Hmm dan ga je met blowen nog harder hoesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:05 schreef JApieman het volgende:
[..]
17, niet gerookt. Toen ik het een keer wou proberen moest ik al hoesten voordat ik dat ding in m'n mond had. Toen dacht ik laat maar
Ik heb nog wel een stukje live van die gast, horen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje live van die gast, horen?![]()
3:30 minuut, dus is te doen voor de anderen
Doe het gewoon niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan ga je met blowen nog harder hoesten.
Als je het een keer wil proberen, zorg dan wel dat je hasj rookt ipv wiet.
En eet van te voren goed en zorg dat er iemand bij is die het vaker heeft gedaan of iemand die nuchter blijft
Ja, zij hebben het allemaal al een keer gedaan. Maar toen ik dat roken probeerde was ik 11 ofzo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm dan ga je met blowen nog harder hoesten.
Als je het een keer wil proberen, zorg dan wel dat je hasj rookt ipv wiet.
En eet van te voren goed en zorg dat er iemand bij is die het vaker heeft gedaan of iemand die nuchter blijft
Heb je ook Scotch Egg toevallig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een stukje live van die gast, horen?![]()
3:30 minuut, dus is te doen voor de anderen
Ik blow misschien 1x per maand ofzo, hooguit. Roken doe ik eigenlijk nooit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zou eerder iemand afraden om te beginnen met roken dan af een toe te blowen trouwens...
Ben echt wel blij dat ik daar mee genokt ben.
Bierpoepje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef djkoelkast het volgende:
Verkeerde knopje
Ik ben even weg, het stinkt hier
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez je moet ff keer skypen met koelkast zodat je hem kan vertellen hoe je jouw nick zegt
hehe dat is ook wel heel jong hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:08 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, zij hebben het allemaal al een keer gedaan. Maar toen ik dat roken probeerde was ik 11 ofzo.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het al een keer fonetisch gezegd, maar is prima hoor.
Drugs are bad mmmmkayquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe dat is ook wel heel jong hoor
Wij hebben een paar jaar terug bij mij thuis tijdens een verjaardag (familie beneden) met z'n 8en een stuk hasj van 30 euro gerookt met die Egyptische waterpijp
En niemand beneden had het door, terwijl iedereen spacend door dat huis liep![]()
Nja ik heb nu eigenlijk alles wel geprobeerd wat ik wil:
Blowen: Hasj / weed
Paddo's
XTC
MDMA kristallen
Verder dan dat zal ik dan ook niet gaan.
En doe alleen nog heel af en toe eens blowen
haha zeg me niet dat jij nooit XTC hebt gebruikt op die feestjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben benieuwd
[..]
Drugs are bad mmmmkay
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
haha zeg me niet dat jij nooit XTC hebt gebruikt op die feestjes!
Ja, was best jong ja. Maar ik kon ook wel 12 geweest zijn ofzo hoor, weet niet meer precies. Maar een vriend van me rookte toen al, en die vroeg of ik het wou proberen. Die pillen enzo hoef ik niet te proberen. Alleen blowen en misschien Paddo's ga ik denk ik proberen, verder niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
hehe dat is ook wel heel jong hoor
Wij hebben een paar jaar terug bij mij thuis tijdens een verjaardag (familie beneden) met z'n 8en een stuk hasj van 30 euro gerookt met die Egyptische waterpijp
En niemand beneden had het door, terwijl iedereen spacend door dat huis liep![]()
Nja ik heb nu eigenlijk alles wel geprobeerd wat ik wil:
Blowen: Hasj / weed
Paddo's
XTC
MDMA kristallen
Verder dan dat zal ik dan ook niet gaan.
En doe alleen nog heel af en toe eens blowen
Hmm met XTC / MDMA heb je je lichaam beter onder controlle dan met alcohol of door te blowen hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb alleen maar geblowd, brownies gegeten en een keer xtc gehad zonder dat ik het wist.
Maar ben sowieso niet zo fan van drugs.. ik hou ervan als ik zelf de controle hou
Wiet is dan wel dé drug waarbij je je zelf nog het best onder controle hebt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb alleen maar geblowd, brownies gegeten en een keer xtc gehad zonder dat ik het wist.
Maar ben sowieso niet zo fan van drugs.. ik hou ervan als ik zelf de controle hou
Oneens, XTC tegenover alcohol idd wel, maar tegenover wiet niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm met XTC / MDMA heb je je lichaam beter onder controlle dan met alcohol of door te blowen hoor
Als ik een aantal joints deel (ik blow nooit alleen eigenlijk) heb ik mezelf prima onder controle, en dat houd ik zo. Ik merk er ook nooit iets van volgende dag ofzo, alleen op dat moment is het erg relaxt. Zolang dat zo blijft blijf ik er mee doorgaan. Zoals ik al zei 1 of 2x in de maand en meer ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:15 schreef Groningert het volgende:
[..]
Wiet is dan wel dé drug waarbij je je zelf nog het best onder controle hebt.
blowen, paddo's xtc, coke, speed 1 xquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goed muziek toch weer![]()
![]()
![]()
bonkersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:19 schreef leetzors het volgende:
Even Bonkers afluisteren, dan tune ik in.
Nou ik weet zeker dat ik beter zou autorijden terwijl ik strak sta van de XTC dan dat ik superstoned ben van hasj of weed hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik een aantal joints deel (ik blow nooit alleen eigenlijk) heb ik mezelf prima onder controle, en dat houd ik zo. Ik merk er ook nooit iets van volgende dag ofzo, alleen op dat moment is het erg relaxt. Zolang dat zo blijft blijf ik er mee doorgaan. Zoals ik al zei 1 of 2x in de maand en meer ook niet.
Salou.quote:
xtc vond ik echt eng... ik wist niet dat ik het had gehad.. en ging stappen..toen kwam alles op me af... vond het echt 3 keer niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nou ik weet zeker dat ik beter zou autorijden terwijl ik strak sta van de XTC dan dat ik superstoned ben van hasj of weed hoor!
Nja niet dat ik autorijd onder invloed, maar het gaat om het idee.
Beetje betalen voor een SOA en wakker worden in de kots.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef leetzors het volgende:
[..]
Beetje betalen voor een SOA en wakker worden in de kots.
Je kunt je net zo goed lamtanken thuis, je vergeet toch alles.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Goede herinneringen hoor ik al
CTRL+0 <-- Nul dus hè.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP ALLE LETTERTJES ZIJN OPEENS HEEL KLEIN!!
* Huppelmuts gaat bril uit de auto pakken
CTRL+0quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP ALLE LETTERTJES ZIJN OPEENS HEEL KLEIN!!
* Huppelmuts gaat bril uit de auto pakken
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goed muziek toch weer![]()
![]()
![]()
Werkt niet babequote:
Ik zit toch liever met een kater aan het zwembad in de zonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef leetzors het volgende:
[..]
Je kunt je net zo goed lamtanken thuis, je vergeet toch alles.
Binnenkort een 8-bit covers uurtje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:22 schreef Ezechielk het volgende:
Whehe, koelkast, held dat je ook bent
Zijn ze wel bijna klaar?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zijn de boel aan het gronden/kitten, dat stinkt
Tegen de tijd dat jij je bed uit komt, is heul die zon al weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik zit toch liever met een kater aan het zwembad in de zon
De liefde die je voelt na X.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
xtc vond ik echt eng... ik wist niet dat ik het had gehad.. en ging stappen..toen kwam alles op me af... vond het echt 3 keer niks
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Binnenkort een 8-bit covers uurtje?
yeahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alsof je jezelf verplicht het ziekenhuis in moet zuipenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:24 schreef leetzors het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij je bed uit komt, is heul die zon al weg.
VULLEN!!!quote:
Heb je zo'n uitgewoond gat dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan mag je van goede huize komen.
Komen die mannen die de boel gaan zetten ook
Maar wat doe je naast zuipen en uitkateren en neuken? Ik hoef geen cultuurvakantie maar wel leuk als ik me iets kan herrineren.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:25 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alsof je je verplicht het ziekenhuis in moet zuipen
Ik ben voor. Heel erg voor.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De toppers 8-bit!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er eens induiken, want ik wil niet die goedkope shizzle, alleen de echte toppers.
En natuurlijk de 8-bit rickroll. Oh, en als je nog tips nodig hebt, contacteer Boem-Dikkie of Cerror, die zijn van de bliepjesmuziek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga er eens induiken, want ik wil niet die goedkope shizzle, alleen de echte toppers.
quote:
Die was echt fantastisch!quote:
U verkeerde in goed gezelschapquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:32 schreef Graseter het volgende:
001. 595 sharr
002. 445 Graseter
003. 415 djkoelkast
hihi
Ik heb ook een nummer van Cerrorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En natuurlijk de 8-bit rickroll. Oh, en als je nog tips nodig hebt, contacteer Boem-Dikkie of Cerror, die zijn van de bliepjesmuziek.
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:33 schreef Anushaar het volgende:
zullen we een volgend deel stiekem een 450 deel maken
Nee. En die moet eigenlijk ieder uur van koelkastquote:
Dan pasquote:
ik wil kale kanoooquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zitten nog 3 nummers tussen![]()
Ik kan precies zien wanneer welk nummer begint
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hem alweer een paar minuten op mute... ik luister om 1 uur wel weer
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik draai echt heel gangbare muziek hoor.
Het is hier zeer zonnig en zelfs warm ondanks dat ik 2 ramen mis.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef Anushaar het volgende:
[..]
+1
Wat is het trouwens weer een prachtweer vandaag, zo met regen en plassen op straat en grijs enzo..
waar zijn je ramen heen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hier zeer zonnig en zelfs warm ondanks dat ik 2 ramen mis.
zet hem om 1 uur weer aanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ik draai echt heel gangbare muziek hoor.
12:56:44 is kale kano af en komt er een rijtje andere muzak.
Dan mis je wel de mooiste tracksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zet hem om 1 uur weer aan
Vervangen. 1 raam was lek en de roosters boven de ramen konden niet meer dicht. Dus altijd tocht.quote:
aah, okee.. tot hoelaat draai je? en wie is na jou?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vervangen. 1 raam was lek en de roosters boven de ramen konden niet meer dicht. Dus altijd tocht.
Zie roosterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef Anushaar het volgende:
[..]
aah, okee.. tot hoelaat draai je? en wie is na jou?
nice muziek trouwens
okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie rooster![]()
Ik maak tot 14:00u vol, dan komt mash_
Alleen hobbymatig, zie sigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:46 schreef Anushaar het volgende:
[..]
okee![]()
Ben je trouwens normaal ook (radio) DJ want ik heb gister avond de laatste 10 minuten gehoord maar dat klonk best prof..
POR FAVORquote:
oké klink zeker goed! gebruik je ook alleen VDJ?quote:
Hoelaat moet ik hem weer aanzetten dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan mis je wel de mooiste tracks
Jij wil alleen populaire 15-jarige breezersletjes top 40 horenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hem alweer een paar minuten op mute... ik luister om 1 uur wel weer
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:47 schreef djkoelkast het volgende:
De Dj. Koelkasts huis wordt verbouwd remix
nee hoor.. alleen bonkers en kale kanoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil alleen populaire 15-jarige breezersletjes top 40 horen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor.. alleen bonkers en kale kano
quote:
Het werkt wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Die clip was ook zo simpel he. Gewoon iemand in de trein
Oh ik dacht dat het in een auto was.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Die clip was ook zo simpel he. Gewoon iemand in de trein
Dat sowieso.quote:
Ook goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:52 schreef Graseter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het in een auto was.
In ieder geval zwart-wit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook goed
Weet je hoe lang het geleden is dat ik die clip heb gezien![]()
Aangezien je vrij oud bent... kan het lang geleden geweest zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook goed
Weet je hoe lang het geleden is dat ik die clip heb gezien![]()
quote:
quote:THOLEN Kort geleden waren zangduo Anita en Ed uit Tholen nog onderwerp van gesprek met hun discriminerende CD De Chinees. Nu zijn ze alweer vergeten, want Dingetje gaat er flink overheen met de Kale Kano!
Het vulgaire liedje doet veel stof opwaaien. Dit zal ik nooit aan mijn kleinkinderen laten horen. Wat een schande, sneert oma Esther uit Middelburg.
Zolang je het van tevoren hebt staan zal niemand zeuren. Wel als je in een leeg vlak gaat, dan zou je verzoekjes moeten doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet draaien, ik wil een uurtje en dan wat hardere muziek maar dat doe ik het liefst rond half 12 ofzo omdat mensen die muziek minder waarderen. Maar al die plekken zitten vol.
ga om 3 uur 'snachts zullen er denk ik ook niet veel luisterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:58 schreef Patje1987 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik moet draaien, ik wil een uurtje en dan wat hardere muziek maar dat doe ik het liefst rond half 12 ofzo omdat mensen die muziek minder waarderen. Maar al die plekken zitten vol.
Maar ik wil niet te laat slapen omdat vroeg op en zulks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:59 schreef Anushaar het volgende:
[..]
ga om 3 uur 'snachts zullen er denk ik ook niet veel luisteren
Welke plaats ga je heen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister wel en ben ondertussen druk op zoek naar woonruimte
quote:Het carnavalsnummer van 2010 was natuurlijk Joss van Oss met zijn zachte G en Harde L, en dat hadden wij goed voorspeld. Carnaval staat weer voor de deur en weer hebben wij een potentiele kanshebber voor de carnavalskraker van het jaar gespot. Zo denken wij dat Dingetje, je weet wel van vroeger met zijn Rubberen Kaplaarzen, de carnavalshit 2011 gaat scoren met het nummer Kale Kano. Wat denken jullie? Carnavalskraker 2011 of niet?
Wat moet je daar?quote:
Niet verkeerd, lekker dicht bij Amsterdam.quote:
Daarom en hierna hoor je waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:02 schreef leetzors het volgende:
[..]
Niet verkeerd, lekker dicht bij Amsterdam.
Ik begon met zoeken binnen een straal van 25 km, ben nu bezig met 50 km rond emmen.quote:
Waarom moet ik naar landsmeer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom en hierna hoor je waarom
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:07 schreef Ezechielk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)efet_burenruzie.html
Ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:06 schreef leetzors het volgende:
Emmen....nee, daar moet ik van huilen.
Volgens mij komt het niet goed met mij als ik in omgeving Amsterdam ga wonenquote:
Bijna.quote:
Ik had laatst iets via zo'n vrije verhuursite. Gewoon géén antwoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay op 3 gereageerd of de "woningen" nog te huur zijn.
Nu wachten tot ik alleen maar negatieve berichten terug krijg
Ik heb liever geen antwoord dan 1 van de volgende 3:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik had laatst iets via zo'n vrije verhuursite. Gewoon géén antwoord
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
Ben geen erge fan van dubstep maar dat nummer is zo hard
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit inmiddels op de grond, tegen het dressoir aan, laptop aan de radio gehangen en die staat op de hocker.
Oh en de eerste mail terug is binnen >> huisje is al weg.
Ik draai alleen leuke platen, neem de radio mee de douche in!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Anushaar het volgende:
ik ga me eens doechen, en koelkast, geen leuke platen zonder mij draaien he :p
zit op de pc, zal lastig gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai alleen leuke platen, neem de radio mee de douche in!
Ja iedereen komt natuurlijk voor 14:00quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:19 schreef djkoelkast het volgende:
Begint alweer wat drukker te worden, ik ben ook nog heel even bezig hoor voor ik weer volop mee kan blaten
Omdat het veel leuker is om hupjes te pesten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Waarom halen ze het er dan niet af?
Allemaal luisteren naar drie deuren benedenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:23 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja iedereen komt natuurlijk voor 14:00![]()
je mag ook hier komen hoor..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat het veel leuker is om hupjes te pesten.
Wat is postcode van Amsterdam? Ik ga daar eens kijken, mezelf nog dieper een depressie inhelpen
Waar is hier? Mag ik hond, rat en kind meenemen?quote:
Limbuuuurgquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar is hier? Mag ik hond, rat en kind meenemen?
Nee sorry, zo wanhopig ben ik nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Anushaar het volgende:
[..]
Limbuuuurg![]()
tuurlijk mag je meenemen.
anders hoor ik het wel..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee sorry, zo wanhopig ben ik nog niet
Don't hold your breathquote:
quote:
Die is van SMDquote:
Watskebeurt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
Godver man, het lijkt net of ik in elkaar gemept ben
Film muziekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef mash_ het volgende:
ik wil wel een uurtje film muziek draaienWeet alleen niet of dat ene heel goed idee is
Heb last van mijn ogen. Jeuk enzo.quote:
Jij van 3 tot 4 en koelkast van 4 tot 5?quote:
Hoinquote:
Dan word het wel film muziek he als ik draai. En dat laatste moet je aan koelkast vragen/quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij van 3 tot 4 en koelkast van 4 tot 5?
iel, lijkt me niet fijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heb last van mijn ogen. Jeuk enzo.
Ze zijn nu echt mega dik![]()
Gelukkig straks naar de dokter..
Hoe kom je nou weer aan zo'n photoplay kast?quote:
Geen idee, dat ga ik hopelijk vanmiddag uitvinden..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
iel, lijkt me niet fijn
Hoe komt dat dan?Ontstoken ofzeau?
nu doe je me denken aan RCTOquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
iel, lijkt me niet fijn
Hoe komt dat dan?Ontstoken ofzeau?
Marktplaats staat er vol mee, ik ga er ook nog eens een kopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe kom je nou weer aan zo'n photoplay kast?
Lastigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen idee, dat ga ik hopelijk vanmiddag uitvinden..
Marktplaats staat ook vol met woningen die al verhuurd zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marktplaats staat er vol mee, ik ga er ook nog eens een kopen
ik wil een cola automaat..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank jequote:
erg leuk voor feestjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Meh al 2 weken last van me ogen man.quote:
Ik heb een retropc (p3 met voodoo en awe64gold, dos/win95/win98 switchable) en een emupc (alle emulatoren + frontend + alle mogelijke roms) en die staan allebei op de beamerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:35 schreef Punnik het volgende:
[..]
erg leuk voor feestjes
originele photoplay software zit er nog in , plus nog amiga/nes/c64/msx/mame emulator
wil er eigenlijk nog buttons en een joystick in hebben
Oeh dat klinkt niet bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Meh al 2 weken last van me ogen man.
gewoon doen..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag van mn ex het volume niet voorbij de helft doen
Neuh gelukkig straks naar de dokterquote:
Jij wil gewoon dat ik wel wanhopig op zoek ga naar woning en dus bij jou kom wonenquote:
Stomp hem gewoonquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom luister je naar je ex?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat ik wel wanhopig op zoek ga naar woning en dus bij jou kom wonen
coolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb een retropc (p3 met voodoo en awe64gold, dos/win95/win98 switchable) en een emupc (alle emulatoren + frontend + alle mogelijke roms) en die staan allebei op de beamer
Laatste keer dat ik het zeg hoor: ik woon bij mijn ex, zijn huis, zijn radio, zijn alles niks van mij bij dusquote:
Waaromquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het zeg hoor: ik woon bij mijn ex, zijn huis, zijn radio, zijn niks van mij bij dus
Waarom woon je bij je ex?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het zeg hoor: ik woon bij mijn ex, zijn huis, zijn radio, zijn niks van mij bij dus
ik zag je edittennquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik het zeg hoor: ik woon bij mijn ex, zijn huis, zijn radio, zijn alles niks van mij bij dus
Daarom heb ik ook een retroforum: www.retroforum.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Punnik het volgende:
[..]
coolretrogames blijven me boeien
![]()
kheb atomic front end op de photoplay draaien
dat word door rood rijden dan..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Over een kwartiertje naar huis![]()
Jammer dat ik onderweg geen ONZ-Radio kan luisteren
Hoe werkt de originele software? is dat gewoon een dos/windows app of wel echt een eigen systeem?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:38 schreef Punnik het volgende:
[..]
coolretrogames blijven me boeien
![]()
kheb atomic front end op de photoplay draaien
daar had ik stiekem al even gegluurd, link was hier al eens voorbij gekomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een retroforum: www.retroforum.nl![]()
Hier draait Maximus Arcade
DOS + donglequote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hoe werkt de originele software? is dat gewoon een dos/windows app of wel echt een eigen systeem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |