thailandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Zonder te googlen, waar staat HTC voor?
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
high tech company?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Dit ja, kijk is achter de eieren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zou de mama van Sharr verdenken
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
HJquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch voor iedereen!!!
En voor Ez ga ik snel een HJ halen
Andriodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Corporation
quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef 92Merel het volgende:
Klopt het dat ik nog steeds dat bliepmuziekje hoor?
lol bijna goed gegoktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Corporation
moet je maar geen kind nemenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef sharr het volgende:
Godver wat is het erg als je kind doodgaat
Desirequote:
Beste combi mogelijk.quote:
nee HTC Corporationquote:
AF!!quote:
Ik zie hetquote:
Beste telefoon die er is!quote:
Wat doet die anonieme fokker daarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
Anonieme_Fokker
trolololo
trolololo
trolololo
trolololo
Wat jij kan kan ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Wat doet die anonieme fokker daar
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
kut aziaten, ze hebben geen stijl dus dan moeten ze maar de westerse modelen namaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |