Ja het kan ook wel, maar het is volgens de mail een introductie voor alle afstudeerders van de vestiging eindhoven. Dan is het toch logisch om dat dan ook in Eindhoven te doen? Naja ik ben benieuwd wat ik voor reactie terug krijgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef jna het volgende:
Ik neem aan dat die introductie eenmalig is? Dan kan je toch wel een keer naar Amstelveen?
ER BLOEIT WAT!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
Inderdaad, niet zo kinderachtig. Mag je bij mij thuis een kopje thee halen blijven slapen, ben je dan toch vlakbij.
Hahahahaquote:
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahadat zei ik heel niet joh
Nouhouquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef jna het volgende:
[..]
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoelt
Get used to itquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouhoujullie verdraaien mijn woorden altijd.
Ik had al het idee dat dat iets was wat ik maar moet accepteren...quote:
Ja alleen jammer dat Amsterdam hier nog best een eindje vandaan ligtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:05 schreef Bravebart het volgende:
Sowieso is Amstelveen prima te bereiken vanaf Schiphol en Amsterdam
quote:
Ik lust geen theequote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
Inderdaad, niet zo kinderachtig. Mag je bij mij thuis een kopje thee halen, ben je dan toch vlakbij.
Ah joh, dr gaat gewoon een trein van Shiphol naar Eindhoven, dus vast ook andersom.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja alleen jammer dat Amsterdam hier nog best een eindje vandaan ligt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:07 schreef jna het volgende:
[..]
Jajaja, " kopje thee" , we weten heus wel wat je bedoelt
Zeikwijf, dan blijf je maar thuisquote:
Ja maar van hier naar eindhoven is al een uurtje als je de aansluiting haaltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah joh, dr gaat gewoon een trein van Shiphol naar Eindhoven, dus vast ook andersom.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zeikwijf, dan blijf je maar thuis
Ja, uh, je moet er wel wat voor over hebben he.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:13 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja maar van hier naar eindhoven is al een uurtje als je de aansluiting haalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |