Ik ben zo blij hequote:
Ik ook voor jouquote:
QFT.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, HTC! wat kan je er toch verliefd op worden
Je hebt wel eens gepost dat je bij Snuf. in de klas zit, en dat en afro is niet zo moeilijk te combinerenquote:
gooi hem er uit danquote:
HTCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Oh, HTC! wat kan je er toch verliefd op worden
Dan kan het alleen maar goed aflopenquote:
zoekemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaargh mijn sigaretten zijn verdwenen
Goedzo, ik zou stoppen als ik jou wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dat is pijnlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik zou de mama van Sharr verdenkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hele toffe celefoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Zonder te googlen, waar staat HTC voor?
thailandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
ik heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
high tech company?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
Dit ja, kijk is achter de eieren?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik zou de mama van Sharr verdenken
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef JApieman het volgende:
HJquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
Grolsch voor iedereen!!!
En voor Ez ga ik snel een HJ halen
Andriodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
HTC Corporation, voorheen bekend als High Tech Computer Corporation, is een Taiwanese producent van smartphones die draaien op Windows Mobile en Google Android.
Aldus http://nl.wikipedia.org/wiki/HTC_Corporation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |