En met drugs controle valt het wel mee aan de vorige pagina te lezen?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 13:21 schreef JackHerrer het volgende:
Ik heb het nog nooit meegemaakt, je staat sowieso even in de file, dus kan je daar uitbrakken.
Ik heb er nu al zin in, wij gaan met een groep van 25 man sterk, en nemen een dikke geluidsinstallatie mee, dus een feestje op de donderdagavond zit er al in.
In Duitsland loop je natuurlijk altijd het risico dat je van de weg afgeplukt wordt door ambitieuze agenten die je in een bakje laten pissen of je niks gebruikt hebt, of met de hond langskomen. Maar ik kan me niet herinneren dat er strenge controles zijn rond het festival, ook op het terrein niet. Zolang je er niet al te doorgesnoven uitziet, of openlijk loopt te dealen moet het goed te doen zijn.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:12 schreef Haunter het volgende:
[..]
En met drugs controle valt het wel mee aan de vorige pagina te lezen?
Valt mee als in, er is genoeg te verkrijgen jaquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
Maar drugs op het festival zelf valt volgens wel mee, qua hoeveelheden. Anyhow, heb er moeilijk veeel zijn in.
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Valt mee als in, er is genoeg te verkrijgen ja
Idd, al die mongols daarquote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:12 schreef JackHerrer het volgende:
Een rondje Sleepless Floor om 8 uur 's morgens kan wonderen doen als je voorraad op is.
Volgens mij waren wij er om een uur of 5/6 en toen was het al fiks druk, maar konden we zeker nog een prima plaats (lees: vooraan) bemachtigenquote:Op woensdag 8 juni 2011 00:09 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ah kijk, goed nieuws allemaal. Ik kan niet wachten.![]()
Laatste vraagje, hoe laat verwachten jullie donderdag op de camping aan te komen/hoe laat wordt 't daar druk/hoe vroeg moet je er zijn voor een goede plek?
edit; Ik voel me echt zo'n pubertje nu die voor 't eerst de grote wereld in gaat met m'n vragen hier.
Ja pff, ik houd me daar totaal niet mee bezig. Ik ga me sowieso hard vermaken. Met Awakefest was het bijvoorbeeld rampenweer, geweldige dag gehad! Ik heb sowieso kleding bij me voor warm en koud weer.quote:Op zondag 10 juli 2011 22:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Weerberichten zijn een beetje verdeeld. weer.nl zegt dat het alleen op zondag wat gaat regenen en dat het voor de rest droog blijft. Daarentegen zegt weeronline.nl dat het eigenlijk elke dag gaat regen, terwijl gisteren diezelfde site zei dat het hele weekend droog zou blijven. Waarschijnlijk krijgen we dus gewoon 25-30 graden, een zonnetje en een lekker briesje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |