Dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Moet je horen wie het zegt![]()
Mag dr toet-toet in de nieuwe TT?
Alles d'r op en d'r aan uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zit er ook trilfunctie op die stiften van jou?
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Muisje![]()
Je wordt echt met de minuut leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezig
Ik ga eten
Oma verteltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
MoejeeskijkeLiever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hey faalklusserquote:
Nee, en ik zit te eten, dus lamalekkerzittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
En als ze zo oud is als wij moet ze er een vitrinekast bij kopen voor al die awardsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Moejeeskijkewaar is de ingang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
FU!quote:
Waar is dat klooster? * rugzak inpaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
YAAAAAAAY drugsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
FU!
Je medicijnen heb ik op de post gedaan. Voor 17u. Dus morgen kun je beginnen te slikken
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) meequote:
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) mee
Holy smoke... Ik wil me niet eens proberen te bedenken hoe dit niet te reinigen knutselwerk aan het einde van de dag ruikt. Jakkiebah!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |