Doen wel even wat afspreken via Twitter... vind het hier even niet zo leuk enzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is niet moeilijk, gewoon de deur uit zetten een avondje.
Of hij maakt een paar caipirinha's. Komt wel goed.
Je mag ook vrijdag bij ons borrelen. Is ik jarig
Er zijn uitzonderingen. Maar niet veel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fokquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Mailen natuurlijk!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hm, zou ook niet weten hoe enzo.En nee, da's geen excuus
Denk eerder dat die t niet kan hebben dat Samzz aandacht schenkt aan andere mannenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef STING het volgende:
[..]
Je staat op Krea z'n kneus lijstje, oh wacht daar staan we bijna allemaal op
Ja maar ik heb jouw mail hier toch niet!quote:
Waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het drinken is het minst enge eraan
Ah je hebt een vaste masseusequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beetje geluk moet mn hebben, is voor t eerst dat zij me gaat masseren, ging eerder naar een andere vriendin toe.
Dan stuur je en PM met de vraag of ik m'n adres wil sturenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb jouw mail hier toch niet!
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneerquote:
Jullie lijken ook best veel op elkaar, qua het rollenspel hier op Fokquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fok![]()
Jij nieuwsgierig wief!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan stuur je en PM met de vraag of ik m'n adres wil sturen
quote:
Ach kom, je kan hem hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneer
Your not alonequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk denken Krea en ik gewoon hetzelfde over mannelijk fok![]()
quote:
Volgens mij is het een schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Krea natuurlijk! Zo'n boze meneer
Spirit tochquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat?! Ben ik die 3 zomaar vergeten af te wijzen? Ik ga meteen even een paar PMs sturen, brb...
volgens mij is het net zo'n kneus als ikquote:
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom, je kan hem hebbenIk weet het zeker!
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
Denk eerder dat die t niet kan hebben dat Samzz aandacht schenkt aan andere mannen![]()
nee hoor elke keer als ik die uitleg vraag dan stop je met inhoudelijk reageren... zoals nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent toch geen mongool ofzo. Dat heb ik je een keer of 3 uitgelegd. Toen vond ik het wel genoeg.
I'll wait 'till the eeeeeeeeeeeeeeeend of timequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?
Dat lijkt me logisch als vrouw zijndequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word liever met jou vergeleken als met Krea
Ja...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ik ben zo'n lief en onschuldig vrouwmens!
Denk niet dat het glas lang halfleeg is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Sinds wanneer is oprechte interesse, nieuwsgierigheid? Bij jou is het glas zeker ook altijd halfleeg?
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?quote:
Zeg, begin je frustratie wegens Krea nu niet tegen mijn lieve persoontje af te reageren he!quote:
Ik heb echt geen idee over wie je t nu hebt. En die laatste zin is niet waar, t waren bijna letterlijk je eigen woorden die ik er poste.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.
Voor de rest kan het me weinig boeien wie wat met wie doet. Je doet maar.
Heet jij Cue?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:00 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt geen idee over wie je t nu hebt.
Zoiets als "een lief kind"?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is dat niet net zoiets als een vieze, enge, harige kruisspin die je het liefst dood zou slaan cute noemen?
Ja diequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I'll wait 'till the eeeeeeeeeeeeeeeend of time
Jaloerse lul. Uit is uit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet jij Cue?
[..]
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.
Nou hop, gewoon PM-en.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief hoor! Het is alleen niet echt iets om heel trots op te zijn, uitnodiging voor stomme training.
It's me, not you babe.
te troosten? dat was nergens voor nodigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Denk eerder dat ik het niet sjiek vond dat hij op de dag dat mijn relatie uitging, allerlei kansloze pm's ging sturen 'om te troosten' naar mijn vriendin, om haar vervolgens te versieren. Dat stond me tegen. Lijkt me vrij menselijk.
Je letterlijke weet ik niet, maar t kwam in de buurt. Doet er eigenlijk ook niet toe omdat de strekking gelijk is. Oke.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Heet jij Cue?
[..]
Rival. Die nog steeds niet snapt dat ik hem daarom een kneus vind. En quote mijn letterlijke woorden dan even. Ik ben benieuwd.
Leugens!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |