Requests mogen gewoon maar ik zei niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Als je houserequests wil kan je dat ook gewoon zeggen
zeg die naam niet voluit aub!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat is de nieuwe URL voor binnen Windows Media Player?
Ik denk ik zeg het voordat sommige mensen niet weten waar WMP voor staat, terwijl ze het wel gebruiken.quote:
Tot hoelaat draai je eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
En is er na inna nog tijd voor rihanna ft david guetta - who's that chick?
lekker mainstream.
Staat in OP toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het voordat sommige mensen niet weten waar WMP voor staat, terwijl ze het wel gebruiken.
Maar heb je geen antwoord MC-Pielemuis ?
WOESDETTSJIKquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
lekker mainstream.
tot 20:00 maar dan is er 30 minuten leegte dus ikd raai denk ik wel doorquote:
Ik wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef _Fanta het volgende:
mijn stream hakkelt nogal, meer mensen last van?
jep. gewoon ff f5, of pause - playquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef _Fanta het volgende:
mijn stream hakkelt nogal, meer mensen last van?
Heb ik niet en ik download te veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
lekker mainstream.
In de OP staat een link naar de wiki en daar wordt alles uitgelegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik denk ik zeg het voordat sommige mensen niet weten waar WMP voor staat, terwijl ze het wel gebruiken.
Maar heb je geen antwoord MC-Pielemuis ?
had ik al paar keer gedaan idd, en dan doet ie het ff weer goed en dan begint ie weer te hakkelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jep. gewoon ff f5, of pause - play
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef Graseter het volgende:
Hihi, koelkast draaide een metalcore band.![]()
heb ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had ik al paar keer gedaan idd, en dan doet ie het ff weer goed en dan begint ie weer te hakkelen
Daar wordt naar gekeken. Zal een instelling zijn vermoed ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had ik al paar keer gedaan idd, en dan doet ie het ff weer goed en dan begint ie weer te hakkelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |