Bijna net zo erg als elkaar smsen tijdens het eten op Lotusss verjaardagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doen we, gezellig met z'n allen achter de laptops en de poezen erbij!
Nee van lefierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Wat is er mis met Adium?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Messenger for mac.
Ik vind Adium echt kut namelijk
Mot je?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee van lefier![]()
Ghehe ik ga vrijdag naar een housewarming in Purmerend
Je leren tanga is eindelijk binnenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
Leer is koud als t de hele dag bij de koerier in de bus heeft gelegen
Wat niet?quote:
Ik heb geen idee hoe of wat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben iig heeeeeeeeeeuuuuuuul blij voor je!
![]()
Als er nog wat geklust moet worden, het weekend van de 12e feb. ben ik nog heel vrij.
Ik kan goed verven hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat.
Ik heb de woning nog niet gezien, kan me ook niet boeien of ie uitgeleefd is of niet.
Geld voor klussen heb ik niet en ook dat maakt me niks uit.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je leren tanga is eindelijk binnen
Ghehequote:
Ja, lelijk is dat hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat niet?
Het is lelijk, ik kan geen aangepaste smilies gebruiken, je krijgt één schermpje voor al je gesprekken... ik wil gewoon msn, zoals het was.
Ik heb geld voor een pot witte latexquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe of wat.
Ik heb de woning nog niet gezien, kan me ook niet boeien of ie uitgeleefd is of niet.
Geld voor klussen heb ik niet en ook dat maakt me niks uit.
Hehehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eentje voor laptops, papieren, etc.
12 feb klussen? Zuipen!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ben iig heeeeeeeeeeuuuuuuul blij voor je!
![]()
Als er nog wat geklust moet worden, het weekend van de 12e feb. ben ik nog heel vrij.
Het een sluit het ander niet uit hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
12 feb klussen? Zuipen!!!
achja, verschil moet er zijn
Dat kloptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit hoor
Zuipen tijdens het klussenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klussen moet gewoon met drank erbijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik werd aangesproken door mensen en ik maar zoeken naar de venstersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |