Ik heb msn verwijderd en die ga ik nu opnieuw downloadenquote:
Uit de berging van kantoor, daar liggen ondertussen ook wel spullen van mij, maar dat is niet om weg te geven. De spullen die er al stonden/lagen wel. Waren alleen kasten trouwens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef rival het volgende:
[..]
oude kasten e.d .. ik weet niet of dat prive is of niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik msn wilde opstarten?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kreeg donderdag ineens een smsje van een meid die werkt bij het tankstation waar ik wel eens kom tanken.
Stond erin: hey, hoe gaatie? Ik zag je net nog!
Ik zeg ja goed, wie ben je? Verteld ze wie ze is en dat ze m'n nummer via een collega heeft die mij kent. Stuur ik notabene nog netjes iets terug. En daarna krijg ik niks meer.
Ik snap niet zo goed wat ze nu precies wou of dat ze verwacht dat ik het gesprek ga voortzetten terwijl zei mij ineens smst....vrouwen...
(moet ff wat te zeiken hebben hoor dames)
Gratis benzine regelen, met die benzineprijzen van vandaag de dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Ik kreeg donderdag ineens een smsje van een meid die werkt bij het tankstation waar ik wel eens kom tanken.
Ik zeg ja goed, wie ben je? Verteld ze wie ze is en dat ze m'n nummer via een collega heeft die mij kent. Stuur ik notabene nog netjes iets terug. En daarna krijg ik niks meer.
Ik snap niet zo goed wat ze nu precies wou of dat ze verwacht dat ik het gesprek ga voortzetten terwijl zei mij ineens smst....vrouwen...
*Wijst op ondertitel*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Uhm je doet maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Zeikerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:38 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
Zou niet gek zijn idd, gelukkig betaal ik de benzine sws niet zelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gratis benzine regelen, met die benzineprijzen van vandaag de dag
Ik nietquote:
Jou?quote:
Nog 4, dan zijn ze opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef STING het volgende:
[..]
Die is cool
Oeh, dan heb ik je ingehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
true...ze is ook niet m'n type maar ze had nu net zo goed niks kunnen sturen tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm je doet maar
Hmm misschien stuurde je iets terug waarop zij zoiets had van wat moet ik hier nu op terugsmsen.... ik bedoel ik krijg ook wel eens dat soort berichtjes..... soms verhelp je dat door altijd een vraag mee te smsen (maarja het houdt een keer op natuurlijk )
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog 4, dan zijn ze opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er wordt nog iemand verwacht voor er gekookt gaat wordenquote:
Hahahaquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef STING het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
ow, hier niet. Hier is mijn ma met een tante aan het praten via de telefoon over een beetje urgente zaken..en ik moet wachten want ze ging nog iets veranderen aan de chili con carnequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er wordt nog iemand verwacht voor er gekookt gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |