Ik had vandaag ijsvoetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens douchen... Ik heb het echt koud
Oh, lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had vandaag ijsvoeten.... volgens mijn chef krijg ik voor mijn verjaardag een voetenverwarmding
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hheheheEn wat heeft dát te betekenen F.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?quote:
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar als ik dat nu eens niet wil zijn?Okay..... ik ga wel weer een foute chickflick kijken met een bak latte hazelnoot
Word ik vast lekker rustig van
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
haha true, als ik haar zag zitten had ik er ook wel iets meer mee gedaan moet ik zeggen...
Dat doe ik ook nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tsja.... dan moet je niet zeiken dat ze niks meer terugsmst.
Klopt .... en je hoofd niet vergeten hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, lekkerAls je het koud hebt, helpt je voeten opwarmen het beste, dan is alles in no time weer warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er niet om vragen...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
hoe kan ik nou aan je foto's komen dan engel?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En wat heeft dát te betekenen F.?
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.quote:
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh kom maar op hoor, ik ben zelf ook in een kutbui, ik kan het hebben
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt .... en je hoofd niet vergeten heKlopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
'Now fill me up'quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm.... ik ben gewoon in een klierbui
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaan we een keer een vrouwensnackfilmtutfrutweekend houden....Dat helpt zo goed tegen dat soort buien
Veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Wat heb ik er dan mee te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MI van tegen de muur gesmeten jofu die langzaam naar beneden glijdt..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tegen de muren op krijgt hier bij Lotusss een hele andere betekenis
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze zegt als je weer gaat tanken.
Dus wat zeur je dan eigenlijk man?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen hele rare situatie wordt want die smsjes waren nog vrij neutraal. Stond niks geks in
Dan gaan we dat een keer doen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah da's lief. Heb ik eigenlijk nooit. Alleen zuipweekenden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
VeelMaar ik heb heul niets gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |