Beste bierjoost hier hoef je niet naar toe hoor, ik heb deze film gister gezien en echt om te huilen zo slecht. Geen 1 leuke grap, en Anna Faris speelt echt ziekelijk slecht. Ze kan het beter bij de scary movie serie houden. Ook lijkt haar centenbak zich met het jaar verder te ontwikkelen iets waar ik me mateloos aan kan irriteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:47 schreef bierjoost het volgende:
What's Your Number? (2011)
http://imdb.com/title/tt0770703
Dan zie je hem een week laterquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:41 schreef Esje-lief het volgende:
Zoooo kut!! Ik wil die erg graag zien.. Maar ik heb tegenwoordig school op Dinsdag..
Duh! Maar liever eerder dan later..quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan zie je hem een week later?
Hmm, als ik een film graag wil zien kijk ik hem liever niet via de sneak. Sneak is meestal te drukjes :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 12:47 schreef Esje-lief het volgende:
[..]
Duh! Maar liever eerder dan later..
Beste dapie007. Deze week is margin call in de sneak. Zou dat wel wat zijn? Gaat over krediet crisis achtige thriller.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:59 schreef dapie007 het volgende:
[..]
Beste bierjoost hier hoef je niet naar toe hoor, ik heb deze film gister gezien en echt om te huilen zo slecht. Geen 1 leuke grap, en Anna Faris speelt echt ziekelijk slecht. Ze kan het beter bij de scary movie serie houden. Ook lijkt haar centenbak zich met het jaar verder te ontwikkelen iets waar ik me mateloos aan kan irriteren.
Hmm, vreemd. Misschien verkeerd geinformeerd dan.quote:Op woensdag 9 november 2011 01:46 schreef Deezertje het volgende:
Tower Heist draait a.s. donderdag al, dus lijkt me geen Sneak
Gebeurt vaker!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:59 schreef Esje-lief het volgende:
In Pathe schouwburg was het the wistle blower.. dus verschillende sneaks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |