Ohquote:
Moet haast wel een kloon zijn Pietje.quote:
Wie?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
Schtutz@
Ik ben vandaag iemand tegengekomen in de stad waarvan ik zeker ben dat ik 'r vaker gezien heb maar geen idee waar of wanneer. Ik kan er slecht tegen als mijn geheugen me in de steek laat
Ben je leuk genoeg om je wel te leren kennen??? heb je leuke en intressante dingen op je kerfstok??? heb je Humor en zie je er goed uit??? zoniet la maar danquote:
Jij wordt ook steeds veeleisenderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ben je leuk genoeg om je wel te leren kennen??? heb je leuke en intressante dingen op je kerfstok??? heb je Humor en zie je er goed uit??? zoniet la maar dan![]()
Mwah, maar je hebt groot gelijk hoor Heks, als je de lat hoog genoeg legt krijg je ook minder vullis binnenquote:
quote:Striptease: afl.3 Hou rechts
25.01.2011 | Cultuur - Documentaire - Fragment - Striptease
Hij kan nog niet rijden, maar weet al zeer goed rechts te houden. Striptease gaat op bezoek bij een jonge militant van de extreem-rechtse groep Agir. Hij kan het goed uitleggen en een goede verstaander heeft niet veel woorden nodig. De boodschap is dus heel duidelijk …
http://video.canvas.be/striptease-afl3-hou-rechts
juist Deissy wij voelen elkaar aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mwah, maar je hebt groot gelijk hoor Heks, als je de lat hoog genoeg legt krijg je ook minder vullis binnen
Het doet mij denken aan scènes uit League of Gentlemen, een nogal aparte absurde sitcom van de BBC.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:55 schreef Coos het volgende:
Deze was ook lachenEn triest. Totaal de weg kwijt.
http://video.canvas.be/striptease-afl-2-uw-vel-moet-ik-hebben
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
Mn moeder is een uur geleden richting mn broer gegaan om als het nodig is op mn nichtje te pakken...
ik hoop het wel voor hun...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.
spannendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Laysa het volgende:
Mn moeder is een uur geleden richting mn broer gegaan om als het nodig is op mn nichtje te pakken...
las jullie gaan morgen weer voor een echoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Leuk hoor, dat ukje is er vast morgenochtend.
Het duurt nog heeel lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las jullie gaan morgen weer voor een echoje zit op de helft toch Juud
Zo'n echo? Half uurtje schat ik zo.quote:
Ook dat duurt best lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo'n echo? Half uurtje schat ik zo.
voor je het weet is ze geboren hoor, tijd gaat te snel, zo is het maandag zo weer het weekend de dagen vliegen om.quote:
Een 6,5. Gewoon aardig, niet echt bizonder. (Wel af en toe hele mooie landschapsbeelden)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Iemand al gezien? Net gedownload, ben benieuwd
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
voor je het weet is ze geboren hoor, tijd gaat te snel, zo is het maandag zo weer het weekend de dagen vliegen om.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Copycat het volgende:
Ik las net wel een heftige spoiler op YT mbt die film.
Ik zeg niks. Op YT waren ze ook al zo boos op die spoilert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zeggen.
zit ergens rond de 40 minuten
Nou, dan kun je wel stoppen met kijken. Die vogel blijft gewoon iedere morgen op hetzelfde tijdstip overvliegen, that's it, de rest van de filmquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet zeggen.
zit ergens rond de 40 minuten
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou, dan kun je wel stoppen met kijken. Die vogel blijft gewoon iedere morgen op hetzelfde tijdstip overvliegen, that's it, de rest van de film
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btwquote:
Ik sta stabiel op 29, al een week langquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btw
Ja je bent liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sta stabiel op 29, al een week lang
Hoe kan hetquote:Werkstrafje voor doodrijder
Spijkenisse - Een wegpiraat die met 130 km per uur de 19-jarige Imre Cok voor een bioscoopcomplex doodreed, heeft slechts 240 uur werkstraf gekregen. De rechter vond roekloos rijgedrag "niet bewezen"..
Ivo K. uit Hoogvliet heeft kort in voorarrest gezeten, en als dat wordt afgetrokken, rest hem nog een werkstraf van 148 uur.
April 2010 reed K. Imre in Spijkenisse op de Groene Kruisweg bij een tijdelijke fietsoversteekplaats ondersteboven.
De officier van justitie in Rotterdam had acht maanden cel geëist, zo meldt Omroep Rijnmond.
Op de site van de omroep wordt verontwaardigd gereageerd op de volgens velen belachelijk lage straf. "Ik ben sprakeloos", schrijft Cees uit Rotterdam. "Noemen ze dit een straf", meldt een ander.
"De rechter heeft gelijk, met 130 over een 80 weg scheuren is niet roekeloos. Dat is wél hersenloos! Deze rechter (zoals wel meerdere rechters) is volledig de werkelijkheid uit het oog verloren en acteert alleen nog maar als een robot volgens de regeltjes. Geen spoortje van enige menselijkheid in de rechterlijke macht geloof ik", aldus een ander op de site van Rijnmond.
Sinds wanneer is dat note-waardig dan? Dan zal Pietje het wel druk hebben als ie ooit NGC kijkt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een note gehad voor een dergelijke foto. De teller loopt op deze week btw
Als ik blauw was kreeg je een posi notequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Eindelijk eens iemand dat dat onderkend
Dat was voor Pietje. Static denk ik .. Was een dood paardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat note-waardig dan? Dan zal Pietje het wel druk hebben als ie ooit NGC kijkt!
Ik al maanden op 30.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik sta stabiel op 29, al een week lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |