zo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Kun je de OP aanpassen? URL van de seal staat er raar bij. En misschien een schopje naar MEN?
In ieder geval niet de Vogelrok of Space Mountain: Mission 2. Aan de trein en beugels te zien een vrij kiddie coaster. Moet nog even zoekenquote:
haha, hij staat wel hier in de buurt van NLquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
In ieder geval niet de Vogelrok of Space Mountain: Mission 2. Aan de trein en beugels te zien een vrij kiddie coaster. Moet nog even zoeken.
Hij lijkt op de Vliegende Hollanderquote:
goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Temple of the Night Hawk uit Phantasialand.
In het park hebben ze ook een ondiep strandmeer.quote:
USAquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef Anushaar het volgende:
is het wel europa? nu denk ik steeds aan Gardaland maar die hebben geen Eurofighter dacht ik
Haha, die van mij ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:39 schreef Anushaar het volgende:
silver star - europa park
tot nu toe mijn hoogste coaster
jij was eerderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef Ireyon het volgende:
Furius Baco![]()
![]()
Geweldige baan, mits frontseat. Elke rij verder naar achter betekent exponentiële toename van pijn.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:00 schreef Anushaar het volgende:
post maar nieuwe
ik ben weg, tot morgee
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef AlexanderC het volgende:
Mind eraser@ elitch gardens Six Flags New England
Het antwoord is wel goed, nieuwe postenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:30 schreef AlexanderC het volgende:
oh ik zie nu pas dat ik het niet goed had...![]()
vind ik ook, ik wil raden :pquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het antwoord is wel goed, nieuwe posten
Doe straks maar misschien is ie nog online.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:43 schreef Anushaar het volgende:
[..]
vind ik ook, ik wil raden :p
anders plaats ik een nieuwe goed?
Kj dacht in eerste instantie dat het Rita was, maar kon van de Xcelerator niet op de parknaam komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:38 schreef Ireyon het volgende:
Het is Xcelerator @ Knotts Berry Farm. Rita heeft donkerblauwe track en roodblauwe/roodpaarse treinen.
ff linkje erbijquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:13 schreef AlexanderC het volgende:
[..]
die interlocking loops is wel monsterlijk
Ja is helemaal goed. Wie wilt er een nieuwe zetten?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:30 schreef Anushaar het volgende:
uuh Poseidon @ europapark.
iemand anders mag een nieuwe doen als hij goed is
X² @ SFMMquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:09 schreef Anushaar het volgende:
[ http://img211.imageshack.us/i/qv5njejfx9b68zhkj2lylm7.jpg/ (copy/paste deze link) | http://img211.imageshack.us/img211/5123/qv5njejfx9b68zhkj2lylm7.jpg (copy/paste deze link) ]
oke, ik de nieuwe dan maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |