Dit is geen kuttopic van Maanvis...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeger een belangrijk principe in de kunstwereld.
Nu slechts een kuttopique in ONZ.
Moraal van het verhaal: FOK! users zijn niet bereid verder te denken dan hun neus lang is.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pijp_(rookgerei)quote:
Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Tof dat criticasters zoals HSG Bomber, Zovty en Loveleesss85 hier geen antwoord op weten. Het ontbreekt hen aan kunstzinnig inzicht.
Kom niet populair doen, anders ga ik met mijn e-homies je PM box vol spammen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Maanvis het volgende:
Tof dat criticasters zoals HSG Bomber, Zovty en Loveleesss85 hier geen antwoord op weten. Het ontbreekt hen aan kunstzinnig inzicht.
yeah right, en dan zeker weer zeikendat het in funny links and clips moet of een flauw woordgrapje isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef zovty het volgende:
Het forum heet ONZ, niet denk na over suffe kutgrapjes van een nerd met tijd teveel.
Een onz topic moet gewoon gelijk knallen en geen puzzelstukje zijn verspreid over 3 topics.
Je kunt slecht tegen je ideologische verlies, dat merk ik wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef zovty het volgende:
Overigens is het dit is geen pijp gebeuren helemaal nooit een principe in de kunstwereld geweest, maar is het altijd als kutgrapje van een slecht tot matig kunstenaar gezien.
Zeker niet. De tekening was typerend voor het modernistische denkbeeld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:33 schreef zovty het volgende:
Overigens is het dit is geen pijp gebeuren helemaal nooit een principe in de kunstwereld geweest, maar is het altijd als kutgrapje van een slecht tot matig kunstenaar gezien.
Kan gebeuren mangquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Maanvis het volgende:
[Kuttopic van Maanvis]Dhaha Voorspelt! (hint: sick fuck)
typerend. weer een kuttopic dat niet gewaardeerd wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |