Mash heeft de stream gesloopt nadat hij stopte met draaien.quote:
Kleine faalquote:
WH zien te bereiken op een of andere manierquote:
quote:
De radio is doodquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom is het onzin radio zonder radio?
via dragems miss.. die 2 zijn zo dik... of is hij er ook niet?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WH zien te bereiken op een of andere manier
Ik wist niks betersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De radio is dood![]()
!
En OV, uitermate geschikte PI heb je daar gebruikt!
WH heeft hier niets mee te maken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Boterhamzakje het volgende:
WH faalt ook in alle opzichten he
Daar wordt ik niet vrolijk vanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
De radio is dood![]()
!
En OV, uitermate geschikte PI heb je daar gebruikt!
Doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan wel even de reserveradio aanzetten?
Gaarnequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
Ik kan wel even de reserveradio aanzetten?
Nee daan kom niet Jynxenquote:
Niemand, hij kon het niet meer aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar waarom is er geen radio btw?
wie heeft het nu weer gesloopt?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
maar waarom is er geen radio btw?
wie heeft het nu weer gesloopt?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Mash heeft de stream gesloopt nadat hij stopte met draaien.
ow... ja dat kan natuurlijk ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:43 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niemand, hij kon het niet meer aan
Mash en ik zou het overnemen maar toen deed hij ineens niksquote:
Wat ga je draaien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mash en ik zou het overnemen maar toen deed hij ineens niks
Mijn server laat ook geen verbinding zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
wil jij even editen in de OP:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de* Ja hij is er mee opgehouden
VLC openen en dan dit: http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3uquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mijn server laat ook geen verbinding zien
Kun je wel op de teststream? Dan knoop ik die door.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
de* Ja hij is er mee opgehouden
Nee ik bedoel mijn sam broadcast dingie. Die zit er nog tussen volgens mij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
VLC openen en dan dit: http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
poort 8000 die werkt gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kun je wel op de teststream? Dan knoop ik die door.
Dat is een probleem voor later.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mijn sam broadcast dingie. Die zit er nog tussen volgens mij.
grquote:Op maandag 24 januari 2011 19:45 schreef Dhaha het volgende:
Radio Onzin gaat dood, gecondoleerd alvast
Dus de server is nog hetzelfde, alleen poort 8000?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga daar op uitzenden, dan prik ik hem door naar de tijdelijke server
Alleen nieuwe serverquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
Jongens wat heb ik gemist ik kom net binnen..IS DE RADIO KAPOT!?
Ik denk alles hetzelfde, alleen port van 80 naar 8000.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O oke heeft dit nog gevolgen voor de poort die ik moet openzetten want ik draai om 20:30?
Als de server het weer doet voor die tijd dan gewoon poort 80quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
O oke heeft dit nog gevolgen voor de poort die ik moet openzetten want ik draai om 20:30?
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dus de server is nog hetzelfde, alleen poort 8000?
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik nu van de hartbewaking af
Ik heb ook de zuurstof inmiddels ontkoppeld!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Dan kan ik nu van de hartbewaking af
Onze oplossing was al om op de testserver te gaan draaien, maar heldquote:
Ik lag al aan de hartbewakingquote:
Niet stiekem motorboten hequote:
wat houdt dat in?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen ook betere kwaliteit op die m3u link, want ik doe er processing tussen
Max 10 luisteraars dus niet een echte oplossing.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Onze oplossing was al om op de testserver te gaan draaien, maar held
Goed bezig jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
Meteen ook betere kwaliteit op die m3u link, want ik doe er processing tussen
Dat wist ik niet, maar toch goed gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Max 10 luisteraars dus niet een echte oplossing.
Wat jij uitzendt komt bij mij binnenquote:
Topquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat jij uitzendt komt bij mij binnen
Dan gaat het door een compressor/limiter/enhancer/exiter/de-esser en nog veel meer zooi
Dan plemp ik het door naar de nieuwe stream en klinkt het vet mooiOok al draai jij een nummer opeens een stuk zachter merken ze het niet, want dat wordt hier opgevangen. Tenzij je extreem zacht gaat dan.
Dus er zit ook een vertraging tussen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat jij uitzendt komt bij mij binnen
Dan gaat het door een compressor/limiter/enhancer/exiter/de-esser en nog veel meer zooi
Dan plemp ik het door naar de nieuwe stream en klinkt het vet mooiOok al draai jij een nummer opeens een stuk zachter merken ze het niet, want dat wordt hier opgevangen. Tenzij je extreem zacht gaat dan.
Vertraging zat er altijd tussenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus er zit ook een vertraging tussen?
Totaal zo'n 30 sec tussen uitzenden en dat jullie het horen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus er zit ook een vertraging tussen?
Hopen dat dat nog lang duurtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef mc-Piel het volgende:
En nu is het wachten op de eerste die zegt:
'' De server is dood''
en
'' De testserver zit vol''
Tempserver kan 490 luisteraars aan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef mc-Piel het volgende:
'' De server is dood''
en
We luisteren niet op de testserver die wordt doorgelustquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef mc-Piel het volgende:
'' De server is dood''
en
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We luisteren niet op de testserver die wordt doorgelust
Ohh, dat moet wel goed gaan danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tempserver kan 490 luisteraars aan.
Bewuste keuze voor dat aantal luisteraarsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tempserver kan 490 luisteraars aan.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Bewuste keuze voor dat aantal luisteraars?
Dash Berlin Feat. Solid Sessions - Janeiro ( Dash Berlin 4 AM mix)quote:
Was je bij X-qlusive?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef TrollenFTW het volgende:
Ben de nieuwe cd van D-Block & S-Te-Fan aan het downloaden
Komt eraanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dash Berlin Feat. Solid Sessions - Janeiro ( Dash Berlin 4 AM mix)
Om het maar lekker bij dance/trance te houden
Balenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Ik ben 15
Maar anders stond ik daar ja
Dank u zeerquote:
Zijn die er alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Balen.. 19 hiero, maar kwam er te laat pas achter.. geen kaarten.
Heb je de aftermovies al gezien![]()
?
Heb wel Headhunterz met de haatmeneer remix gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Balen.. 19 hiero, maar kwam er te laat pas achter.. geen kaarten.
Heb je de aftermovies al gezien![]()
?
Die heb ik al eens gezienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Graseter het volgende:
Omg, kijk al die kitkats die ze in japan hebben.
http://www.napajapan.com/Products.asp?searchText=kitkat
Wat veel verschillendequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Graseter het volgende:
um.. die ene van Inna die in de zomer van 2010 populair wasquote:
Hot?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
um.. die ene van Inna die in de zomer van 2010 populair wasBen even de naam kwijt.
Deja vu Hot en Amazingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
um.. die ene van Inna die in de zomer van 2010 populair wasBen even de naam kwijt.
De Radio Onzin MONSTERHIT!!quote:
http://www.napajapan.com/Product.asp?product=120quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Graseter het volgende:
Lijkt me erg apartquote:
Jij was dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me erg apart
Je kan ook mars frituren weet je![]()
Had ergens gelezen dat het lekker was, dus ik proberen, had m er alleen ietsie te lang in laten liggen, smaakte heel apart..
Gefrituurde bountys.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me erg apart
Had ergens gelezen dat het lekker was, dus ik proberen, had m er alleen ietsie te lang in laten liggen, smaakte heel apart..
Op rtl 4 heb je vaak rond half 5 een kookprogramma die vrouw ging pasgeleden bounty's frituren. Eerst in iets dompelen en dan in de frituurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt me erg apart
dikke takeoverquote:
Nja, aftermovie... Gewoon HD van de opening. Maar alleen die al was ziek!quote:
Dat zei een collega ook ja, maar dat lijkt me ook heel vreemdquote:
In soort beslag jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op rtl 4 heb je vaak rond half 5 een kookprogramma die vrouw ging pasgeleden bounty's frituren. Eerst in iets dompelen en dan in de frituur
Terechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |