Niet als het van Paul komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar slaat de tt op?
klinkt lekker
gaat paul bezig met handboeien en laarzen?quote:
Ik zie het echt helemaal voor me nuquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat paul bezig met handboeien en laarzen?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zie het echt helemaal voor me nu![]()
Paul in travo outfit
niet? aaah je moet het soft bedenken.. niet meteen extreemquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh bondage sex en shit met handboeien, niks voor mij
Nee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh bondage sex en shit met handboeien, niks voor mij
Hmm een beetje onschuldigs met handboeiend kan nog wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet? aaah je moet het soft bedenken.. niet meteen extreem
Nee joh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm een beetje onschuldigs met handboeiend kan nog wel ja
Maar ik denk dan direct aan zo'n bal in je mond enzo
Niet gelijk zo extreem denkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm een beetje onschuldigs met handboeiend kan nog wel ja
Maar ik denk dan direct aan zo'n bal in je mond enzo
Soft smquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet gelijk zo extreem denken
Stel je voor ben je aan het werk in huize koelkast en dan komt er zo'n sexy popje de slaapkamer uitgelopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
moeten popje en jij elkaar opwarmen
Vastbinden en blinddoekenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stel je voor ben je aan het werk in huize koelkast en dan komt er zo'n sexy popje de slaapkamer uitgelopen
dan ging het er heet aan toe !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat als je je vriendin vastgebonden heeft en het huis vliegt in de fik, en je krijgt haar niet op tijd losdan voel je je echt schuldig volgens mij
Ja dan wel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm wat als je je vriendin vastgebonden heeft en het huis vliegt in de fik, en je krijgt haar niet op tijd losdan voel je je echt schuldig volgens mij
altijd een mes in de buurt houdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
moet je geen handboeien gebruiken , die snijd je niet losquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
altijd een mes in de buurt houden![]()
Luister eens naar Radio Veronica om 19 uur die Dj zegt dat ongeveer elk kwartierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar slaat de tt op?
klinkt lekker
De steenvaste groepquote:
hmm en dan veertjes..zweepje...je mond... je handen...quote:
Klopt.. kun je het beste van die prut handboeien hebben.. die klik je zo los zonder sleuteltjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
moet je geen handboeien gebruiken , die snijd je niet los
Ondertussen gek worden want het liefst wil je je nagels in zijn rug planten omdat het zo lekker is maar dat kan nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm en dan veertjes..zweepje...je mond... je handen...
Ik luister naar ONZ-radioquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:11 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Luister eens naar Radio Veronica om 19 uur die Dj zegt dat ongeveer elk kwartierdat is zijn stopzinnetje zeg maar
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister naar ONZ-radio
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ondertussen gek worden want het liefst wil je je nagels in zijn rug planten omdat het zo lekker is maar dat kan niet
ik ook , maar ik ben verliefd op Dj Koelkastquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik luister naar ONZ-radio
EN WIE IS ER DAN OP MIJ VERLIEFDquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ik ook , maar ik ben verliefd op Dj Koelkast
Ik ben onderdanig in bedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
alhoewel, ik ook graag vastbind![]()
de ander gek maken
Die is inmiddels wel een soort van wakker. Althans, ze loopt rond en geeft antwoordquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Herrie in huize koelkast![]()
Arme popje
Je rechterhandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
EN WIE IS ER DAN OP MIJ VERLIEFD?!!!!!!!!!!!!
Doe haar de groetjes van mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is inmiddels wel een soort van wakker. Althans, ze loopt rond en geeft antwoord
Natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik vraag me wel eens af, of Koelkast soms nog moet werken in zijn leven ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |