Oh, is dat niet goed?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kwam er vanmiddag doorheen (voor de AH) had 1 er zo'n kleine bh dat je vol naar de tepels keek
Ja daaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach schat, nobody cares, het is toch logisch dat je hierover wilt praten
Blijkbaar geen epicboobsquote:
Jij bent duidelijk niet bekend met de vrouwen van de harde bollenstraatquote:
Ik ben daar inderdaad niet bekend meequote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk niet bekend met de vrouwen van de harde bollenstraatdie zijn kwalitatief wat minder, kwantitatief wat meer
heb je tepels nog niet gezienquote:
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben daar inderdaad niet bekend meeEn dat wil ik graag zo houden.
maar nu ben ik weer wakkerquote:
Het zandpad?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtde mooiste zitten trouwens vlak bij mijn huis
Aannames zijn niet goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van mij aannemen
quote:
Geloof het of niet... Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in hoertjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geef je graag een tour d'Rosso @ Utrechtde mooiste zitten trouwens vlak bij mijn huis
Says who?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aannames zijn niet goedcontroleren is noodzakelijk
2 jaar geleden met een wandelgroep langs gelopen aan de andere kant. Een aantal wist niet dat daar vrouwen hard aan het werk warenquote:
Nee, dat doe ik niet zomaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon van mij aannemen
Het is de scientist in jou he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet zomaar.
Ik ook niet, het is wel leuk om daar 's avonds te lopen met een vriend en kijken wat voor een kerels daar rondlopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloof het of niet... Maar ik ben niet zo geïnteresseerd in hoertjes
Me!quote:[..]
Says who?
Nee, het puberjongetjequote:
Wat is het verschil?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, jezus
Als je daarbij niet aan mij dacht, is het oke
Het koppie waarmee gedacht wordt?quote:
Niet mis met het koppie van WTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het koppie waarmee gedacht wordt?
Jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een scientist hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |