ik vroeg om een andere waarom geloof ik, maar het is mij om het even hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Krijg aids, achterlijke kut. Je weet niet waar je over praat. Er wordt door Rival gevraagd waarom, dan leg ik het uit en dan is het ineens mijn schuld.
Snelle hap halen? Je woont toch 5min bij je werk vandaan ofso?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 6 uur werken en dan om 7 uur moet ik in het cafe zijn, dus dat gaat hem niet worden vandaag.
Al speel je nu een beetje de gebeten hond, ben ik het daarmee wel eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had mijn gevoel niet binnen 2 uur uitgeschakeld, dat wordt me hier nu kwalijk genomen. Want uit is uit. Dan moet je het maar zomaar kunnen hebben dat iedereen er als bijen op de honing opaf vliegt. Sorry dat ik niet zo in elkaar zit.
Er is geen drama. Ik leg gewoon uit waarom ik Rival's acties achterlijk vond. Respectloos. Mag ik dat al niet meer zeggen zonder dat ik ineens een dramaqueen ben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O er is geeneens drama? Je moest gewoon uitleggen waarom, vandaar dat we het er nu anno zoveel maanden later nog eens over hebben?Ooooooooooooooow. Wat is dan the big deal?
Ah, dat maakt jou meteen expert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wat er hier allemaal over gepost wordt, dat is voor mij voldoende.
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:11 schreef Cue_ het volgende:
Echt hoeveel gedoe er binnen singles wel niet is geweest na het beeindigen van relaties.. Bijna bij elk stelletje. Dus wss ook met Samzz en Krea..
Niks bijzonders aan dus
Straks ga je hem nog leuk vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heyyuuuhhh... zet je masker weer eens even op, want zo kwetsbaar herken ik je bijna niet meer
Ja dus zit uitgebreid koken er niet inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snelle hap halen? Je woont toch 5min bij je werk vandaan ofso?
Deed ie dat maar es wat vaker, minder saai en voorspelbaar enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heyyuuuhhh... zet je masker weer eens even op, want zo kwetsbaar herken ik je bijna niet meer
tja, dat wordt dan een andere keerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet tot 6 uur werken en dan om 7 uur moet ik in het cafe zijn, dus dat gaat hem niet worden vandaag.
Zo zie ik het graagquote:
Dat dus. Het was gewoon vrij frustrerend, omdat ik ook wist dat er nog dingen speelden. Als dan zo'n kansloze mongool ertussen gaat zitten, maakt dat het lastiger. En daarom mag ik em niet. So shoot me then.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil de jongen die me om het telefoonnummer van mijn ex vroeg (van een 3jarige relatie) binnen eenw eek dat het uit was ook nog steeds heel hard slaan. Dus wat dat betreft snap ik je. Kan dus met de ex wel overweg, niet met degene die het vroeg
Zolang het maar met iemand uit dit topic is.. anders heb ik geen reden meer om in singles te kijkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?
IK ben de dramaqueen, dus mocht je drama willen maken dan moet je eerst toestemming vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er is geen drama. Ik leg gewoon uit waarom ik Rival's acties achterlijk vond. Respectloos. Mag ik dat al niet meer zeggen zonder dat ik ineens een dramaqueen ben?. Jezus, sorry dat ik niet zo heilig ben.
je zegt zelf dat je alles gelezen hebt... dus ik snap dan niet zo goed waar je nu mee bezig bent....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom zien. Even gewoon een paar dagen respect hebben voor wat verdriet, en dan je move maken. Gewoon omdat het vrij respectloos is om erop te springen alsof je een mongool bent die een triangel ziet.
Ik zit niet zo in elkaar. Als ik dan een hekel aan je krijg ga ik op fok niet zitten toekijken.
En voor de rest ben ik wel klaar met het onderwerp.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met wie mag ik het uitmaken van jullie?
hoeft ook niet altijd (vind ik dan) vanavond voor mij ook iets wat snel klaar te maken is. Want nog ff douchen enzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dus zit uitgebreid koken er niet in
[pokemon] Barbapoes... ik kies JOU! [/pokemon]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang het maar met iemand uit dit topic is.. anders heb ik geen reden meer om in singles te kijken
Hij neukt je toch nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik wil je niet laten gaan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie wat er hier allemaal over gepost wordt, dat is voor mij voldoende.
Wie is barbapoes?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[pokemon] Barbapoes... ik kies JOU! [/pokemon]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat dus. Het was gewoon vrij frustrerend, omdat ik ook wist dat er nog dingen speelden. Als dan zo'n kansloze mongool ertussen gaat zitten, maakt dat het lastiger. En daarom mag ik em niet. So shoot me then.
Dat jij niet snapt wat het probleem is, was me al duidelijk. Anders had je dat niet een 4e keer gevraagd en me continue zitten uitlokken met je kansloze opmerkingen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef rival het volgende:
je zegt zelf dat je alles gelezen hebt... dus ik snap dan niet zo goed waar je nu mee bezig bent....
ik weet hetquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK ben de dramaqueen, dus mocht je drama willen maken dan moet je eerst toestemming vragen
Da's punt 1.
En ik val net binnen en zag wat dingen die leken op drama. Zeg niet dat jij die maakt, zeg niet dat hij die maakt, of zij, of het. Ik bespeur gewoon drama. Anders kwam ik toch nie omd e hoek kijke jonguuuuh?
maar er is dus geeen drama?
Damn. Ga ik weer
()
Bij vrienden gaat dat nog wel wat verder. Dan blijf je er meestal helemaal vanaf, ongeacht de tijd die er tussen zitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.
Geen idee of dat echter ook geldt voor mensen die posten binnen hetzelfde topic.;)
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Binnen vrienden is er zoiets als een code of ethic.Een ongeschreven regel.
Geen idee of dat echter ook geldt voor mensen die posten binnen hetzelfde topic.;)
Nee hoeft ook niet, maar is al weer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoeft ook niet altijd (vind ik dan) vanavond voor mij ook iets wat snel klaar te maken is. Want nog ff douchen enzo.
Idd en anders toestemming vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Binnen vrienden gaat dat nog wel wat verder. Dan blijf je er meestal helemaal vanaf, ongeacht de tijd die er tussen zit
Uberhaupt op een single vrouw hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
(oh wacht ik was klaar)
Krea.. het is fok, wat verwacht je anders binnen Singles hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is er niet. Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
(oh wacht ik was klaar)
Ik heb t 4 dagen op een rij gedaan, vind t wel weer ff goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoeft ook niet, maar is al weer een hele tijd geleden dat ik dat gedaan heb.
En vind het altijd wel leuk
Het is zelfs een cliché. Het verhaal van de man met het 'luisterende oor' bestaat al sinds de oertijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Krea.. het is fok, wat verwacht je anders binnen Singles hier
(snap dat het kut is/was enzo)
vergeet je bier vanavond niet!!![]()
Welkom in Singles. Maar dat had je na 5 jaar toch wel een keer moeten weten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Maar het is wel triest om te zien hoeveel kansloze freaks er bovenop springen als ze horen dat het uit is.
Scherp. Ik zou het ieg nooit doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Uberhaupt op een single vrouw hoor
Edit was wel traag hoor!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef STING het volgende:
[..]
Het is zelfs een cliché. Het verhaal van de man met het 'luisterende oor' bestaat al sinds de oertijd
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:19 schreef Q. het volgende:
Welkom in Singles. Maar dat had je na 5 jaar toch wel een keer moeten weten.
Getrouwde vrouw hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Scherp. Ik zou het ieg nooit doen..
Uiteraard, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.
Voor zover ik het begrepen heb, ben ook ik het met je eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik wist het wel. Maar ik hoef het niet leuk te vinden. Het stoorde me net een beetje dat ik aangevallen werd op een gevoel dat me vrij normaal lijkt.
Sorry krea dat ik niet even een week (of wat is voor jou voldoende?) heb gewacht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
(oh wacht ik was klaar)
Je weet het weer mooi te verdraaien, zodat jij weer het arme gebeten hondje bent.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik zou t niet weten, een vriend van me weet wel hoe t isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Zou het denk ik wel slecht trekken om een maat van me met een ex te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |