Ja het kan ook wel, maar het is volgens de mail een introductie voor alle afstudeerders van de vestiging eindhoven. Dan is het toch logisch om dat dan ook in Eindhoven te doen? Naja ik ben benieuwd wat ik voor reactie terug krijgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef jna het volgende:
Ik neem aan dat die introductie eenmalig is? Dan kan je toch wel een keer naar Amstelveen?
ER BLOEIT WAT!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
Inderdaad, niet zo kinderachtig. Mag je bij mij thuis een kopje thee halen blijven slapen, ben je dan toch vlakbij.
Hahahahaquote:
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahadat zei ik heel niet joh
Nouhouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef jna het volgende:
[..]
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoelt
Get used to itquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouhoujullie verdraaien mijn woorden altijd.
Ik had al het idee dat dat iets was wat ik maar moet accepteren...quote:
Ja alleen jammer dat Amsterdam hier nog best een eindje vandaan ligtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bravebart het volgende:
Sowieso is Amstelveen prima te bereiken vanaf Schiphol en Amsterdam
quote:
Ik lust geen theequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
Inderdaad, niet zo kinderachtig. Mag je bij mij thuis een kopje thee halen, ben je dan toch vlakbij.
Ah joh, dr gaat gewoon een trein van Shiphol naar Eindhoven, dus vast ook andersom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat Amsterdam hier nog best een eindje vandaan ligt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef jna het volgende:
[..]
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoelt
Zeikwijf, dan blijf je maar thuisquote:
Ja maar van hier naar eindhoven is al een uurtje als je de aansluiting haaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah joh, dr gaat gewoon een trein van Shiphol naar Eindhoven, dus vast ook andersom.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeikwijf, dan blijf je maar thuis
Ja, uh, je moet er wel wat voor over hebben he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar van hier naar eindhoven is al een uurtje als je de aansluiting haalt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, uh, je moet er wel wat voor over hebben he.
Ga je nou zo doen? Eerst wil je al geen thee met me drinken...quote:
Inkoppertjequote:
Het is Amstelveenquote:
Koffie daarentegen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ga je nou zo doen? Eerst wil je al geen thee met me drinken...
Senseo wordt het dan. Mijn ouders hebben het gewone koffiezetapparaat weggegooidquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Senseo wordt het dan. Mijn ouders hebben het gewone koffiezetapparaat weggegooid
Oh wacht, we hebben wel een espressoapparaat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
Trouwens, nee, zoek het even uit zeg, het is thee of niets
Oh, zo'n dolgelukkige reactie kan ik dan weer nee tegen zeggen... Goed, vooruit, krijg jij koffie.quote:
Ik voelde me beledigd ja, ik ben gewoon keihard afgewezenquote:
Yeah! Je leert het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, zo'n dolgelukkige reactie kan ik dan weer nee tegen zeggen... Goed, vooruit, krijg jij koffie.
Wie durft er dan ook thee aan te bieden... Dan vraag je eromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik voelde me beledigd ja, ik ben gewoon keihard afgewezen
Ajoh, ver is relatiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat Amsterdam hier nog best een eindje vandaan ligt
Niks mis met theequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie durft er dan ook thee aan te bieden... Dan vraag je erom
Thee is reuze lekker jongenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wie durft er dan ook thee aan te bieden... Dan vraag je erom
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, ver is relatiefGroningen, dát is pas ver!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef jna het volgende:
Ik merk het al, Rex is een echte ladiesman
Ok ok, Sealand in jouw gevalquote:
quote:
Om het toilet mee door te spoelen niet iddquote:
quote:
Zeker. Vooral de vanillesmurrie van starbucksquote:
Nou vooruitquote:
Nare jongen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Om het toilet mee door te spoelen niet idd
Het zal eens nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:23 schreef jna het volgende:
[..]
Je zit duidelijk nog in de ontkenningsfase
Ik ook van jouquote:
Ik niet van jou, over met de liefde.quote:
Wat toegeeft? Dat ik een kakker ben, dat ik een kamper ben, dat ik rex uitnodig voor 'een kopje thee' of nog iets anders?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kan je pas hulp aanbieden op het moment dat je het zelf ook toegeeft
Je was toch ook nog blond?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat toegeeft? Dat ik een kakker ben, dat ik een kamper ben, dat ik rex uitnodig voor 'een kopje thee' of nog iets anders?
Dat ontken ik niet, dat is overduidelijk.quote:
Dat rex je heeft geluctordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat toegeeft? Dat ik een kakker ben, dat ik een kamper ben, dat ik rex uitnodig voor 'een kopje thee' of nog iets anders?
Toen was het cirkeltje weer rondquote:
En als ik het toegeef, hoe wilde je me gaan helpen?quote:
Ik zet wel koffie in de voortuin, kun je het zo meenemen onderweg naar Amstelveen. Hoewel je dan wel omrijdt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar AmstelveenEn naar bloempje
Ik heb hier een 12 stappen plan voor meisjes die zijn geluctord.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En als ik het toegeef, hoe wilde je me gaan helpen?
Vertel jongen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb hier een 12 stappen plan voor meisjes die zijn geluctord.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:27 schreef jna het volgende:
[..]
Ga jij nou maar naar AmstelveenEn naar bloempje
Ja doei, jaren heb ik deze methode ontwikkeld. Ik ga niet al mn geheimen op internet zettenquote:
Komt de trein dan bij je voorlangs?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zet wel koffie in de voortuin, kun je het zo meenemen onderweg naar Amstelveen. Hoewel je dan wel omrijdt.
Net wilde je me nog helpenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ja doei, jaren heb ik deze methode ontwikkeld. Ik ga niet al mn geheimen op internet zetten
Nee, je zult een half uurtje moeten lopen. Of de bus nemen vanaf schiphol, die stopt vlakbij mijn huis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:29 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Komt de trein dan bij je voorlangs?
Als je jna komt dan durf ik niet meerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
Kom je samen met Rex naar Nieuw Vennep?
Ja hoor, reis toch al elke dag van Den Haag naar Amsterdamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
Kom je samen met Rex naar Nieuw Vennep?
Oh. Komen jullie omstebeurt. Ik zou zaterdag komen, dan is er taartquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Als je jna komt dan durf ik niet meer
Oh joh, dan kom je gewoon elke dag langs Nieuw Vennep?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef jna het volgende:
[..]
Ja hoor, reis toch al elke dag van Den Haag naar Amsterdam
Ja, alleen stopt mijn trein er nooitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh joh, dan kom je gewoon elke dag langs Nieuw Vennep?
Wat voor taart?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Komen jullie omstebeurt. Ik zou zaterdag komen, dan is er taart
Noodrem!quote:
Nee, ik zie altijd jouw trein langsracen als ik nog heel lang in de kou moet staan wachten op de stoptreinquote:
Chocoladetaart, maar die ga ik zelf bakken, dus ik weet niet of je dat durft. En kersentaartdinges.quote:
Ik zal zwaaienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee, ik zie altijd jouw trein langsracen als ik nog heel lang in de kou moet staan wachten op de stoptrein
Ter gelegenheid van wat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Chocoladetaart, maar die ga ik zelf bakken, dus ik weet niet of je dat durft. En kersentaartdinges.
Neeeheee, fout. Geen zin inquote:
Binnen Nederland inderdaad wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ajoh, ver is relatiefGroningen, dát is pas ver!
Die vermaken zichzelf toch welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neeeheee, fout. Geen zin inAl die familie vermaken heel de dag...
Mwoah. Ik vind cadeautjes krijgen en taart eten wel leuk jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die vermaken zichzelf toch welJarig zijn is juist leuk!
Het broekie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mwoah. Ik vind cadeautjes krijgen en taart eten wel leuk jaEn dat Haarklipje gezellig m'n hele familie mag ontmoeten
*gniffel*
Die ja, vandaag kwamen er 2 klasgenootjes achter dat ie 3 jaar jonger is, ze vonden het werkelijk hi-la-rischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het broekie!
Net trouwens ff discussie thuis gehad en goed nieuwsMn ouders gaan mn nieuwe basketbalschoenen betalen
![]()
Dus binnenkort maar eens shoppen
Terwijl 3 jaar nog best wel meevalt, maar het is gewoon zo makkelijk om er flauwe grapjes over te makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die ja, vandaag kwamen er 2 klasgenootjes achter dat ie 3 jaar jonger is, ze vonden het werkelijk hi-la-rischEn straks is het dus 17 - 20
Oh, beter! Altijd fijn, als ouders opeens iets betalen, ben ik altijd heel gelukkigIk hoorde laatst dat m'n papa en mama m'n tweede keer afrijden betalen
Klopt, ik merk er ook niets van ofzo, van het leeftijdsverschil.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Terwijl 3 jaar nog best wel meevalt, maar het is gewoon zo makkelijk om er flauwe grapjes over te maken![]()
Nice! Maar tweede keer.......Wat is er de 1e keer misgegaan?
Touwtje aan de deurklink door de brievenbusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef DjRex89 het volgende:
Ook echt bagger, ben alleen thuis en mn zus is sporten en heeft geen sleutel mee..Wil eigenlijk gaan douchen maar ze komt tussen 8 en half 9 meestal thuis
Hoeveel lessen heb je ondertussen gehad? Had je instructeur toch ook al eerder kunnen merken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klopt, ik merk er ook niets van ofzo, van het leeftijdsverschil.
Oh god, wat nietkwam er op neer dat ik te traag reageer... Dus afgelopen rijles maar naar mijn idee als een gek gaan rijden en toen deed ik het goed zei m'n instructeur
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Touwtje aan de deurklink door de brievenbus
...50quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hoeveel lessen heb je ondertussen gehad? Had je instructeur toch ook al eerder kunnen merken?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
...50...
Maar hij zei het al wel steedsMaar ik weet niet, ik ging heel raar doen met m'n examen
Echt als een oud wijf rijden enzo. Nog meer dan normaal.
Volgende week vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef DjRex89 het volgende:
[..]Das wel veel
Wanneer mag je weer op?
Mooi tochquote:
Ja ik hoop t ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mooi tochBen je er hopelijk snel vanaf!
Dan heb je nog tijd zatquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik hoop t ookIk hoop m toch sowieso voor de zomervakantie te hebben..
Dan heb ik namelijk gewoon 2 weken een auto die ik altijd kan gebruiken als m'n ouders op vakantie zijn
Maar het is ook balen dat ik steeds niet kon, ik heb heel vaak om de week rijles gehad ofzo, dat is zo kut
Vuile stinkerd. Ik had geen geld + tijd voor 4 uur in de week lesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dan heb je nog tijd zat
Dat is idd kut, je moet eigenlijk minimaal 1x in de week 2 uur lessen. Ik had 4 uur in de week les en was echt mega relax, binnen 2 maanden had ik mn rijbewijs
En bedanktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vuile stinkerd. Ik had geen geld + tijd voor 4 uur in de week lesIk heb 1,5 uur in de week meestal. Tenzij ik dus niet kan...
Oh superfijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En bedankt
Mn ouders betaalde 30 lessen + examen voor me, alles wat ik daarna nog nodig had moest ik zelf betalen. Maar dat was gelukkig dus niks
De mijne ook niet hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh superfijnNeuh, ik ben blij dat ze m'n examen nu betalen, want m'n ouders hebben niet echt een geldboom in de tuin staan ook
(zo, dat zou fijn zijn, als dat bestond).
Zo'n soort iets heb ik nog tegen mijn ouders gezegd, maar dat werkte nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:21 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
De mijne ook niet hoorMaar ze vonden een rijbewijs bij je ontwikkeling horen dus dat wilde ze wel betalen als verjaardagscadeau op mn 18e
Voor mn basketbalschoenen kreeg ik eerst geen gelijk. Maar mn zus fitnesst en dat wordt net als mijn contributie bij basketbal door mn ouders betaald. Alleen is fitnessen omgerekend veel duurder per jaar, dus vond ik het wel zo eerlijk als ze dan mn basketbalschoenen zouden betalenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zo'n soort iets heb ik nog tegen mijn ouders gezegd, maar dat werkte niet
Wel zo eerlijk dan jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:37 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Voor mn basketbalschoenen kreeg ik eerst geen gelijk. Maar mn zus fitnesst en dat wordt net als mijn contributie bij basketbal door mn ouders betaald. Alleen is fitnessen omgerekend veel duurder per jaar, dus vond ik het wel zo eerlijk als ze dan mn basketbalschoenen zouden betalenEn uiteindelijk waren ze het daar ook wel mee eens
Dat bedoel ikquote:
Bij ons tegenover woont een familie met 2 dochters en de ene kreeg op dr 18 verjaadag dr rijbewijs en een Fiat 500 Abarthquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb mijn rijbewijs ook van m'n ouders gekregen
Ik ben jaloersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Bij ons tegenover woont een familie met 2 dochters en de ene kreeg op dr 18 verjaadag dr rijbewijs en een Fiat 500 AbarthNu is de andere ook net 18 geworden staat er sindsdien een mega vette matzwarte Fiat 500 voor de deur...
Hoezo geld teveel...
I dig your tastequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloersfiat 500
![]()
maar wel de oude.
Kun je iig wel overal parkerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloersfiat 500
![]()
maar wel de oude.
* Bloempje zet koffie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef DjRex89 het volgende:
Net een mail terug, ik moet dus naar Amstelveen
Paula!quote:
Agut, kun je het aan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:08 schreef DjRex89 het volgende:
Hopelijk is het dinsdag mooi weer want dan moet ik ook nog eens fietsen
Ik ga toch niet door de regen fietsen!quote:
Ja hoor, met jou meneer?quote:
Primaquote:
HDMI ftw!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Puala het volgende:
[..]
PrimaHDMI kabel gekocht, dus ik kan mijn laptop eindelijk op mijn tv aansluiten
bij mijn vorige laptop kon dat niet
maar bij deze dus wel
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je van suiker?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet door de regen fietsen!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkGa het straks even uitproberen
Ja!quote:
Puur uit nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Puala het volgende:
[..]
PrimaHDMI kabel gekocht, dus ik kan mijn laptop eindelijk op mijn tv aansluiten
bij mijn vorige laptop kon dat niet
maar bij deze dus wel
![]()
![]()
![]()
![]()
1,5 meter was 29,95.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Puur uit nieuwsgierigheidwat heb je ervoor betaald?
Laat mequote:
Ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik ga toch niet door de regen fietsen!
Luctor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk.
Lang leve een autoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef DjRex89 het volgende:
Zit ff de route naar Amstelveen uit te vogelen
Ik word alle kanten op gestuurd, met de bus/metro/tram/trein...Als ik bv 1 aansluiting niet haal dan moet ik opeens niet meer met de metro maar met de bus etc Lekker onduidelijk allemaal
Ja die heb ik ookquote:
Ach, ff naar Den Bosch toe en dan met de intercity naar schiphol? Dat is volgens mij inderdaad sneller danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookAlleen van Oss naar Amsterdam in de spits op dinsdag................. Dan is denk ik 100x overstappen met de bus/trein/metro/tram nog sneller...
Er rijdt alleen geen IC rechtstreeks van Den Bosch naar Schiphol. In ieder geval niet op de tijd dat ik hem zou moeten hebben..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, ff naar Den Bosch toe en dan met de intercity naar schiphol? Dat is volgens mij inderdaad sneller dan
Heuj, niet miepen, ik helemaal uitzoeken, niet zeuren als je dan om kwart voor 7 de trein moet hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er rijdt alleen geen IC rechtstreeks van Den Bosch naar Schiphol. In ieder geval niet op de tijd dat ik hem zou moeten hebben..
Ja ik heb net gekeken en dan word ik alsnog met de trein naar Amsterdam Zuid gestuurd om daarna de metro te pakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Heuj, niet miepen, ik helemaal uitzoeken, niet zeuren als je dan om kwart voor 7 de trein moet hebben
Klopt, klopt. Maar dat gaat opzich wel snel, vanaf schiphol zit je binnen 5 minuten op zuid en de metro is ook niet te missen daarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:51 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja ik heb net gekeken en dan word ik alsnog met de trein naar Amsterdam Zuid gestuurd om daarna de metro te pakken
Hmm oke. In de tijd dat ik in DB woonde ging er elke 20 min eentje, maar dat was begin vorig jaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Er rijdt alleen geen IC rechtstreeks van Den Bosch naar Schiphol. In ieder geval niet op de tijd dat ik hem zou moeten hebben..
succesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb het uitgevonden
Ik ga naar A'dam Centraal en dan met een tram die elke 6min rijdt en daarna nog eens 12min lopen. Is wel het minste risico en ben toch lang onderweg
Succes alvastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef DjRex89 het volgende:
Ik heb het uitgevonden
Ik ga naar A'dam Centraal en dan met een tram die elke 6min rijdt en daarna nog eens 12min lopen. Is wel het minste risico en ben toch lang onderweg
Ik ben er weer hoorquote:
Douchenquote:
Had je wel een touwtje door de brievenbus gedaan?quote:
Hoe kon ik dat nou weten vantevoren.quote:
Ja, oke, dat is waar, jij kont het ook niet weten. Goed, het is je vergevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe kon ik dat nou weten vantevoren.
Mn zus was al thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Had je wel een touwtje door de brievenbus gedaan?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, oke, dat is waar, jij kont het ook niet weten. Goed, het is je vergeven
jawelquote:
Oh, dan is het goed. Ik zag al een meisje zielig in de regen voor de deur staan ofzo, terwijl jij luid zingend onder de douche niets hoort.quote:
Het regent hier gelukkig nu nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, dan is het goed. Ik zag al een meisje zielig in de regen voor de deur staan ofzo, terwijl jij luid zingend onder de douche niets hoort.
Verpest mijn dramatische filmbeeld niet.quote:
Het onweert hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Verpest mijn dramatische filmbeeld niet.
Weet ik niet. Is ze het waard? Heb geloof ik nog geen foto van haar gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
jawelJe gaat dr niet stiekem Luctorren he!
Goedzo, met zo'n dramatische bliksemschicht af en toe? En flink veel herrie? Stromende regen? Katten die naar binnen vluchten? Zwervers die een extra stevige doos gaan zoeken?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo, met zo'n dramatische bliksemschicht af en toe? En flink veel herrie? Stromende regen? Katten die naar binnen vluchten? Zwervers die een extra stevige doos gaan zoeken?
Ai, wat is er dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks echt een pijnstiller nemen.Terwijl ik normaliter tegen elke vorm van doping ben.
kiespijn, doordat mijn verstandskies door begint te komen. Ik wist niet dat zoiets zoveel pijn kon veroorzaken.quote:
Oeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kiespijn, doordat mijn verstandskies door begint te komen. Ik wist niet dat zoiets zoveel pijn kon veroorzaken.
weltrustenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oeisucces!
Ik ga even een tukje doenslaaplekker alvast allemaal
quote:
Tot die tijd een stuk of drie pijnstillers per dag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien als de pijn aanhoud, dan eens de tandarts bellen.
Moet je maar op mn Hyves zoekenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet ik niet. Is ze het waard? Heb geloof ik nog geen foto van haar gezien
Dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo, met zo'n dramatische bliksemschicht af en toe? En flink veel herrie? Stromende regen? Katten die naar binnen vluchten? Zwervers die een extra stevige doos gaan zoeken?
Vanochtend regende het iig hier al wel mega hardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil ook onweer
Het is opzich wel benauwdig... dus de kans is er
Beetje moeite mag wel hequote:
een beetje inderdaad. naar de site van hyves gaan is eigenlijk al te veel.quote:
Dat ben ik in dit geval helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
een beetje inderdaad. naar de site van hyves gaan is eigenlijk al te veel.
Kijk, nog iemand die het met me eens is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ben ik in dit geval helemaal met je eens.
Weltruste!quote:
Ook weltruste!quote:
Jammerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Krijg geen vervolggesprek in Friesland, jammer maar helaas.
Heb ik wat gemist? Is de 6jescultuur nu een 5jescultuur geworden?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
Jodelo
Tweede tentamen ook maar ff gehaaldMet een 5 weliswaar, maar ach
Tentamens halen met een 5, hoe doe je dat? Hier is het toch echt minimaal een 5,5.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:37 schreef Bravebart het volgende:
Jodelo
Tweede tentamen ook maar ff gehaaldMet een 5 weliswaar, maar ach
Anders doen ze op die TU nog langer over hun studiequote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Meierij het volgende:
[..]
Tentamens halen met een 5, hoe doe je dat? Hier is het toch echt minimaal een 5,5.
Ja mij ook, ik dacht dat ik hem best goed gemaakt hadquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:41 schreef jna het volgende:
Oh en een 5 valt me zwaar tegen van jou Bart!
Het was een Leiden-vakquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
Anders doen ze op die TU nog langer over hun studie
Luctorquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben netjes op je gewacht.
quote:
Die sprak iig wel boekdelenquote:
Tssssssssssssssssssssssssssss!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssssssss!
Ben je lek?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tssssssssssssssssssssssssssss!
Ja. En nu nog lekkerder!quote:
Tssssssssssssss!quote:
Ik weet niet waar jij nu aan denkt, maar nee.quote:
Wat leuk, hoe laat reed je langs?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk, hoe laat reed je langs?
toenquote:
Nie haten jonge!quote:
Ah, dan waren al die mensen op het station vast blij dat je naar ze zwaaide, maar toen was ik al op school/in Leidenquote:
En ik moest er ook uit in Leidenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
Nee, ik lieg, ik was op schiphol om 10 voor 5. Als ik een trein eerder genomen had, had ik waarschijnlijk bij je in de trein gezeten ook nog
Nouja zeg. Hoe laat was jij op Leiden?quote:
5 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg. Hoe laat was jij op Leiden?
Oh, ik 5 over 5... Misschien heb ik je nog wel bijna omver gelopen, ik had haastquote:
dan had ik vast een klb topic over je gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, ik 5 over 5... Misschien heb ik je nog wel bijna omver gelopen, ik had haast
Nouja zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:27 schreef jna het volgende:
[..]
dan had ik vast een klb topic over je gemaakt
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef jna het volgende:
[..]
ja maar alleen omdat ik dan niet wist dat jij het was
quote:
Kreeg net een smsje van Nieuwe of ik de kachel wat hoger kon zettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat een weertje vandaag, het ziet eruit alsof het 30 graden is, loop je naar buiten, vries je bijna dood
Zullen we hem gewoon Kareltje noemen, klinkt toch beter dan nieuwequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kreeg net een smsje van Nieuwe of ik de kachel wat hoger kon zetten
I'm BOOOOREEEED!!!!
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:54 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Wat een weertje vandaag, het ziet eruit alsof het 30 graden is, loop je naar buiten, vries je bijna dood
Wat een verrassing..quote:
zo zijn katten, kunnen ze niks aan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:58 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb het idee dat mijn kat niet volledig in orde ishij rolt als een mongool over m'n bed heen...
Oh, is dat het... Maar de rest doet redelijk normaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef jna het volgende:
[..]
zo zijn katten, kunnen ze niks aan doen
Slap excuusquote:
Kareltjequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Zullen we hem gewoon Kareltje noemen, klinkt toch beter dan nieuwe
dan heb ik ook een mongooltje, maar dat heb ik altijd al gedachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, is dat het... Maar de rest doet redelijk normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |