Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschattequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitkom op, express jezelf en iemand anders laten crashen om t kampioenschap te winnen
Welnee, hij had t later toegegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschatte
Group B had de suicide group moeten hetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
De group b,s waren ook altijd super om te zien damn dat ging pas hard
Ik had 'm ook mooi laten staan iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, hij had t later toegegeven
Je vergeet: auto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Godfuckingdamnit, dit is echt een PTA topic geworden.
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Mja, is het niet PTA dan is het wel OUD hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Maar ik heb het hele weekend ziek op bed gelegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Jos The Boss zou iedereen eruit hebben gereden, als ie het juiste materiaal had gehad.
Klapperen met hun kunstgebitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog ff geduld en op naar de bejaarden van Thin Lizzy, eens kijken of die nog iets kunnen.
Ik volg het ook nauwelijks meer sinds Senna dood isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb niet zoveel meer met F1, op een gegeven moment werd het zo saai dat ik ben afgehaakt.
Dat er geen Nederland meedoet helpt ook niet echt.
Wel 1 keer als VIP bij de GP van Hockenheim geweest, dat was wel erg tof, dat geluid van die auto's vergeet ik nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |