Rare combi. Net zoiets als kip met honingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef cafpow het volgende:
zo ik zit aan de instant noodles en een bakje koffie
Heb ook nooit de indruk gehad dat het nodig wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
te troosten? dat was nergens voor nodig
Wie is er uit elkaar?quote:
ja beetje raar. Maar de koffie komt straks..eerst eet ik de noodlesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rare combi. Net zoiets als kip met honing
quote:
Gister gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Rare combi. Net zoiets als kip met honing
Zo kom je op iedereen al een tijdje over? Je hebt een hele tijd overduidelijk extra gereageerd op mannelijke Fok!ers die op Samzz reageerden.quote:
Dat klinkt wel heel binairquote:
klinkt lekker op de gember naquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gister gehadKip met honing, gember en sinas.
Wie zijn. Sorry.quote:
Zie mijn ondertitelquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
" Mijn billen"
... ' ik zit te schijten"
Was hele zachte siroop.quote:
MIquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zijn. Sorry.
Wie is er uit elkaar is vragen naar wie z'n arm of zo is verloren
Dat zegt tegenwoordig niets meer sinds de standaard PIquote:
Ik had mijn gevoel niet binnen 2 uur uitgeschakeld, dat wordt me hier nu kwalijk genomen. Want uit is uit. Dan moet je het maar zomaar kunnen hebben dat iedereen er als bijen op de honing opaf vliegt. Sorry dat ik niet zo in elkaar zit.quote:
Kreator en Samzz. Maar dat is al maanden geleden, iedereen hier is het al vergeten. Behalve Kreator.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zijn. Sorry.
Wie is er uit elkaar is vragen naar wie z'n arm of zo is verloren
Dan nogquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja beetje raar. Maar de koffie komt straks..eerst eet ik de noodles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |