Nee was gister ziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Counter-stalk: en nog lekker gegeten vandaag ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb ook heel vaak dat ik een stukje taart van 4 à 5 cm in de breedte krijg. Zodat er 2 keer zoveel mensen met één taart kunnen doenNa een koekje gaat de trommel dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:03 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb ook heel vaak dat ik een stukje taart van 4 à 5 cm in de breedte krijg. Zodat er 2 keer zoveel mensen met één taart kunnen doenEen taart of vlaai laat je toch gewoon voorsnijden bij de bakker/taartenzaak in 10 of 12 puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Of nemen ze koekjes mee die bijna niemand lustquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Na een koekje gaat de trommel dicht
Nee, zo'n maitre-paul dinges van de super.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Een taart of vlaai laat je toch gewoon voorsnijden bij de bakker/taartenzaak in 10 of 12 punten
Gelukkig niet van dat Paul de Leeuw dikkerdjes volk hierquote:
gewoon net zo doen als ik eens heb geantwoord toen ik steeds weer diezelfde vragen zat was:quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef _Loki het volgende:
Mijn god zulke verjaardagen zijn zo kut.
Ik moet ook íedere verjaardag het standaard praatje houden over hoe goed het wel niet gaan met m'n studie en hoe makkelijk op kamers wonen wel niet is. Na bijna 2 jaar is het nog steeds leuk ja.
Bij mij ook. 'Woon je nog in Utrecht?' 'Ja, al vijf jaar' 'Is zo'n kamer nou duur/klein/whatever?'quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef _Loki het volgende:
Mijn god zulke verjaardagen zijn zo kut.
Ik moet ook íedere verjaardag het standaard praatje houden over hoe goed het wel niet gaan met m'n studie en hoe makkelijk op kamers wonen wel niet is. Na bijna 2 jaar is het nog steeds leuk ja.
hoezo ik moet praten? Er moet bier gezopen worden, verdorie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef _Loki het volgende:
Meestal zijn ze gewoon zo desperate. "Ik moet praten maar alle onderwerpen zijn op. Dan begin ik maar gewoon overnieuw."
moa duur scherpmie hoor.... Als er mensen bij mij in mijn kamer komen en ze zeggen wat is dat voor ding?!quote:Op donderdag 17 maart 2011 17:21 schreef Adelante het volgende:
Toyota kent de Hollandse verjaardagen ook al aardig
ik niet xDquote:Op donderdag 17 maart 2011 22:15 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
moa duur scherpmie hoor.... Als er mensen bij mij in mijn kamer komen en ze zeggen wat is dat voor ding?!
Dan zeg ik dat is me motherfucking computer I call him GOD \o/ YEAH YEAHWASSUP NOWWW?!?!?!?!??!?!! WASSSUUUUUPPPPPPPPPP
AAAAAARRRGHHHH
bij mij mag ie open op tafel blijven staan, ze staan er toch om opgegeten te worden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Na een koekje gaat de trommel dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |