolang het nog kan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ionnen__.html?p=17,1
gefeliciteerd, leuke naam. Isabeau vind ik ook mooi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Laysa het volgende:
Mn nichtje is geboren...En ze heet Isabelle
Ja, de taxi-branche is echt helemaal naar de filistijnen geholpen hier. Vooral 's weekends is het oppassen geblazen. Waag het niet om een opmerking te maken als je nog net voorkomen kan dat je door zo'n idioot doodgereden wordt, als je er iets van zegt is de kans groot dat de chauffeur uitstapt en je neersteekt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef Copycat het volgende:
En dan onderweg naar het hotel even kabouterpost scoren in de taxi. Zolang het nog kan.
http://www.telegraaf.nl/b(...)ionnen__.html?p=17,1
Gefeli en wat een mooie naam, hoe laat is ze geboren???quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Laysa het volgende:
Je kunt dus voortaan beter een snorder nemen? Toen ik in A'dam woonde, woedde die hele taxioorlog tussen TCA en Taxi-Direct. Nu is het een guerrillastrijd geworden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, de taxi-branche is echt helemaal naar de filistijnen geholpen hier. Vooral 's weekends is het oppassen geblazen. Waag het niet om een opmerking te maken als je nog net voorkomen kan dat je door zo'n idioot doodgereden wordt, als je er iets van zegt is de kans groot dat de chauffeur uitstapt en je neersteekt.
We hebben nu de vrije rijders weer terug. Geen idee waar ze vandaan komen maar iig niet uit Amsterdam. TCA is nog de veiligste keus tegenwoordig, dat zegt wel wat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je kunt dus voortaan beter een snorder nemen? Toen ik in A'dam woonde, woedde die hele taxioorlog tussen TCA en Taxi-Direct. Nu is het een guerrillastrijd geworden?
quote:Reuzenbaby geboren
Een 33-jarige Russische vrouw is in de stad Khabarovsk (Oost-Rusland) bevallen van een baby van 7,2 kilo. De grote kleine jongen is 67 centimeter lang.
Een baby die zwaarder is dan 5 kilo wordt reusachtig genoemd. Volgens statistieken zijn dat soort reuzenbaby's zeldzaam. De 14-jarige dochter van de vrouw woog bij haar geboorte overigens slechts 4 kilogram.
De baby kwam met een keizersnede ter wereld. Ondanks zijn flinke gewicht en lengte maken moeder en zoon het goed.
TCA-chauffeurs bieden ook de zuiverste coke?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:38 schreef Scrutinizer het volgende:
We hebben nu de vrije rijders weer terug. Geen idee waar ze vandaan komen maar iig niet uit Amsterdam. TCA is nog de veiligste keus tegenwoordig, dat zegt wel wat.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Laysa het volgende:
Geen idee, niet zo mijn ding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
TCA-chauffeurs bieden ook de zuiverste coke?
Moah, daar heeft de overheid ook een flink handje aan meegeholpen, geloof ik.quote:Wel triest hoe die branche zichzelf kapotmaakt.
Jorritsma dacht ik. Die deed ook nog een gooi naar het burgemeesterschap te 020quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, daar heeft de overheid ook een flink handje aan meegeholpen, geloof ik.
Zij is niet uitzonderlijk klein, hij is 2 meter 13.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is niet te hopen voor die mevrouw
Ze ziet er wel uit alsof ze spontaan af kan breken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij is niet uitzonderlijk klein, hij is 2 meter 13.
Ik weet niet meer precies hoe het allemaal zat. Alleen dat toen de top van TCA werd opgepakt. Nomen est omen meneer Grijpink.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Moah, daar heeft de overheid ook een flink handje aan meegeholpen, geloof ik.
Ik dacht dat mevr. Netelenbos er vooral de hand in had maar iig is er nu helemaal geen sprake meer van regulering. Er rijden ook Mercedessen van bijna 30 jaar oud rond die volgens mij ook nog een tijd in Noord-Afrika als taxi gebruikt zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jorritsma dacht ik. Die deed ook nog een gooi naar het burgemeesterschap te 020
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Laysa het volgende:
Felici ouwe bastaard!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Het is nu ook een bijzondere dag waarop de groten der aarde zijn geboren,
waaronder BobdeStreamer![]()
Hieperde piep en hoera Bob van hartequote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Niet als ik instap. Ik ga altijd aan de eerste taxi vragen wat dat kost en in de tweede zitten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:56 schreef Toverheks het volgende:
de taxioorlog is begonnen met dat eigen rijders die een half of heel nummer hadden gekocht dat zo van de baan werd geschoven, chauffeurs die zich voor duizende euro`s in de schuld staken.
de gemiddelde taxi chauffeur in Amsterdam kan niet eens goed nederlands, en de straten al helemaal niet, weten ze ongeveer waar het ligt rijden die koekebakkers ook een heel stuk om, toeristen betalen zich blauw aan een ritje.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
de meeste zijn regelrechte oplichters, maar wat Schrutz zegt, TCA doet zijn best om goed voor de dag te komen, meeste chauffeurs in pak etc.etc.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet als ik instap. Ik ga altijd aan de eerste taxi vragen wat dat kost en in de tweede zitten.
Van harte, dan ben je wel zo ongeveer op de helftquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dank u, dank uzit nu op level 42
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Laysa het volgende:
Dat klinkt als een gevalletje zwangerschapsdiabetes.... hoewel de lengte ook wel extreem is.quote:
Menig artiest is ook z'n instrument kwijtgeraakt op weg naar z'n optreden. Die moet dan beslist in de kofferbak en de chauffeur rijdt na de rit weg nog voordat diegene de kofferbak kan openen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:56 schreef Toverheks het volgende:
de gemiddelde taxi chauffeur in Amsterdam kan niet eens goed nederlands, en de straten al helemaal niet, weten ze ongeveer waar het ligt rijden die koekebakkers ook een heel stuk om, toeristen betalen zich blauw aan een ritje.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:00 schreef BobdeStreamer het volgende:
Dank u, dank uzit nu op level 42
schofterig toch, en ja je bedenkt je niet zo gauw om het taxinummer op te schrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Menig artiest is ook z'n instrument kwijtgeraakt op weg naar z'n optreden. Die moet dan beslist in de kofferbak en de chauffeur rijdt na de rit weg nog voordat diegene de kofferbak kan openen.
Feli, Bob
Mooi, had zelf deze versie op m'n facebook gezetquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Level 42 - Hot Water (live) - 1984
Bob, gefeliciteerd met je 35e verjaardagquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:54 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Tis wat hè. Donald woog bij zijn geboorte 11 pond, zonder zwangerschapsdiabetes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt als een gevalletje zwangerschapsdiabetes.... hoewel de lengte ook wel extreem is.
Maar je moet er niet aan denken, zo'n 14-ponder
Thanksquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bob, gefeliciteerd met je 35e verjaardag![]()
Is het meest spectaculaire nummer van Level 42, behalve het gehamer van Mark King wordt de basis ook nog eens gelegd door een bas-sequencer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:13 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Mooi, had zelf deze versie op m'n facebook gezet![]()
en dat klinkt me toch lekker vetquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het meest spectaculaire nummer van Level 42, behalve het gehamer van Mark King wordt de basis ook nog eens gelegd door een bas-sequencer.
Voor je verjaardag: een funky tenorsax-solo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:19 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
en dat klinkt me toch lekker vet
Raquel, ieuw Marrije!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
gefeliciteerd, leuke naam. Isabeau vind ik ook mooi.
Oh en Juud, gisteren bij toekomsthotel kwam er een meisje voorbijgenaamd Raquel(le). Vind ik ook wel mooi. Al doet het me ook wel wat denken aan Rachel Hazes
Topquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor je verjaardag: een funky tenorsax-solo.
..
Van de bolero tot aan uit je dak.
Ik moet eerlijk zeggen: ik voel me ietsje beter dan gisteren. Maar ik ben vandaag ook niet de deur uit gegaan. Mn lichaam doet niet zo'n pijn als gisteren en afgelopen nacht deden mijn bijholten ook pijn, maar dat is gelukkig over. Ik ben nog steeds aan de Otrivin en paracetamol, dat dan weer wel. Maar mijn neus is nog steeds zo'n waterval als gisteren en naast rood nu ook schraal, flink invetten dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:34 schreef Deisyy het volgende:
Hoe is het met jouwn verkoudheid Marrije?
Ik zit hier snotterend en met koorts op kantoor
Fijn dat het iets beter gaat dan gisteren, maar het klinkt nog niet geweldig. Wel een klus he, met 3 drukteschoppertjes om je heen nu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen: ik voel me ietsje beter dan gisteren. Maar ik ben vandaag ook niet de deur uit gegaan. Mn lichaam doet niet zo'n pijn als gisteren en afgelopen nacht deden mijn bijholten ook pijn, maar dat is gelukkig over. Ik ben nog steeds aan de Otrivin en paracetamol, dat dan weer wel. Maar mijn neus is nog steeds zo'n waterval als gisteren en naast rood nu ook schraal, flink invetten dus.
Nu dan maar even bijtanken voor straks en het is inderdaad al lekker dat je niet hoeft te koken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Marrije het volgende:
Aaah, das wel leuk![]()
De baby slaapt en de jongste peuter doet een tukkie, dus ik heb alleen de oudste peuter om me heen op het moment. Dan is het wel goed te doenMaar straks als iedereen wakker is dan staat mijn hoofd er eigenlijk even niet naar, dat klopt wel
![]()
Gelukkig hoef ik niet te koken, genoeg over van gisteren. Dus éigenlijk mag ik niet klagen
Dit was je enige post van vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Feli BOB !
als het goed is is er al een kaartje voor je onderweg om te bedanken voor de dvd's dus
dat komt goed uit, ken ik het met 1 kaartje af !![]()
[ afbeelding ]
en Laysa en DK ook Feli met de gezinsuitbreiding !
Het gaaaaaat maar door die baby's hier![]()
stelletje Fokkers !![]()
Dees ik wilde ook net zeggen, duik lekker je nest in, maar dat gaat dus niet,
morgen in je nest blijven dan![]()
sterkte![]()
na dawast weer voor vandaag
Goed, thnx, en met jullie?quote:
Ik vind Love Games beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is het meest spectaculaire nummer van Level 42, behalve het gehamer van Mark King wordt de basis ook nog eens gelegd door een bas-sequencer.
ja, ik heb gepoeptquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was je enige post van vandaag?Gezellig
![]()
Ben je je 2 ons al kwijt?
Wat is poepen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
iedereen stil
alsof jullie nooit moeten poepen
Ik dubbel wel met mevrouw 2e van links!quote:
Zn gangetje...Fijn om je weer te lezen hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Goed, thnx, en met jullie?
Reactie duurde even, zoonlief besloot een uur geleden dat het tijd was voor een voeding![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:20 schreef remlof het volgende:
Ow, gefeliciteerd met je tanteschap Laysa
Tuurlijk Bob. Gefeliciteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |